الموضوع: بجد كده كتير
قديم 11-11-2013, 06:33 PM   #6

Pain1
عضو مميز

الصورة الرمزية Pain1

• الانـتـسـاب » Mar 2013
• رقـم العـضـويـة » 110604
• المشـــاركـات » 515
• الـدولـة » Alex
• الـهـوايـة » Boxing
• اسـم الـسـيـرفـر » Aries
• الـجـنـس » Male
• نقـاط التقييم » 571
Pain1 اسـم تفتخر بـهPain1 اسـم تفتخر بـهPain1 اسـم تفتخر بـهPain1 اسـم تفتخر بـهPain1 اسـم تفتخر بـهPain1 اسـم تفتخر بـه

Pain1 غير متواجد حالياً

740  

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Twinky عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
والله اللي وصلني يا استاذ Pain ان القسم الخاص باريبورتات ده بيتم الفحص عليه من وقت الي التاني وبيتم اخذ الاجراءات اللازمة بدون رد من الادارة علي موضوعك الخاص لذلك ارجو نقل موضوعك الي القسم الخاص باريبوتات
واعتقد الناس اللي بتعمل بف دي بيتم تحزرهم بعد ذلك اجراء القوانين اللازمة
بالنسبة للنقطة دي

فا احنا ميخصناش كالاعبين يمشوها ذي ميمشوها المهم احنا لينا قوانين بنحترمها لذلك يجب علي كل فرد داخل اللعبة احترامها مع احترامي للادارة المسؤلة عن السيرفر حتي لو صاحب الجي ام نفسو في اللعبة يجب عليه احترام القوانين
وان لم يحترم القوانين لذا بالتأكيد هو لا يحترم صاحبه اللي هو صاحب اللعبة لذلك بوجه كلامي للناس اللي يمكن متعرفش القوانين او تعلم وتشعر بأنها عندما تكون صديقة لصاحب اللعبة فهو يشعر بأنه قادر ان يفعل كل شيء لا !
تسطيع ان تفعل كل شيء نعم بس عند قوانين السيرفر وتعملو STOP من فضلكم

شكرا ارجو تقبل مروري

طب تمام انا متقبل مرورك وكل حاجة بس انت قابل قبل كده انك عامل ريبورتات كتير مفيش غير تقريبا 3 اتقبلوا انا الفكرة مش فى الشخص انا كل الى عايزو القوانين تتطبق او تخلى الحاجة ديه ديه مسموح بيها ده غير الشتايم وكده الصراحة الحاجة الوحيدة الى بشوفها بتتطبق الى حد ما بلوك شات غيير كده مفيش وبالنسبة لكلمة كوسه ديه قصدى ان مفيش حاجة بتحصل وانا عارف ان صاحب الجيم محترم وبالنسبة لنقل الموضوع المشرف ممكن يعمل كده مفيش مشاكل

توقيع Pain1 :
Just Pain
عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]

Uploaded with عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]