الموضوع: ارجو الدخول
قديم 12-11-2013, 06:58 PM   #15

Twinky
عضو فعال

الصورة الرمزية Twinky

• الانـتـسـاب » Aug 2013
• رقـم العـضـويـة » 114229
• المشـــاركـات » 411
• الـدولـة » Egypt~Giza~Fesal
• الـهـوايـة » Silkroad
• اسـم الـسـيـرفـر » Private Server
• الـجـنـس » Male
• نقـاط التقييم » 424
Twinky مـمـتـاز وصـاعـدTwinky مـمـتـاز وصـاعـدTwinky مـمـتـاز وصـاعـدTwinky مـمـتـاز وصـاعـدTwinky مـمـتـاز وصـاعـد

Twinky غير متواجد حالياً

1574  

إرسال رسالة عبر Yahoo إلى Twinky إرسال رسالة عبر Skype إلى Twinky

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Naos عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
حلوة عشان اللعبة كلها عارفة دي :)

لا تعليق و ده للأسف سبب من اسباب فشل بعض السيرفرات بس الواحد خد علي الكلام ده و سيرفرات كتير بتتظلم بالكلام ده

لو حضرتك شايف الكلام ده صح, يبقة بطلب من حضرتك انك تسيب السيرفر فورا لأن لو انت شايف ان الكلام ده صح عيب انك تلعب في السيرفر لأن انا شخصيا لو بلعب في السيرفر و عرفت كده مش هلعب ابدا في سيرفر زي ده خصوصا لو واحد محترم زيك
فعلا انا ده بيكون سبب من الاسباب اللي بتخليني اسيب بعض السيرفرات بس هو لما يبقي لعبة فيها اكتر من 1000 واحد واللي شايل اللعبة الناس اللي فيها ويجي واحد بس يتعمل معاه كدة واما اقول طيب ليه ويطلع مين Cakey ده يقولو ده صاحب Kimo قوي مش في لعبة وبس طيب مكنتو خلتوه جي ام طلامة هو صاحبكم قوي :) مثلا يعني رغم ان حتي الجي ام دي مش بتتاخد بالصحبيا دي بالدماغ وباللي بيفهم بس في الوظيفة دي سواء جي اه او جي ام :) + ان ياريت Cakey ده كان عايش دور اللاعب في اللعبة لا ده كان ديما متكبر علي كل الناس اهو ده الوحيد اللي انا شوفتو حتي الان كبرياء الدنيا فيه وصدقني معظم الناس الدوناتور قلولي ده بيحصل فعلا يعني يا باشا انا مبقولش اشاعات او بضرب في سمعت اللعبة عيب الكلام ده
انا لو كنت اقصد كدة مكنتش قدمت اي خدمة للعبة ومكنتش هبقي مشترك باي فكرة معا السيرفر لاكن اللي عايز اوصلهولك ان حضرتك اولا الله اعلم انت كيمو ولا مين بس انا حتي الان بتعامل علي اساس انك شخص تاني وواجبنا كا لاعبين لو شفنا حاجة حصلت غلط من جي ام او جي اه نبلغ الرجالة المحترمة اللي ذي حضرتك ونقولو بيحصل كذا وكذا مش يمكن حضرتك متعرفش ان بيحصل كدة ؟

توقيع Twinky :
عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
ღ♫ღ♫ღ♫ღ♫ღ♫ღ♫ღ♫ღ♫ღ♫ღ♫ღ♫ღ♫ღ♫ღ♫