الموضوع: Admin Devil+Renew Come
قديم 04-12-2013, 01:05 AM   #4

Badass
عضو لامع

الصورة الرمزية Badass

• الانـتـسـاب » Dec 2012
• رقـم العـضـويـة » 107960
• المشـــاركـات » 1,059
• الـدولـة » أرض الله واسعه xD
• الـهـوايـة » Designer&PS Maker&IssueSolver
• اسـم الـسـيـرفـر » Private Server
• الـجـنـس » Male
• نقـاط التقييم » 433
Badass مـمـتـاز وصـاعـدBadass مـمـتـاز وصـاعـدBadass مـمـتـاز وصـاعـدBadass مـمـتـاز وصـاعـدBadass مـمـتـاز وصـاعـد

Badass غير متواجد حالياً

355  

إرسال رسالة عبر Yahoo إلى Badass إرسال رسالة عبر Skype إلى Badass

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة HuSsEiN ADeL عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
بص يا باشا اولا انا مشوفتش حد عمل+19 نو ادفنس دى خالص امال ماكس بلاص كام مش 20؟
ثانيا الرات ده لازم يتزود خلوه x5 x6 أى حاجه علشان كدا حرام ثانيا انا بكلم الادمن انو يشوفلنا حل ويدينا الى بى والبورت اظن مفهاش مشكله دى ولا ليها تأثير على الجيم ! معلش على كلامى يعنى
واحب اقولك حاجه يا FrostMachine ياريت متتكلمش معايه بالطريقه دى تانى ف الجيم انت عارف انت اتكلم معايه ازاى انا مش بشحت ها
أولا أنا اتلغبت و كتبت No ADv كان قصدي من غير Upgrader

ثانيا لو زودنا ال rate عن كده كلو هيمسك +19 مع العلم إن في شحن +19 جاهز فـمش هينفع

مينفعش يديك ال Port أو ال Ip لذا سبب منهوم ال DDOS أتاك و حاجات كتير ده غير إن مش واحد هيسيب ال Auto + طول الليل ويصحى معاه +19 يبقى تعب في إيه ويشحن ليه ؟

رابعا أنا الحمد لله بكلم كل الناس بحترام ولو قلت ادبي على حد بأبقى بهزر معاه وده طبعا بيبقى صحبي مش واحد معرفوش ومش معنا إني قولك Warning Selling For Le Not Allowed يبقى بكلمك ب طريقة وحشة أنا بعرفك القوانين على شان متجيش تقول مكنتش أعرف لما تاخود بان ! ومحدش قال إنك بتشحت !

توقيع Badass :
لا اطلب شيئ من أحد ,,,
لاني لا اريده ان يطلب مني شيء ,,,

عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]

المعـاملة

خد وهـات

عشان عم عشم مـات

i Am Not The Only One But i Am Limited Edition

التعديل الأخير تم بواسطة Badass ; 04-12-2013 الساعة 01:08 AM