قديم 15-12-2013, 10:36 PM   #11

Twinky
عضو فعال

الصورة الرمزية Twinky

• الانـتـسـاب » Aug 2013
• رقـم العـضـويـة » 114229
• المشـــاركـات » 411
• الـدولـة » Egypt~Giza~Fesal
• الـهـوايـة » Silkroad
• اسـم الـسـيـرفـر » Private Server
• الـجـنـس » Male
• نقـاط التقييم » 424
Twinky مـمـتـاز وصـاعـدTwinky مـمـتـاز وصـاعـدTwinky مـمـتـاز وصـاعـدTwinky مـمـتـاز وصـاعـدTwinky مـمـتـاز وصـاعـد

Twinky غير متواجد حالياً

1574  

إرسال رسالة عبر Yahoo إلى Twinky إرسال رسالة عبر Skype إلى Twinky

اولا
احب اوجه شكر خاص للاستاذ ناوس اللي احنا تعبينه معانا علاطول :)
وشكر خاص لفريق عمل كوين سرو علي المجهود العظيم اللي بيظهر منهم كل يوم عن اللي قبله
الكلام ده مش مجملا لا لا لا بس دي كلمت حق يعني مشكور برضو علي الاقل لاهتمامك باراء الناس :)
ندخل بقي في الموضوع :)

احب بس اوضح حاجة ! الابديت ده من احسن الابديتات اللي شفتها ! بس فيه مشكلة

انا مثلا انا راجل بلعب Blade-Fire-Glive عايز ابقي Blade-Bow-Fire كده انا اما اجي انزل بالــ Edit الجديده
هنزل كلو :) معنديش حرية اختيار البيلد المعين اللي عايز انزله ماشي انا مراعي النقطة دي يمكن فريق العمل ميكنش قادر علي انو يعمل مثلا سيستم تحديد البيلد اللي انت عايزه من خلال السكرولايا الجديده طيب مفيش مشكلة ابديت تمام 10/10 بس محتاج حاجة معاه وهي ديه يجب الاطلاع عليها
[SPOILER="اضغط هنا للانتقال للموضوع"] عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ][/SPOILER]
وده لازم يتنفذ في الوقت الحالي طلامة بقي فيه SCroll New

ثانيا
حضرتك بتقول الويزارد ملوش لازمة ؟
احب اقول حاجة بس اعتقد ان محدش يعرفها ! ان الام بوت ياباشا بيعمل Bless Bug او Snow Bug او Irons Bug ! حتي لو الوقت بيعد عليها في اللعبة !!!!! وانا احترمت راي الاستاذ عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ] ! بس هو ممكن يكون عارف ان البج بيحصل من الام بوت بس الحاجة الليمبيعجبنيش في بعض الناس اللي يبص لمصلحته او لبيلده بس وميبصش ان فيه 8 بيلدات تانية حقها ضايع
باختصار شديد السيرفر لو رجع فيه ٍSkin's Warrior انا اول واحد هسيبو وبعدها مش مستعد اشارك ولو حتي برأييي في اي اقتراح او فكرة لاني مقدرش اشارك في حاجة الناس مش راضيه عنها مينفعش يبقي HP Grain وا Skins وكمان يوم ميشيلو Edit Skils يتعمل عليها كل ده ويبقي لسا موجود Bug Mbot Bless واللي مستعد ! ولو الجي ام نفسه مش واخد بالو للبج اللي في الام بوت ده ممكن اقولو عليه في رسالة خاصة في رساله خاصة فقط منعن لاختلاق مشكلة كبيرة جديده في السيرفر ودي لو حد عرفها مستحيل هيبقي ليها حل او حتي قوانين تمشي عليها لذلك انا بقول مرة تانيه انا اعلم ان احتمال بنسبة 5% البج ده فيه ناس عرفاه بس صعب قوي تلاقي حد يعرفه ! فا ارجو من سيداتكم اللي يعرفه يحتفظ بيه لنفسو ويلعب بيه مش ممنوع! بس ميبقاش معاه البج ده ويوم ميشيلو ال Edit Skils يتعمل مهرجان عليها ولازم ناخد تعويض قصدها
مثلا شخص قال خلاص شالو الـEdit ? يعوضونا عنها ويفتحو Warrior Screen ! طيب تمام انت عايز تعوض عنها بــ Warrior Screen ? قلت انت مطلبك خلاص ؟ :) تمام ماشي هيطلع Twinky دلوقتي يقول ! طيب حيث ان الاستاذ فلان قال عوضوني عن الـEdit Skill بـ Warrior Screen فا انا بقول شيلو HP Grain قصاد Warrior Screen ! مهو معلش ميبقاش ال Euro ده واخد حقه 10000% والـ Chinese الله يرحمه كلامي فيه غلط ؟!

واحد هيرد عليا دلوقتي يقللي ما انت معاك 20% ذيادة في الـChinese هرود انا واقوله مش عايزه شيلها بس تشيل HP Grain !
فيه اكثر من كده ؟ بس فيه حاجة استني هتشيل الـ 20% بس ساعتها Gliver Exchange icon هيبقي Allowed! for glive only

يبقي الكلام ببساطة هترجع Warrior Screen ? يبقي تشيل HP Grain هترجع Edit Skill ? يبقي برضو هتشيل HP Grain وكفايه عليه البج بتاع الـEdit Skill !
كده انا قولت رأيي معلش طولت عليكم بس الكلام ده كان لازم اقولو

ارجو تقبل مروري

توقيع Twinky :
عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
ღ♫ღ♫ღ♫ღ♫ღ♫ღ♫ღ♫ღ♫ღ♫ღ♫ღ♫ღ♫ღ♫ღ♫

التعديل الأخير تم بواسطة Twinky ; 16-12-2013 الساعة 05:47 AM