قديم 03-08-2014, 09:18 PM   #24

masteregy96
عضو فعال

الصورة الرمزية masteregy96

• الانـتـسـاب » Jun 2013
• رقـم العـضـويـة » 112427
• المشـــاركـات » 233
• الـدولـة » https://t.me/pump_upp
• الـهـوايـة » private server
• اسـم الـسـيـرفـر » Private Server
• الـجـنـس » Male
• نقـاط التقييم » 65
masteregy96 جـيـد

masteregy96 غير متواجد حالياً

1106  

إرسال رسالة عبر ICQ إلى masteregy96 إرسال رسالة عبر AIM إلى masteregy96 إرسال رسالة عبر Yahoo إلى masteregy96

معلش يا جماعة أنا عندي مشكلتين وطلب صغير
المشكلة الأولة : اللعبة كنت منزلها من شهر ومن يومين جاي بفتح وبدخل room عادي جدا لقيته بيقولي Apex Ban s16398 ودورت في كل حتة وفي كل الموقع وعملت كل الحلول ومفيش أي ودخلت بأكونتات تانية وبرضه نفس المشكلة بتحصل معايا ومش لاقي أي حل .. لدرجة إني عملت ticket وعملت الحل ومحصلش حاجة برضه والصور أهي ...
أول صورة لما جالي البان

لما دخلت بأكونت تاني وجالي بان برضه

يا ريت لو حد عنده حل وشغال يقولي بسرعة
المشكلة التانية : دلوقتي أنا نزلت اللعبة على اللاب توب بتاعي وكل ما باجي افتحها بتجبلي Apex Protect 15202 ودورت في المواقع كلها والحلول اللي بشوفها بعملها ومش نافعة .. وكلمت GS جوه اللعبة وبيقولي على الحلول ومش نافعة معايا برضه .. وبعت ticket ومحدش رد عليا .. يا ريت لو حد عنده أي حل للمشكلة ديه برضه يرد عليا عشان مش لاقيلها حل
الطلب :تلت تربع الrooms اللي بدخلها بيبقى فيها هاكات ودورت على هاكات كتير ومفيش ولا هاك شغال عندي خالص .. يا ريت لو حد عنده هاك ويس وشغال و مبيجبش بان يدهولي
ملحوظة : أنا مش بلعب ولف تيم عربي .. أنا بلعب ولف تيم Aeria games إنجليزي .. ولما جالي بان مسحت كل الهاكات اللي كنت منزلها ومفيش فايدة وكل مررة بيجيلي بان فيها
أرجو الرد والإهتمام سريعا

توقيع masteregy96 :
عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]