الموضوع: بخصوص Blow Fish Key
قديم 19-09-2014, 03:48 AM   #4

Mr.Android
عضو لامع

الصورة الرمزية Mr.Android

• الانـتـسـاب » May 2014
• رقـم العـضـويـة » 117564
• المشـــاركـات » 1,323
• الـدولـة » Egypt / Cairo
• الـهـوايـة » سيلك رود و كره السله
• اسـم الـسـيـرفـر » Private Server
• الـجـنـس » Male
• نقـاط التقييم » 27
Mr.Android صـاعـد

Mr.Android غير متواجد حالياً

2894  

دلوقتى الطريقة التالتة و اللى انا شايف انها اهم حاجة و هى اكتر سبب لأن ملفات السيرفر بتتسرب و هى ان اى Media بيبقى ليها Blow Fish Key و 90% من الميديا الحالية ال Blow Fish Key بتاعها واحد و هو 169841 و طبعا فى ناس بتستغل الحوار دة و ييجى يعمل Extract للميديا بتاعتك و ياخد الDB Lines و ال Media Files و يعملها Release و قال يعنى كدة هو عمل هاك عليك دة من الأخر نوب بس دماغة مفتحه شوية هو مش بيعمل حاجة غير انه بيستخدم الثغرة دى طب واحد يسألنى ليه كل ال Blow Fish Key بتاع 90% من الميديا نفس الباسورد ؟! ..... انا هقولك يا سيدى Joy Max لما عملت Release لملفات السيرفر الأولى علشان الناس تقدر تعمل سيرفر كانت بالباسورد دة و محدش عرف ازاى يغيره قعدت تتنقل من مكان ل مكان و تتغير من ديجر ل ديجر لاكن برده نفس الباسورد طب انت عايز تحميل ملفاتك ؟! شوف الشرح ^^

و طبعا هتفك الميديا اللى عندك باExtractor و تعملها Import فى الميديا الجديدة و تمام كدة يا معلم حتى لو اتعملك Hack مش هيعرف اى حد يفتح الميديا ^^ يعنى من الأخر مقفولة 1789017230812% طبعا مش اى حد يقدر يفتحها الا لو كان بيفهم كويس جدا جدا جدا جدا جدا فى الهندسة الضوئية
الباسورد = عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]

عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]

http://www.silkroad4arab.com/vb/showthread.php?t=566610

يا باشا انا عارف منا صاحب الموضوع دة اصلا !! ^^ انا بتكلم ان دلوقتى فى سيرفرات ال Data.pk2 بيسيبوها نفس ال Key و الميديا بيغيروها انا بقى عايز اعمل نفس الحوار اغير الميديا بس طب منا عارف ازاى بتتغير اللى عايز اعرفه بقى هو ان المفروض بغير Blow Fish Key بتاع ال Sro_Client.Exe و ال Silkroad.Exe و كام حاجة تانية علشان ميبقاش فى مشاكل !!