قديم 16-10-2014, 11:02 PM   #13

Nytros

Invisible Victory

الصورة الرمزية Nytros

نـائب مـدير عـام سـابـق

• الانـتـسـاب » May 2011
• رقـم العـضـويـة » 87234
• المشـــاركـات » 3,465
• الـدولـة » Cairo - Maadi
• الـهـوايـة » Computer Science - Information system
• اسـم الـسـيـرفـر » No Server
• الـجـنـس » Male
• نقـاط التقييم » 1747
Nytros منفـرد بتميـزهNytros منفـرد بتميـزهNytros منفـرد بتميـزهNytros منفـرد بتميـزهNytros منفـرد بتميـزهNytros منفـرد بتميـزهNytros منفـرد بتميـزهNytros منفـرد بتميـزهNytros منفـرد بتميـزهNytros منفـرد بتميـزهNytros منفـرد بتميـزه

Nytros غير متواجد حالياً

51687  

تمام .. بما أني كنت ADMIN في سيرفر Fun و كنت الـ Seller الوحيد الي هناك .. و علي حسب فترة وجودي في فريق العمل .. و عارف كل واحد فيهم بما فيهم ( Karim - Zizo - Hussien - Mohamed - P0lice - DIR )
فأحب أقولك السيرفر دة من أنظف و أقوي السيرفرات الموجودة حاليا .. السيرفر بقالة مدة لا تقل عن 3 سنين متواصلة من غير عملة نصب أو قفل سيرفر زي أي سيرفر متواجد دلوقتي في ساحة PSRO

أولا .. مينفعش تتهم حد خالص بالموضوع السرقة دة .. عشان غالبا بيبقي عملة نصب من لاعب أخر

ثانيا .. لو في مشكلة يا ريت تكلم حسين الـ Seller الثاني عشان دة يعتبر أقدم Seller بعديا لما سبت أدارة السيرفر

علي العموم انا لسة ليا كلام مع حسين فهحاول أوصل لية و أكلمة ياخد عضوية Noas و يدخل المنتدي و يكلمك .دة الي في أيدي أعملة

لكن حضرتك تقول علي سيرفر أنا أشتغلت فية سنتين .. دة حاجة غير مقبولة ليا انا شخصيا عشان فعلا السيرفر دة علي كفائة عالية مش زي أي سيرفر تاني خلاص .. انا مقدر موقفك عشان في ناس كانت بتكلمني كتير عشان حاجة زي دي .. بس ملهوش لازمة أن حضرتك تقول حرامية و نصابين

يا ريت الموضوع يتقفل من المشرف الخاص بالقسم لعدم الحاجة لردود و سيتم حل المشكلة ان شاء الله .

توقيع Nytros :
عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]