قديم 02-03-2015, 05:08 AM   #10

7as san
عضو فعال

الصورة الرمزية 7as san

• الانـتـسـاب » Jul 2013
• رقـم العـضـويـة » 113470
• المشـــاركـات » 350
• الـدولـة » Giza
• الـهـوايـة » Silkroad Online
• اسـم الـسـيـرفـر » Centaurus
• الـجـنـس » Male
• نقـاط التقييم » 78
7as san جـيـد

7as san غير متواجد حالياً

363  

إرسال رسالة عبر Yahoo إلى 7as san إرسال رسالة عبر Skype إلى 7as san

افتراضي رد: التـــــــــ(عضويه القسم)ـــــــــعارف

كل الى انت قولته تمام بس عندك سيرفر Avatar-Sro
ده مبيجبرش حد انو يشحن وفيه مسواه بين الاعب والتانى بتنزل+12 وبتجيب ادفنس+8 بيبقا +20 وده الماكس
تانى حاجه مفهاش دونيت غير استات 100%
وانت ممكن تعمل استات 80 ب ايدك يعنى الى مش هيقدر يشحن هيبقا قريب جدا من الى شحن وتقريبا مع لعبك بالشخصيه مش هيفرق كتير 80 من 100%
-
وعلى فكره هقولك حاجه انا من الناس الى بتحب تعمل بلاص اوقات بس ادخل سيرفر ميكونش فيه بيع ايتمز +
هتقولى ليه هقولك هيبقا فيه حماس ليا شويه ومش همل لما ابص ل نقطه ان واحد معاه +20 وانا ماسك+16
لا دانا هفضل اجرب لحد ما ااجيب اعلى منو امال ايه الى يمز شخص عن شخص ف اللعبه ! بالنسبه للسيرفر ده
الى يميز شخص عن شخص الفلوس ^^
بالنسبه للعب تانى اعرفها مهراتك الشخصيه وخبرتك ف اللعبه هيا الى هتفرق عن الى قدامك . انك بتعرف تعمل بلاص وبتتعب علشان تبقا افضل من الى قدامك وبتعرف تجيب جولد ازاى لو هيا معتمده ع الجولد والسيف والهنتر وكده الخ ... الفن مش زى الجى ام ما بنى اساس اللعبه عليه الى هو الفلوس عمر الفن مكان ف جيم بالفلوس بالفلوس هجيب الحاجه وخلاص وكلها فول بلو وماكس بلص طيب انا هعمل ايه تانى ها ورايا FTW كل اسبوع ساعتين مره واحده يا حلااوه ^_^
والنبى حد عنده تفسير تانى بان الفن بالفلوس ام لا ! انا شايف الفن ان اتعب واعمل كذا وكذا علشان ادخل الاقى حاجه اعملها مش اول ما ادخل الجيم اجيب كلو بالفلوس ومش الاقى حاجه اعملها بعد كدا

توقيع 7as san :
عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]