قديم 09-04-2015, 11:14 AM   #2

Hamza FiGo

الصورة الرمزية Hamza FiGo

مـديـر عـام

• الانـتـسـاب » Dec 2007
• رقـم العـضـويـة » 6993
• المشـــاركـات » 6,157
• الـدولـة » Cairo
• الـهـوايـة » Helping ppl
• اسـم الـسـيـرفـر » Private Server
• الـجـنـس » Male
• نقـاط التقييم » 973
Hamza FiGo صـانـع للابـداعHamza FiGo صـانـع للابـداعHamza FiGo صـانـع للابـداعHamza FiGo صـانـع للابـداعHamza FiGo صـانـع للابـداعHamza FiGo صـانـع للابـداعHamza FiGo صـانـع للابـداعHamza FiGo صـانـع للابـداع

Hamza FiGo غير متواجد حالياً

12310  

إرسال رسالة عبر Yahoo إلى Hamza FiGo إرسال رسالة عبر Skype إلى Hamza FiGo

اوسمتي

افتراضي رد: أكتـب اكتـر موقف محـرج حصلك و أخـرج من الملل شوية :D

هو تقريبا محصليش حاجة زي كدة بس حصل لواحد صاحبي معايا زمان في الثانوية العامة ومقدرش انساة لحد دلوقتي

راكبين الميكروباص وانا و 2 صحابي وشلة البنات ( حبايبي ) وبعدين جه وقت دفع الاجرة

صاحبي كان عينة علي واحدة من الشلة. فاكان عايز يدفعلها - امور الشباب زمان بقا - وانا اقولة بلاش اسمع مني ومرديش يسمعلي قولتلة اوك.

جه بيقول هدفع ليا انا وكذا. شوفت بقا الكلام اللي اتقالة. انت تدفعلي لييييية بتاع اية انت علشان تدفعلي انت هتصاحبني
وانا اهدي في امها ابدا. وانا انتهزت الفرصة واخدها في حضني كدة علي اساس اني بهدي مشيت في الميكروباص كاني ماشي في بتنا - لامؤخذة - ابدا لازم تغسلة ماهديتش الا لما قولت للسواق نزلني ياصطا علي جنب

خد كلام في اليوم دا والله والله انا فضلت طول الطريق مسخسخ من الضحك انا وصاحبي التاني دا غير الميكروباص كلة يالهوي يوم مقدرش انساه في حياتي. الموقف دا بقالة كدة اكتر من 13 سنة ومنقدرش ننساة انا والشلة

ومتمناش لحد يوقع في موقف زي دا

توقيع Hamza FiGo :
عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]

عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ] || عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ] || عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]