قديم 27-11-2015, 06:32 PM   #12

الرومانسي018
عضو نشيك

الصورة الرمزية الرومانسي018

• الانـتـسـاب » Feb 2008
• رقـم العـضـويـة » 13263
• المشـــاركـات » 88
• الـدولـة »
• الـهـوايـة »
• اسـم الـسـيـرفـر »
• الـجـنـس »
• نقـاط التقييم » 10
الرومانسي018 صـاعـد

الرومانسي018 غير متواجد حالياً

39  

افتراضي رد: كل ما تريد ان تعرفه عن Demo Sro

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Football Priceless عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
السيرفرَ جميل ودىَ حاجه كلنآ واخدين بالنآ منهآ ,

بٌس إنت لازم تساعدنآ كـ صآحب جيمَ بالنسبة للآرينآ

إنت بجد رابطنآ كلنآ كـ بلايرزَ ربطهٌ صعبة بسببهآ .

عشان مثـلأا اجيب افتارٌ بـ 650 ارينآ محتاجَ اموتَ كام يونكَ وفـ كام يوم ؟! دآ بٌس كده افتارٌ متكلمتٌش فـ حاجه تانيةَ

خليهآ فـ التريدَ علىٌ الاقلٌ والنآس هتتاجرَ والهناترٌ هتحميهمَ واللصوٌص هيطلعوَ يشوفوَ شغلهمَ , وكلوَ هياكل عيٌش من بعضوَ , والجيم هتتحركَ اكترٌ بدلٌ مآ يبقى هدفهمَ يسيبو بوتَ عشان كوينزآت , هيبدآو يعدوَ ع لآبتوباتهمَ ويتاجروٌ ويكونوَ إكتيٌف اكتر من كده .

إو تخليهآ بتنزل منَ موبٌس فـ تيمبٌل الجوٌب بتاع اللصوصٌ والهناترٌ , وبرضوَ الناس هتبقى اكتيٌف اكتر من كده لانٌ مفيش هنترٌ هيسيبَ لٌص فـ حالة فـ التيمبلٌ واللصوٌص برضوَ وهيبقى فـ نشاط كبيرٌ فـ الجيم .

إتمنىَ تبٌص بجدية فـ الموضوع دآ لآنَ اغلبية البلايرزٌ الـ اتكلمت معاهم ف الجيمٌ عندهمٌ نفس المشكلة ومٌش عارفينٌ يتواصلوٌ معاك .

,والحاجات الـ بارينآ وقيمتها تقيله فى الجيمَ غيرهآ م ارينآ لـ اى عملة تانيةٌ تكون صعبةَ وتتجاب بالدونات عشانَ برضوَ مكونٌش بخسرك إو باجى عليكٌ

طبعا يهمنا رأيك و يا ريت اي حد شايف اي حاجه في الجيم او عندو رأيك اتمني انه يتواصل معانا علي صفحه الجيم علي الفيس بوك عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]

بالنسبه لأول نقطه لموضوع الارينا انا مش رابطك و لا حاجه كل الموضوغ اني مش عاوزك تلعب علي حاجه واحد بس و هو التريد او اليونيك
او الـ Arena Battle كل الحكايه ان انا عاوزك تعمل كل حاجه علشان ميحصلش زي كل الجيمز التانيه لو اقتصرت علي حاجه واحد بس
مع العلم ان جاري التعديل في موضوع الارينا كوينز دا

اما بانسبه للتريد و اللص .. فا انت لازم تعمل تريد او تسرق تريد علشان انت محتاج الجولد جدا علشان الايجي بي بالنسبه للسلاح
أو الـ Set و الـ immortal stone طبعا فا الافتارز لو عملتها بجولد هتقولي مش كفايه الحاجات دي كلها ..
فا
انا عاوز انوع بين كل حاجه زي ما قولت في الاول و انتظرو التعديلات اللي هتنول اعجابكو ان شاء الله

و موضوع الدونيت انا عمله علي حاجات معينه غير اللبس و السلاح اللي اصلا مش هيبقو دونيت
جاري تعديل
و أضافه بعض الايتم و اتمني اننا نعمل الحاجه الاحسن بالنسبه للبليرز الموجودين معانا او اللي هيشركونا
و لو اي حد عنده اي استفسار او اي مشكله او عنده رأي يا ريت يكمنا علي صفحه الجيم اللي علي الفيس بوك

توقيع الرومانسي018 :
Demo Sro :)