قديم 17-01-2016, 12:20 PM   #14

عمر ضاحى
عضو سوبر

الصورة الرمزية عمر ضاحى

• الانـتـسـاب » Aug 2007
• رقـم العـضـويـة » 1475
• المشـــاركـات » 2,507
• الـدولـة » Egypt
• الـهـوايـة »
• اسـم الـسـيـرفـر » No Server
• الـجـنـس » Male
• نقـاط التقييم » 56
عمر ضاحى جـيـد

عمر ضاحى غير متواجد حالياً

14888  

إرسال رسالة عبر Skype إلى عمر ضاحى

اوسمتي

افتراضي رد: حل مشكلة اللوج ان فى الام بوت نهائيا (localHost) باستخدام اباتشى

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة meteeb9 عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
بقالى شهر بحاول اوصلك وانت مش بتفتح سكاى بى خالص من مدة طويلة :D :D

انا نزلت و يندوز و طبعا ال host server اتلغى جيت اعمله تانى لقيت فى مشكلة فى تحميل ال PHP5.3.28 وطلع عينى عشان احاول اسطبه manual و دخلت مواقع كثير و جربت حاجات كثير دووون جدووى و حاولت اكلمك اكثر بس انت مش بترد
بس الحمدلله ان لقيتلك حاجة اخيرا

حجرب الطريقة دى و اقولك اشتغلت معايا ولا لأ ^_^
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة meteeb9 عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
الطريقة دى مشتغلتش معايا و رفعتلك صورة من الرابط ال انت حاطه فى الكومنت ال فوق

عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
الاول شيل ال IIS من على الجهاز
لان علشان انت هتسطب الاباتشى فمينفعش ان تشتغل بالاثنين فى وقت واحد (هو ممكن بس محتاج تغير اعدادات علشان يعملو معا فنصيحه شيل IIS وسطب الاباتشى)

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Dark HeRoo عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
لم كانت فى البيت وقولتلى انك هتعمل الموضوع ده انا قولت عادى شكلك فاضى انا معرفتش قيمة الموضع غير دلوقتى شكرا لك يا اخى الكبير

تسلملى مرورك يا كبير
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Miss_Diamond عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
يا باشا انا عملت كل الي انت بتقول علية واول ما اجي عند اني ادخل ال Ip هوبا القي النت فصل من علي اللاب توب ولما ارجع الغي ال IP القي النت رجع تاني علي الجهاز مع العلم اني جربت ال 2 Ip

ده لان الخطأ هنا بيكون بسبب انك بتدخل ال اى بى فى كرت النت الاصلى
وده غلط تماما
المفترض ال اى بى ده بيتم ادخاله فى كرت اللان الوهى ال احنا عملينه
ال هو اللوب باك

راجع تانى كويس ال انت عامله وفرق بين الكرت الاساسى وكرت اللوب باك

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Mo_oM عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
awel mpd5l el ip da befsl el net we awel we fat7 el mbot we gab seccs Bas mafesh Net we awel amgy aft7 el game begbley Error awel mbrg3 el ip automatic el net berg3 bas el mbot not login bardo

ده لان الخطأ هنا بيكون بسبب انك بتدخل ال اى بى فى كرت النت الاصلى
وده غلط تماما
المفترض ال اى بى ده بيتم ادخاله فى كرت اللان الوهى ال احنا عملينه
ال هو اللوب باك

راجع تانى كويس ال انت عامله وفرق بين الكرت الاساسى وكرت اللوب باك

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ElDawly عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
انا عملت كل ال انت عملتو وبردو not login

ممكن تجرب فتح الرابط ال انا سبق حطيته للتجربه ورفع صوره ليه علشان اعرف ايه ال ظاهر
عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]

وثانيا انت تاكدة من اصدار الكراك ال انت شغال عليه وحطيت الاى بى المظبوط الخاص بتاريخ الاصدار ؟

توقيع عمر ضاحى :
سبحان الله وبحمده سبحان الله العظيم

التعديل الأخير تم بواسطة عمر ضاحى ; 17-01-2016 الساعة 12:22 PM