قديم 09-03-2016, 02:50 PM   #37

Hamza FiGo

الصورة الرمزية Hamza FiGo

مـديـر عـام

• الانـتـسـاب » Dec 2007
• رقـم العـضـويـة » 6993
• المشـــاركـات » 6,157
• الـدولـة » Cairo
• الـهـوايـة » Helping ppl
• اسـم الـسـيـرفـر » Private Server
• الـجـنـس » Male
• نقـاط التقييم » 973
Hamza FiGo صـانـع للابـداعHamza FiGo صـانـع للابـداعHamza FiGo صـانـع للابـداعHamza FiGo صـانـع للابـداعHamza FiGo صـانـع للابـداعHamza FiGo صـانـع للابـداعHamza FiGo صـانـع للابـداعHamza FiGo صـانـع للابـداع

Hamza FiGo غير متواجد حالياً

12310  

إرسال رسالة عبر Yahoo إلى Hamza FiGo إرسال رسالة عبر Skype إلى Hamza FiGo

اوسمتي

افتراضي رد: Gbot Auto events for V-Sro | 20 event+ | Free and Premium and more

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Savita عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
اممم
جميل بس في كام سؤال كدة محيرني
اولا الموضوع الاساسي لحد الان متفصحش وده اللينك ( عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ] )

تاني حاجة الموضوع ده مكنتش كاتب فيه انه فيه شحن

تالت حاجة المفروض من قوانين القسم ان ميحطش حاجة خاصة بالبيع والشراء هوا مكتوب داخل لعبة بس ده يعتبر خاص بالالعاب وفيه بيع وشراء

رابع حاجة اسلام جلال منور المنتدى بس ليه مش ظاهر نفسه وحاطط حمزة في الوش ؟
هل علشان ميعرفش حد انه حرامي ونصاب ولا علشان ينصب ويضحك ع الناس باسليب جديد ولا علشان خالد ميعرفش !
# وجهة نظر :)
بغض النظر عن اللي اتقال دا طبيعي مش كويس انك تشتم حد

بس البوت انا شايفه فري . ويفيد ناس ودا بالفعل حصل ناس جربت الفري وشغال كويس. وطالما فري يبقي مش ممنوع اني احط حاجة جديدة في قسم الشروحات

وبخصوص البيع والشراء: اولا لو البوت كله برميم بس اكيد مش هقبل اني احطه في القسم
انما دا فري عارف يعني اية فري ؟ وليك حرية الاختيار انك تشتري باقي الايفينتات او لا طالما الفري كويس

ثانيا بخصوص البيع والشرا هل انا كاتب البوت لازم تشتريه ؟ هل انا كاتب اسعار ؟ هل اي حاجة في دماغك مكتوبة ؟
ولا حضرتك داخل تقول للناس ان صاحب البوت حرامي. ( بغض النظر الكلام صحيح او لا ) ملكش حق انك تشتم حد

طالما الموضوع مجمله هو مساعدة الناس بحاجة فري واتجرب فعلا من ناس هنا يبقي خلاص الموضوع يعتبر مفيد وحصري في المنتدي كله

وبخصوص الاستاذ خالد لو هو عايز يدخل يشيل الموضوع يدخل دا المنتدي بتاعه وهو حر فية: انما انا مش هشيل حاجة مفيده للناس ومجانية

توقيع Hamza FiGo :
عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]

عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ] || عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ] || عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]

التعديل الأخير تم بواسطة Hamza FiGo ; 09-03-2016 الساعة 02:53 PM