الموضوع: Mastery Scrolls - Full one
قديم 20-04-2016, 12:55 PM   #8

Storxy*
عضو جديد

الصورة الرمزية Storxy*

• الانـتـسـاب » Mar 2015
• رقـم العـضـويـة » 121135
• المشـــاركـات » 48
• الـدولـة » Alexandria
• الـهـوايـة » SQL Coding
• اسـم الـسـيـرفـر » Private Server
• الـجـنـس » Male
• نقـاط التقييم » 10
Storxy* صـاعـد

Storxy* غير متواجد حالياً

68  

إرسال رسالة عبر Skype إلى Storxy*

افتراضي رد: Mastery Scrolls - Full one

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Hamza FiGo عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
اولا welcome back ^^ انا من الناس اللي كنت اعرفك واعرف شغلك ومفيش كلام عليه

ثانيا تسلم ايدك علي الموضوع. طبعا بطريقة تانية ونحب نسمع آراء الناس كلها ممكن نضيف او نشيل منه

ثالثا: توقيعك مخالف ^^
اولا ربنا يخليك تسلم وانا برضو اسمك مش غريب عليها من زمان بس تقربيا الفترة الى انا طلعت فيه كنت انت مبطل او مش عارف وعموما اى ملحظات او كدة قولها او لو فى فكرة واقفة معاكو فى حاجة تقدرو تكلمونى وانا لو اقدر اساعد ان شااااااء الله هساعد وبالنسبة للتوقيع فحاضر هشوفو ولو ممكن تبعتلى الموضوع بتاع قوانين القسم على خاص لان انا ناسى المكان هنا خااااااااااااالص

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Dangers SrO عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
Welcome back ��
شكراً اوي علي الموضوع وزي مقال حمزة التغير حلو او الطريقه دي ممكن تكون احسن
بس انا رأي ان بتاع HLP اسهل

ومعلشي حاجه كمان
انا شوفت ال Table دي من برنامج رامي هو عملو كده او يشبهلو بس تقريباً نفس الفكره

اقبل مروري
^^
شكراااا وانا اصراحة مشفتش بتاع HLP بس شوفتلو كام موضوع والى شوفتو تقربيا وكان كامل بس ببرنامج كان لاحمد تقربيا وبالنسبة لل تابل فى انا معرفش رامى بس كنت شايف توقيع مكتوب فيه رامى و ILegend تقريبااا
وال Table لازم يكون كدة ومينفعش غير كدة اصلا لان انا اكيد مش هعوض اضيف 99999 لاين جوا البروديسر
زى م بنعمل ف اى سيستم زى ال Auto Equipment مثلا وبتشتغل على Statement ال Insert مع SELECT فى نفس الوقت.

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Xan عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
أولا : مرحب برجعوك يا كبير

الله ينور بس مفيش فرق كبير اوي بينك و ما بين بتاعة رامي هي اينعم منزلتش بس انا شوفتها بس الله ينور ^^
زى مقولت فوق والله انا مشفتش بتاع رامى ومكنتش بدخل الموقع هنا نهائى وعمووما لو كان رامى سبقنى بفكرة قريبة من ديه فيحترم

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Last_Fiddler عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
مرحب برجوعك لينا
هوه الطريقه جديده بس تكون فعلان 100% لو المستر شغال صح
عشان كل الموجود المستر يتاعه مش شغال
يعنى الارويى اخره يضرب اسكرولتين بس ميعرفشى يضرب 3
تكون سعتها 100% جمده وتسلم ايدك استمر
بالتوفيق
لا اطمن Procedure هيقوم بالسيستم بدون متحتاج انك تفتح برنامج او اي حاجة وشكرا على مرورك

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Black Shield عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
اهلا بيك من تاني
ليك Databases كتير جدا
و جميلا جدا انا اشتغلت على كتير منهم قبل كده
في الفتره الي كنت بتعلم فيها

تسلم ع الموضوع مستنيين منك بقى انك تنزل بالجديد

Welcome Back
ربنا يخليك وانا فاكرك من ايام مكنت هنا واتكلمنا قبل كدة تقربيا وبحترك شغلك من زمان

توقيع Storxy* :
عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]