قديم 29-04-2016, 02:37 AM   #1

Hamza FiGo

الصورة الرمزية Hamza FiGo

مـديـر عـام

• الانـتـسـاب » Dec 2007
• رقـم العـضـويـة » 6993
• المشـــاركـات » 6,157
• الـدولـة » Cairo
• الـهـوايـة » Helping ppl
• اسـم الـسـيـرفـر » Private Server
• الـجـنـس » Male
• نقـاط التقييم » 973
Hamza FiGo صـانـع للابـداعHamza FiGo صـانـع للابـداعHamza FiGo صـانـع للابـداعHamza FiGo صـانـع للابـداعHamza FiGo صـانـع للابـداعHamza FiGo صـانـع للابـداعHamza FiGo صـانـع للابـداعHamza FiGo صـانـع للابـداع

Hamza FiGo غير متواجد حالياً

12310  

إرسال رسالة عبر Yahoo إلى Hamza FiGo إرسال رسالة عبر Skype إلى Hamza FiGo

اوسمتي

افتراضي رد: تـــم فتـح [باب الاشـــراف] على جميــع اقســام المنتـــدى ...

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Abdelazizomar عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
الاسم: عبدالعزبز عمر
السن:18 سنه 3/5/1998

القسم الراغب في الاشراف عليه: قسم الشروحات و البرامج المستخدمه في سيلكرود
الاسباب: ليا في البرمجه و عملت برامج مساعده لي سيلكرود و لسه بطور فيه لحد مايبقا رقم واحد انشاء الله و غير كده ليا في سيلكرود بس مش اوي زي البرمجه
و شكرا
الاميل:[email protected]
مبدايا مينفعش تمسك الاشراف علي طول لازم حضرتك تمر بفترة اختبار

ثانيا: تقريبا مش ملاحظ ليك نشاط في قسم الاسئله؟

مش بس الخبرة تكفي للاسف. لازم نشوف مساعدتك للناس وردودك عامله ازاي. وطبعا القرار راجع للادارة

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Mr Z!dane عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
طلب رجوع للأشراف
ع منتدى عمل السيرفرات الخاصة
طلب الرجوع بيكون خاص بالادارة

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Storxy* عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
▬ الاســم : هادى هشام ابراهيم

▬ الـسـن وتـاريـخ الـمـيـلاد : 17 سنة وتاريخ الميلاد 29-12-1998

▬ الـقـسـم الـراغـب فـى الاشـراف عـلـيـه : قسم الشروحات و البرامج المستخدمة في عمل السيرفرات الخاصة
وانا فاكر من ايام الاشراف ان مينفعش اخش اشراف على القسم ده قبل واعدى فترة تحت التجربة حاجة كدة فى قسم الاسئلة وانا بردو برشح نفسى انى امسك ال Pk2 مع القسم ده خصوصا ان بدايتى كانت فى Pk2 ونشاطى فى القسم والمنتدى معروفين اعلى View واعلى عدد مشاركات فى قسم ال Pk2 متهيقلى انا

▬ الاسبـاب التى تـؤهلك للاشراف عـلى هذا الـقـسـم : الخبرة ومتهيقى زى متةقعت ان ناس كتير تعرفنى هنا واول موضوع ليا امبارح اما جيت لقيت ان فى رجالة كتير فى المنتدى والتفاعل وطرق التعامل والخبرة فى الموضوع ده وعارق القوانين هنا فى المنتدى وانى لازم انزل تحت المراقبة وكدة من المشرف العام سواء عندى خبرة او لا وعموما انا جاهز لكل ده

▬ الايـمـيـل : عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]

▬نشاط في القسم المطلوب الترشح لية : تقدرو تشوفو مواضيع فى القسم باميلى السابق TigerEgypt فى القسمين الى قلتهم وجارى المشاركة بالاكونت الجديد

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Dangers SrO عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
طلب رجوع للأشراف

توقيع Hamza FiGo :
عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]

عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ] || عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ] || عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]

إعلانات google