الموضوع: Distruction
قديم 04-05-2016, 03:06 PM   #8

madara2525
عضو جديد

الصورة الرمزية madara2525

• الانـتـسـاب » Sep 2015
• رقـم العـضـويـة » 125763
• المشـــاركـات » 29
• الـدولـة »
• الـهـوايـة »
• اسـم الـسـيـرفـر » No Server
• الـجـنـس » Male
• نقـاط التقييم » 10
madara2525 صـاعـد

madara2525 غير متواجد حالياً

52  

افتراضي رد: [ Destructions-Online ] Cap130,D14,Free To Play System

والله انا مصدقتش اما احمد قالى انك عملت كدة انت كدة سرقت اللعبة كلها و كمان سرقتنى فى فلوس اللعبة اللى اشترتها منك انا و مؤمن ب 300 جنيه ولا تحب افكرك ب The Hell افتكر كدة ال 200 VIP اللى كانو معاه وانت خدتهم منو ...
لا لا افكرك بال Team بتاع Epic اللى 100% من ال Player كانت عارفة انك مظبطهم بطريقة فظيعة هتقولى The Hell ؟ هقولك ده كان صاحبنا و بيعمل كل حاجة قدامنا
والله العظيم ده لسه فى ناس كتيرة انا بس مش فاكر انت كنت بتظبط مين بالظبط كل ارقام ال Player صحابى بتوع Destruction القديمة معايا هخليهم يشوفو الموضوع ده انت عايز تعمل مسكين و داخل كاتبلى (يبقى الاعتزال احسن وسيله للهروب من عالم فيه اللى مبيفهمش عامل نفسه بيفهم ) لا وبردو لما عملتلها Reborn محدش دخلهالك وكمان الكل شتمك وبردو ظبط ناس من تحت التربيزة والناس دول ماكتموش لا دول فضحوك لينا بردو اتقل بس لما بتوع Destruction القديمة يشوف الموضوع اللى انت كاتبو
انا تسرقنى فى 300 جنيه ؟؟ وترفع ال Database على النت ؟ و تعملى شريف وطالع تعمل مظلوم على المنتدى
وفعلا كلهم دلوقتى فى Danger Sro وشاحنين وال GM عندو ضمير وبيفهم واللعبة شغالة وبعضهم راح لعبة Nightmare
انت بتقول انك هتعتزل ؟ طب يا ريت ماترجعش للمجال تانى عشان لو رجعت محدش هيدخلك لعبة انا هنزل الموضوع ده على ال Face وكمان عملت Screenshot عشان لو مسحت المشاركة
عودتى القادمة ؟ انت كمان عايز ترجع للسيرفرات الخاصة تانى ؟؟ ده انت معندكش دم يا اخى
يا حرااااااامى

توقيع madara2525 :
(اذا طعنت من الخلف فاعلم انك في المقدمة)هتلر

من مواضيعي

عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]

التعديل الأخير تم بواسطة madara2525 ; 04-05-2016 الساعة 03:21 PM