قديم 04-07-2016, 08:53 AM   #131

عمر ضاحى
عضو سوبر

الصورة الرمزية عمر ضاحى

• الانـتـسـاب » Aug 2007
• رقـم العـضـويـة » 1475
• المشـــاركـات » 2,507
• الـدولـة » Egypt
• الـهـوايـة »
• اسـم الـسـيـرفـر » No Server
• الـجـنـس » Male
• نقـاط التقييم » 56
عمر ضاحى جـيـد

عمر ضاحى غير متواجد حالياً

14888  

إرسال رسالة عبر Skype إلى عمر ضاحى

اوسمتي

افتراضي رد: حل مشكلة اللوج ان فى الام بوت نهائيا (localHost) باستخدام اباتشى

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Crixellio عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
حضرتك انا كان شغال عندي تمام التمام لحد الصبح النهارده قبل ما انام، ولما صحيت كان الجهاز فصل من قطع نور.. المهم لما شغلته طلعتلي مشكلة Not Logged In وطبعا رافض انه يفتح الـClient او اي حاجه وطلع معاه ايرور An unknown error occured while checking for a mBot update ودي صورة لكل اللي شفت انك طلبته ف الردود علي السادة الاعضاء قبل كده واتمني الرد، تقبل مروري وتحياتي
عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
...........
ملحــــوظة:
1:تقريباً كل اللي اتغير من امبارح اني فتحت team viewer عشان اعمل البوت والخطوات لواحد صاحبي
2: النهاردة كل ما احاول افتح البوت لودر يحصل مشكلة ف الويندوز اكسبلورر بتاع العرض مش المتصفح، ولازم يقفل ويفتح
3: مع مجموعه مشاكل بدات تظهر وشاكك انها من بعد ما حولت لويندوز 10 ورجعت 7 (من غير اعادة تثبيت) ف عملت نسخه جديدة من بعد ما عملت التعليق
رجعت عملت كل الخطوات من تاني والغريبه انه اشتغل او علي الاقل حتي الان عمل Successfully Logged in وهبدا اجرب ف الجيم
ياريت بعد مراجعه الصور تعرف ايه اللي حصل والمشكلة لان اكيد لو اتكررت مش هنزل نسخه جديدة :D
Crix the drunken

شئ عظيم انك لما عرضت المشكله رفعت صورة للبوت وهو بيحاول يعمل اتصال
من ال TCP connctions
بس حضرتك جيبلى الصورة للاتصال ال لوكل كونكت
انا محتاج الصورة للريموت كنكت
:)
مش مشكله بس نقدر نحصرها ان ممكن تكون هناك مشكله حصلت فى النظام
وطالما البوت شغال تمام حاليا فده شئ جيد

اذا صادفت اى مشكله اتفضل ضع موضوع استفسارك فى قسم الاستفسارات وانا تحت امرك فى اى شئ

توقيع عمر ضاحى :
سبحان الله وبحمده سبحان الله العظيم