قديم 31-08-2016, 11:00 PM   #2

mahmod_tmam22
عضو لامع

الصورة الرمزية mahmod_tmam22

• الانـتـسـاب » Dec 2012
• رقـم العـضـويـة » 107712
• المشـــاركـات » 1,318
• الـدولـة » مصر
• الـهـوايـة »
• اسـم الـسـيـرفـر » No Server
• الـجـنـس » Male
• نقـاط التقييم » 161
mahmod_tmam22 جـيـد جـداًmahmod_tmam22 جـيـد جـداً

mahmod_tmam22 غير متواجد حالياً

1408  

افتراضي رد: انا جديد فى ال jop cave + 105 وعايز اقتل اليونيكات الى فى ال cave ده ممكن مساعدة ؟ ؟

اتفضل عايز تسئل فى ايه اولا اليونكات دى ليها ميزتين اولهم
1ـ ليهم كوستات بتتعمل ولما بتقتل 6 يونك وكل يونك ليه وقت معين فى قتلو وفى ظهورو كل ما تخلص يونك تروح تسلم كوستو وتاخد التانى وهكذا معاك لما تخلص 6 يونك بس قبل الموضوع دة كلو انت هتلف كام لفة فى موبس بره التيمبل لغاية موبس 110 على 6 كوستات تقريبا قبل ما تبدء فى كوستات اليونكات والقب بتاعهم بعد ما تخلصهم اسمو Devil's Nemesis جامد طبعا دة بالنسبة للميزة الاولى الميزة الثانية هى
2 . انك ممكن تجيب منهم Selver Coin we gold Coin والحجات دى قلى بنشترى بيها الايتم الدجرى 11 قلى بنقلبها ليجند طبعا جامدة جدى بس متكنش 120 وتقولى ادربهم موش هيقع حاجة لازم تكون تحت 110 عشان يقع ايتم لو فيه حاجة تانية عايز تسئل فيها اتفضل

توقيع mahmod_tmam22 :
عَنْ عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ] ، رَضِيَ اللَّهُ عَنْهُ ، قَالَ : لَقِيَ رَسُولُ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ أَبَا ذَرٍّ , فَقَالَ : " يَا أَبَا ذَرٍّ ، أَلَا أَدُلُّكَ عَلَى خَصْلَتَيْنِ هُمَا أَخَفُّ عَلَى الظَّهْرِ وَأَثْقَلُ فِي الْمِيزَانِ ؟ " , قَالَ : بَلَى يَا رَسُولَ اللَّهِ ، قَالَ : " عَلَيْكَ بِحُسْنِ الْخُلُقِ وَطُولِ الصَّمْتِ فَوَالَّذِي نَفْسِي بِيَدِهِ مَا عَمِلَ الْخَلَائِقُ بِمِثْلِهِمَا "