قديم 23-10-2016, 02:57 PM   #3

medo90003
عضو نشيك

• الانـتـسـاب » Nov 2009
• رقـم العـضـويـة » 66970
• المشـــاركـات » 50
• الـدولـة »
• الـهـوايـة »
• اسـم الـسـيـرفـر »
• الـجـنـس »
• نقـاط التقييم » 11
medo90003 صـاعـد

medo90003 غير متواجد حالياً

31  

افتراضي رد: استفسار بخصوص بارتى 8/8 اوروبي SP

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mahmod_tmam22 عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
مفيش فارم فى الجيم هتغمل الاتى تطلعهم لغاية لفل 33 فارم فى الاونج عيجيبو بتاع 84 الف نقطة وبعين تاخدهم وتروح بيهم البينون وهتجمع بس الافضل عشان هتعطل نفسك تطلعهم لغاية 34 فارم وتفتح مهارة واحدة ولو مثلا ويزارد فية افينتات بتيجى بس موش هنتكل عليها برو تعمل اية اقولك انت كدة كدة هتسبهم بارتى بكون عنك اكونت تانى لفل متلا 68 او 69 وتخل بية الفورجيتن ورلد جرى 8 ودة بتجيب بلورتو من البلورات الحمرا وحوش Enwy المهم هتخلها وتموت الموبس قلى جوة فى كل باب من الابواب الثلاثة هتلاقى يونك هما بتوع 8 يونكات لما بتموتو بييك كارت او كارتين Feaded ودة يا مغلم كارت SP يعنى نقاط المهارة الكارت بيدى من 200 نقطة الى 3 الاف او اربعة انا بخلها فى اليوم بتاع 5 مرات وبجيب بتاع 50 كارت منها يعنى ممكن كل يوم تجيب بتاع 40 او 50 الف فى اليون اكمك بتفرم واسرع بكتييير
يا باشا معلش كلامك تقريبا متناقض شويه... فى الاول بتقول مفيش فارم فى الجيم وبعدها بتتكلم على فارم فى الاونج وبعدها البينون .. الحمد لله انا عندى خبره كويسه باللعبه لكن كنت بعيد شويه فا كنت بسأل هل اعمل لهم فارم عشان ال SP وكده مش هينفع تكون بارتى كامله لأنها بكده 7 شخصيات اللى هيتفرمو بس فا انا كنت بفكر انى ادخل بيهم من غير جاب بارتى كامله ولما يشدو حيلهم شويه ابقى اعمل جاب وامشى بيهم جاب من لفل 60 مثلا او 70 وموضوع الفروجوتن ده فعلا عندك حق فيه وانا كنت بعمله على سيلك العاديه وكان زى الفل ... بس كده لسه الاجابه مش واضحه..
وكمان فيه فكره عاوز اخد رأيك فيها بردو انا على SRO r عندى ويزارد لفل 57 فا انا بفكر امس الشخصيات واعمل 7 شخصيات جديده وادخل معاهم الويزارد وافرم ال 7 بيه فى الاونج شويه وبعد كده اعليهم وايبقو كده البارتى