قديم 14-11-2016, 01:31 AM   #17

Hamza FiGo

الصورة الرمزية Hamza FiGo

مـديـر عـام

• الانـتـسـاب » Dec 2007
• رقـم العـضـويـة » 6993
• المشـــاركـات » 6,157
• الـدولـة » Cairo
• الـهـوايـة » Helping ppl
• اسـم الـسـيـرفـر » Private Server
• الـجـنـس » Male
• نقـاط التقييم » 973
Hamza FiGo صـانـع للابـداعHamza FiGo صـانـع للابـداعHamza FiGo صـانـع للابـداعHamza FiGo صـانـع للابـداعHamza FiGo صـانـع للابـداعHamza FiGo صـانـع للابـداعHamza FiGo صـانـع للابـداعHamza FiGo صـانـع للابـداع

Hamza FiGo غير متواجد حالياً

12310  

إرسال رسالة عبر Yahoo إلى Hamza FiGo إرسال رسالة عبر Skype إلى Hamza FiGo

اوسمتي

افتراضي رد: تم إفتتاح باب التقديم للإشراف على جميع أقسام المنتدى 10-11-2016

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ameral عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
الإسم : احمد ربيع محمد سلامة
السن : 18 سنة
القسم المراد الإشراف عليه : قسم تحميل العاب البى سى وقسم اخبار العاب البى سى
الأسباب التى تؤهلك للإشراف على هذا القسم : انا متابع لكل اخبار الالعاب ومن متابعين عرب هارد وير وليا خبرة كبيرة فى الالعاب انا مقفل GTA (V) و The Witcher 3 و Doom واجزاء Metro ولسه كتير جدا الخ الخ ليه خبرة فى التقنيات الخاصة بالكومبيوتر وعندى امل ان شاء الله انى اقدر احى الاقسام دى مرة تانية
البريد الإلكترونى :www.facebook.com/Dev.Ri3o
البريد الإلكترونى :[email protected]
*-.-**-.-**-.-**-.-**-.-*-.-*
ويا ريت الادارة لو هتعينى يبقى قسم اخبار العاب ال PC من غير نظام ان الموضوع يتقبل من قبل المشرف وانا كمشرف لو اتعينت عليه يبقى دورى ان اضيف واشوف المواضيع صح ولا نقل وخلاص وغلط بالنسبة لقسم تحميل العاب PC معتقدش ان اى واحد ميعرفش حاجة هيدخل يضيف موضوع تحميل لعبة فبرده القسم ده مش محتاج نظام موافقة المشرف ودورى كمشرف انى اثبت المواضيع المهمة جدا الخاصة بالحرق و المعلومات عن فرق ال Crack و انواع الحماية اللى بيفكها ال Crackers

احب فيك جدا نشاطك . بس مش عايز اضغط عليك .. 3 اقسام كتير .. انت حاليا معاك قسمين والتالت كمان فترة
ودا هيكون الرابع .. كتير ... قسم الاسئلة لوحده محتاج اكتر من 5 مشرفين .. بقترح كفاية قسمين وهسيبلك الاختيار

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة RealHuman عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]

لأ عادى تعرض عليا لأنك أدرى واكيد متابع اكتر منى فى الاداره :)
ياحمزه انا عاوز اساعد والله مش اكتر طيب قول حتى ليست للأقسام اللى محتاجين عليها مشرفين لأن حتى قسم الأسئله والاستفسارات ameral عليه لو محتاج حد معاه اوك بس انا شايف انه ماشاء الله عليه قايم بالواجب وزياده ربنا يبارك فيه الصراحه :) وغير كده انا بساعد من غير اشراف على قد ماقدر هناك
عرفنى طيب الاقسام المطلوب عليها مشرفين وانا هاقولك هينفع اقدم طلب على ايه حلوه كده ؟ :D

انا شوفت [بعيداً عن سيلكـ رود] مفيش حد عليه حطه فى الحسبه لحد ماتقولى بقيت الاقسام :P
بشكرك طبعا علي اصرارك علي المساعدة . لكن زي ما قولتلك وقولت الكلام في اول بوست .. انت بتختار القسم اللي انت شايف انك ممكن تظبطه علي اد ما تقدر .. وهنستبعد الاقسام اللي شغاله كويس زي السيرفرات الخاصة

فا لو حابب تنزل في بعيدا معنديش مشكلة . وانا واثق من كلامك انك هتحيية . ولو حيته وعندك مقدرة تمسك قسم تاني تقدر تظبطه هيتم فورا بنائا علي شغلك في القسم الاول ..

توقيع Hamza FiGo :
عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]

عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ] || عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ] || عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]