قديم 16-01-2017, 02:54 PM   #8

Dev.Klito
عضو لامع

I'm Back

الصورة الرمزية Dev.Klito

• الانـتـسـاب » Dec 2015
• رقـم العـضـويـة » 128556
• المشـــاركـات » 1,335
• الـدولـة » 3mrany
• الـهـوايـة » Design-MySQL-C#-HTML-CSS3-WinServer-More
• اسـم الـسـيـرفـر » Aquarius
• الـجـنـس » Male
• نقـاط التقييم » 47
Dev.Klito صـاعـد

Dev.Klito غير متواجد حالياً

470  

افتراضي رد: لينك داونلود مش شغال

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Mobinil.Hrd عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
1- الناس بتاخد الاجابة . مافيش اجابة مفيدة جاتلي لا منك ولا من الاستاذ الي قبلك
2- الناس ماجوبتنيش . هما اتنين حضرتك وواحد تاني . الاستاذ الاولاني مردش عليا تانى :D
وحضرتك بتقولي الموضوع يغلق :D وطبعا مينفعش تمشي فى موقع محترم زي ده وعمال تقفل فى المواضيع
( ويارتها بتتقفل ) :\ :\
3- يمكن ملوش لازمة بالنسبة ليك لكن ليه لازمة بالنسبة للاصحابه ف محدش مستني رأي حضرتك لانك كدة بتقلل من اي موضوع واذا كان ملوش لازمة ف ده شئ يعنيك ويخصك انتا ورأئيك انتا
4- لو الناس كلها عارفة اكيد كان المفروض انا ااعرف ( ياريت بلاش التعميم ) :)
5- متعملش حاجة نيابة عن المشرف ان شاء الله الراجل هيرجع هيلاقي الدنيا زي الفل واكيد مش هيستهزأ بأي حد عشان عمل موضوع مهما كان تافه . لان اي موضوع بيكون مهم بالنسبة لصاحبه
انا مش بقلل من حد او موضوعه و كتير من الناس مش بتجاوب و بعدين انا مش بقفل في مواضيع انا بعمل تنبيه للمشرف انت عايز تشتغل بداتا عدى عليها اكتر من 5 سنين دى اكيد ميتة انا بعمل نيابة عن المشرف بسهل عليه عشان يجى يلاقى الموضوع مجاب يغلقه على طول و أكون ريحته و حتى لو المشرف هنا كان عمل نفس اللى عملتو هو أصلا صحبى و انا عارف دماغو ماشية ازاى و في النهاية انا بقولك انا اسف طاب هو انت جربت تغير الداتا و تنزل اى داتا تانى اكيد لا يبقى احنا قلنا حل و انت معملتوش يبقى الموضوع مغلق حسب القوانين

توقيع Dev.Klito :
I don't care who took my place after me because the remains of the wolves are taken only by dogs