قديم 26-01-2017, 08:30 PM   #7

Galactus
عضو سوبر

Go East Go West I'm The Law

الصورة الرمزية Galactus

• الانـتـسـاب » Dec 2012
• رقـم العـضـويـة » 107966
• المشـــاركـات » 2,965
• الـدولـة » أسيوط
• الـهـوايـة » Sailor Online
• اسـم الـسـيـرفـر » No Server
• الـجـنـس » Male
• نقـاط التقييم » 49
Galactus صـاعـد

Galactus غير متواجد حالياً

47813  

افتراضي رد: الوحــــــــــــدة مـــــاذا تــــــــعنـي لك جـــــاوب * بكــل صـــراحــه *

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة med020 عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
الوحدة بالنسبالي لما بابا مات مبقتش لاقي حد ارخم عليه وحد يرخم عليا وحشني الصراحه يعني وخرجت منها بعزيمة من اصحابي واني كنت لازم اقف عالشان ماما وان ديه مش نهاية الدانيا وفي الاغلب الوحده ديه معايا من زمااان لاني وحيد معنديش اخوات اصلا فكنت بملي الفراغ الي عندي بالدراسة بالرياضة القراية القراءة ديه بالنسبالي ديه هي الحاجه والحيدة الي خرجتني من مرحلة البؤس بعد وفاة بابا الرياضة والقراءة وصحابي صحابي دول عيلتي الحقيقية ومستحيل هلاقي زيهم بانوا فعلاَ وقت موت ابويا لما كلمتهم وكانوا اول ناس توصل المستشفي قبل عمامي صحابي دول الي يوم ما بقع هما الي بقوموني خلوني ابطل احس بالوحدة وفوق كل ده لما بتخنق خااااااااااالص بقا وممبقاش طايق حد بفضفض مع ربنا بشكيلوا من كل حاجه وهوا بيحلها
انا بقا عكسك خالص يا احمد ،، انا اى مشكله تحصل عندى فى البيت او اى مشكله تبعى يقولى هو اصحابك اسباب كل مشكله ينقى واحد من صحابى و هو ده السبب هو البيبوظ دماغك و ساعات يتصل بيهم يديهم كلمتين لحد ما كلو اتصفصف. شوفت الوحدة ديه

اخر واحد انا فاكرو كان اسمو فادى اتصل بى فى البيت راح ابوه رد قالو ولدك خد 10000 جنيه من البيت لو جيه هنا تانى هحبسو هههههه والله بنفس الكلام البقولك عليه كده بالظبط

توقيع Galactus :
عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]

عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]