الموضوع: new 3x website files
قديم 25-04-2017, 03:03 PM   #29

™ EgY_KhaN ™
عضو متألق

الصورة الرمزية ™ EgY_KhaN ™

• الانـتـسـاب » Aug 2012
• رقـم العـضـويـة » 103935
• المشـــاركـات » 1,663
• الـدولـة » Mansoura
• الـهـوايـة » Love the Destruction
• اسـم الـسـيـرفـر » Private Server
• الـجـنـس » Male
• نقـاط التقييم » 54
™ EgY_KhaN ™ جـيـد

™ EgY_KhaN ™ غير متواجد حالياً

10648  

إرسال رسالة عبر Yahoo إلى ™ EgY_KhaN ™ إرسال رسالة عبر Skype إلى ™ EgY_KhaN ™

اوسمتي

افتراضي رد: new 3x website files

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Legendr عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
انا فنفسي اعرف انت جايب 3 مواقع شكلهم وحشين صراحه ياريت مره جيه لو تقدر تجيب دول
عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
والله دي حجات ملهاش لزمة بالنسبالي فنزلتها لغيري يمكن يحتاج حاجه منها مش عجباك انت سيبها لغيرك يمكن يحتاجها

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mido22421 عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mido22421 عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
يا استاذ انا [Coder] > [php] + ajax

D:

ده صور من الموقع ال ajax

Copy ~ Paste
الله يرحم بس عادي زي ماجبت gb ونزلته هات اخرك وهجيب وهنزل ثانيا صور ورغي كتير ده فكك منه انت بقالك قرن SOON قريبا انتظرو شوفو وسطو اسكتو روحو تعالو اخر حضرتك كلام بيخرج من بؤك او حته تانية الله واعلم بس نفسي قبل ما اموت اشوفلك شغل ابهرني وفاجأني بشغلك وبلاش تصدعني بكلامك لان اخرك انا عارفه كويس واخرك ده يادوب كان اولي وشكرا علي مرور حضرتك الي ملهوش اي لزمة ولا علاقة بالموضوع

y.png" border="0" alt="" title="Oneeyedy" class="inlineimg" />

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة DarkTeam عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
علي فكره mido22421 هو العمل website gb road انبهر اهو
مين حمار قالك كده اولا ده موقع Falcon لو تسمع عنها هوا يادوب اخد الاستايل بتاعهم كوبي وركبه عنده زي مانا سحبتو كوبي وركبتو مش صعبه يعني

توقيع ™ EgY_KhaN ™ :

EgY_KhaN is There !

التعديل الأخير تم بواسطة ™ EgY_KhaN ™ ; 25-04-2017 الساعة 03:07 PM