قديم 14-12-2018, 12:19 AM   #1

a7med.me7rez
عضو مجتهد

• الانـتـسـاب » Nov 2018
• رقـم العـضـويـة » 139048
• المشـــاركـات » 109
• الـدولـة » المحلة الكبرى
• الـهـوايـة » كورة القدم
• اسـم الـسـيـرفـر » Fornax
• الـجـنـس » Male
• نقـاط التقييم » 10
a7med.me7rez صـاعـد

a7med.me7rez غير متواجد حالياً

284  

(28) مشكلة غريبة عجيبة

قبل ما اقول المشكلة ياريت تحاول تفهم انى جربت الموضوع ده لمدة يومين وفى كل تجربة كانت نفس النتيجة واحدة يعنى المشكلة مش صدفة ودى فعلا مشكلة عندى مش قادر استوعبها

اولاً اللعبة بتشتغل عندى زى الفل تمام جدا طول ما انا بعيد عن اى منطقة فيها واحد بيعمل اتاك لكن بمجرد ما اقرب لمنطقة فيها حد بيعمل اتاك وعملت انا كمان اتاك جانبه باخد دى سي بعد مرور دقيقة او دقيقتين حتى لو انا روحت وقفت بس معملتش اتاك بردو باخد دى سى
طيب لو انا روحت فى مكان فيه بارتى ؟؟ بتكون نفس النتيجة انى باخد دى سى فى نفس الفترة من دقيقة لدقيقتين الا لو انا مش عضو فى البارتى يعنى لو انا فى البارتى اللعبة بتفضل شغالة عنب انما لو انا مش فى البارتى اللى فيه مكان الاتاك باخد دى سى بردو
على فكرة انا جربت الموضوع ده اكتر من عشرين مرة لدرجة انى قعدتله مخصوص علشان احاول افهم ايه السبب مش عارف وبغير الاماكن بغير الاشخاص اللى بروح جانبهم وبردو بتكون نفس النتيجة

ياريت لو حد يعرف السبب او الحل يفيدنى

ثانيا معلش هيا مشكلة صغيرة ليه اللعبة عندى او ما بتشتغل الشاشة بتبقى من النص بس والاجناب سوده يمين وشمال وتتحول الشاشة لمربعة والاجناب بتبقى فيها مساحة من الجانبين فراغ اسود وبتنحصر الشاشة سواء فى اللعبة او خارج اللعبة للجزى المربع اللى فى النص ده ؟؟؟

إعلانات google