قديم 02-03-2019, 01:17 PM   #2

MORJANA
عضو مميز

الصورة الرمزية MORJANA

• الانـتـسـاب » Mar 2011
• رقـم العـضـويـة » 84781
• المشـــاركـات » 744
• الـدولـة » EGYPT
• الـهـوايـة » Helping People
• اسـم الـسـيـرفـر » Private Server
• الـجـنـس » Male
• نقـاط التقييم » 48
MORJANA صـاعـد

MORJANA غير متواجد حالياً

673  

إرسال رسالة عبر Yahoo إلى MORJANA إرسال رسالة عبر Skype إلى MORJANA

افتراضي رد: Vsro NPC 1.4 English Version Reuploaded By MORJANA For S4a

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة DraCula1337 عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
عاش يا باشا بس تقريبا البرنامج مش حلو لان البرنامج بيطلع سطور بى ID مختلف فا كدا فى ناس بتفكر انها الملفات اما تجيلو يخدها ويعمل ابضيت على طول وكدا الناس يجلها كراش لكن انت لازم تفتح كل تيكست تاخد السطور اللى اضافة وتحطها فى التيكست القديم وتعدل على الـ ID فا من الاحسن الناس تستخدم كيورى افضل من البرنامج و انا مش كتب التعلق علشان اهد اللى انت عملو بس والله تسلم بس انا قولت الكلم ده عن التجربه
تمام الله ينور انا كنت بعمل كده بالظبط باردو و اكيد الناس اللي فاهمة بتعمل كده كويس انك وضحت لهم الفكرة

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة .Gamer. عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
عاش استمر
حبيبي

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة PlayMaker1337 عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
تسلم على مجهودك كنت بدور عليه
تسلم ياكبير
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Islam ashraf عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
تسلم يا برنس
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Eljazar JR عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
البرنامج كويس و شغال بس اوقات بيجيب ايرورز كتير ة بيعمل كراش لو فى حاجة انت معملتهاش مظبوط
شكرا
تمام فلازم تاخود بالك كويس جدا من كل الخطوات اللي بتعملها و تبقى متمكن

توقيع MORJANA :

Help others, such as the circle i Need You Today . You Need Me Tomorrow

SQL.[DB].Editor---> Media.pk2 Editor Web Design & Graphic Designer