قديم 20-05-2019, 10:34 PM   #8

QueenSupport

الصورة الرمزية QueenSupport

مـعـلـن Private SRO

• الانـتـسـاب » Nov 2016
• رقـم العـضـويـة » 131386
• المشـــاركـات » 76
• الـدولـة » Egypt
• الـهـوايـة » online games
• اسـم الـسـيـرفـر » Private Server
• الـجـنـس » Male
• نقـاط التقييم » 10
QueenSupport صـاعـد

QueenSupport غير متواجد حالياً

119  

افتراضي رد: 90% من السيرفر حرامية تحت اشراف ال GMs

طبعا احنا بنعتذر جدا جدا علي التأخير في الرد الفتره دي كلها بس طبعا الناس اللي متابعه اللعبه وشايفين التحديثات اللي اتعملت في الفتره الاخير اكيد هيقدروا تأخيرنا في الرد

الأخ الكريم اللي بيقول انه اتسرق وحاول يتواصل معانا ومحدش رد عليه
انا هرد علي كلامه كله نقطه نقطه

1- هو قال انه بمجرد ما بتشحن مش بنرد عليك وبنكبر دماغنا منك ومش بنساعدك
طيب ازاي يا فندم ؟ هو حضرتك متخيل ان هدفنا هو انك تشحن مره واحده ؟
لو كل واحد شحن مره ومشفش مساعده مننا بعدها مكنش السيرفر هيفضل مستمر 6 سنين
كان كل واحد هيشحن مره ويمشي علشان مش بنساعده

2- حضرتك بتقول انك ( اتسرقت ) انا عايزك يا فاندم تجبلي اي سيرفر خاص بيرجع المسروقات لواحد اتسرق زينا
السيرفر ده مستمر 6 سنين مش علشان هو احسن سيستم لأن في سيرفرات السيستم بتاعها احسن مننا بكتير
لاكن الناس بتفضل كوين عن باقي السيرفرات علشان الخدمات اللي بتقدمها وزاي منا قلت قبل كده لو مفيش خدمات بنقدمها للناس مكنش في حد يفضل موجود

3- قواعد اللعبه عندنا مفهاش اي بند بيقول انك لو اتسرقت ارجعلك حاجتك لأن ببساطه انت شحن وانا اديتك حاجتك
فأنا مقصرتش معاك في حاجه انما حضرتك بتروح تدي حاجتك للناس ويسرقوك وتاجي تقول رجعولي الحاجه
هل الكلام ده يعقل ؟ ومعا ذلك بنحاول علي قد ما نقدر نساعد الناس بس لما الموضوع بيدخل فيه فلوس و خاصه لما يكون مبالغ كبيره مش بنسكت وبنعمل كل اللي نقدر عليه علشان نرجع لكل واحد حقه

4- انا متأكد 100% ان حضرتك لو قدمت ريبورت هيكون اترد عليك بس الرد مكنش في صالحك فا دخلت هنا تقول الكلمتين دول والناس ما شاء الله بتجامل بدون ما تفهم اي شيء ولا حتي تعرف منك التفاصيل :)

اي حد عنده مشكله داخل اللعبه دي الطرق اللي تقدر تتواصل بيها معانا

whatsapp 01015232210
skype mado.qs
facebook عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
discord عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]

توقيع QueenSupport :
BEST PRIVATE SERVER
عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]