قديم 31-12-2019, 12:39 PM   #4

╣VendeTTa╠
عضو فضى

الصورة الرمزية ╣VendeTTa╠

• الانـتـسـاب » Feb 2013
• رقـم العـضـويـة » 110344
• المشـــاركـات » 3,121
• الـدولـة » مصـــــر-القاهــرة-الســلام
• الـهـوايـة » سيــاسـى فحــت
• اسـم الـسـيـرفـر » No Server
• الـجـنـس » Male
• نقـاط التقييم » 3230
╣VendeTTa╠ مميز بلا حدود╣VendeTTa╠ مميز بلا حدود╣VendeTTa╠ مميز بلا حدود╣VendeTTa╠ مميز بلا حدود╣VendeTTa╠ مميز بلا حدود╣VendeTTa╠ مميز بلا حدود╣VendeTTa╠ مميز بلا حدود╣VendeTTa╠ مميز بلا حدود╣VendeTTa╠ مميز بلا حدود╣VendeTTa╠ مميز بلا حدود╣VendeTTa╠ مميز بلا حدود

╣VendeTTa╠ غير متواجد حالياً

2485  

افتراضي رد: مشكلة عند فتح CustomCertificationServer

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة محمد منتصر عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
اتأكد ان الip اللي انت حاطه هو اللي شغال في ال network+ اعمل Compile ليه قبل ما تشغله
معلش انا مش فاهم موضوع network+ ده وانا لما بعدل بعمل compile وبعد كده بفتح وبارضو لسه نفس الكلام...

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة d0lars عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
زي ما قالك المشرف انك تعدل علي ملفات الini وتعملCompile قبل ما تفتح customcertificationserver
ومش معنا كده كل مره هتيجي تفتح customcertificationserver هتعمل Compile وعشان تفهم اكتر هيه وظيفتها انها زي ما تقول بتحفظ اخر اعدادت انت عملتها في ملفات ini كمثال انت غيرت اسم السيرفر وظاهر عندك ف smc انه اسم قديم مع انك مغيره في ini مش هيظهر غير لما تعمل ! Compile كذالك customcertificationserver انت عددلت ولكن هوه شايف البيانات مش مظبوط ومحتاجه تتعدل يا ريت تكون وصلت
انا عدلت وعملت compile والله يا كبير بس لسه زي ما هو بيديني نفس الكلام

توقيع ╣VendeTTa╠ :