قديم 23-01-2009, 02:21 AM   #6

XORAYONDARAA
عضو مميز

الصورة الرمزية XORAYONDARAA

• الانـتـسـاب » Dec 2007
• رقـم العـضـويـة » 7565
• المشـــاركـات » 528
• الـدولـة » Hadron Collider
• الـهـوايـة » sleeping,reading,games
• اسـم الـسـيـرفـر »
• الـجـنـس »
• نقـاط التقييم » 10
XORAYONDARAA صـاعـد

XORAYONDARAA غير متواجد حالياً

25  

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة MR_ABDO2010 عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
gooooooooooood
thanks dear

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة HAYTHAM_333 عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
متشكر جدا على المعلومات دى بجد ماكنتش اعرفها قبل كده لانى ماكنتش حابب الشخصيات الاوروبى
عفوا يسعدنى ردك وتسعدنى اكثر إستفادتك

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة THE DARK ONE 22 عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
موضوع جامد وأن كان عندي أعتراض بسييييييييييييييط
أنك حاطط أن التو هاندد سورد هيقتل اليونيك لأن ده مستحيل تماما بالنسبة لأي وارير
وأعترض كمان على قولك أن الكيلرك هو تاني أقوى واحد لأنه ضربته الجبارة بتاخد
95% من الhpبتاعوا يعني ما ينفعش يضربها أدام حد تقريبا
(أنا عارف أن الموضوع منقول)
اولا شكرا على الرد

ثانيا انا معاك فى نقطة إن ال 2handed ماينفعش يقتل unique mobمع كامل إحترامى لل2handed لكن انا حبيت انقل الموضوع بحذافيره للأمانة فقط مع إختلافى الكامل مع صاحبه الأصلى فى النقطة دى وبرضه فى تقديمه للcleric على ال dagger لكن هذه امانة النقل

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة onopop عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
يا مان انا جليفر لفل 57 و اتلت واحد wizard لفل 75 و من 2hit crit يعنى انا اعمل كاركتر علشان اى واحد low level يموتنى ؟؟؟؟؟؟؟؟
اولا شكرا على الرد

ثانيا مش معنى إنك قتلت wizard اعلى منك ب 18 lvl إن كل ال wizards كده الكركترات الeuro مش عاوزة دوس وبس على الزراير دى عاوزة إستراتيجية هجوم علشان معظم ضربات ال euro بتعمل side effect اثر جانبى ذى ال knock back او ال bleed او ال dull او ال knock down طبعا بغض النظر عن ال warlock لأن ده %99 من ضرباته اثار جانبية ويمكن علشان كده إنت غلبت الwizard ده طبعا مع كامل إحترامى ليك ولقوة الشخصية بتاعتك

شكرا واسف على الإطالة

توقيع XORAYONDARAA :
{حَتَّىَ إِذَا أَخَذَتِ الأَرْضُ زُخْرُفَهَا وَازَّيَّنَتْ وَظَنَّ أَهْلُهَا أَنَّهُمْ قَادِرُونَ عَلَيْهَا أَتَاهَا أَمْرُنَا لَيْلاً أَوْ نَهَارًا فَجَعَلْنَاهَا حَصِيدًا كَأَن لَّمْ تَغْنَ بِالأَمْسِ كَذَلِكَ نُفَصِّلُ الآيَاتِ لِقَوْمٍ يَتَفَكَّرُونَ}

يونس (24)

موضوع اعتز به

عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]

التعديل الأخير تم بواسطة XORAYONDARAA ; 23-01-2009 الساعة 02:27 AM