قديم 14-03-2009, 05:20 AM   #6

EvilSoul
عضو مميز

الصورة الرمزية EvilSoul

• الانـتـسـاب » Mar 2009
• رقـم العـضـويـة » 54963
• المشـــاركـات » 826
• الـدولـة » Alex,MohrabBek
• الـهـوايـة » swimming and boxing
• اسـم الـسـيـرفـر »
• الـجـنـس »
• نقـاط التقييم » 10
EvilSoul صـاعـد

EvilSoul غير متواجد حالياً

إرسال رسالة عبر Yahoo إلى EvilSoul

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة yossifaltonsy عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
هاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاها

الواد الى اسمو اسامه ده شكلو عايل اوى

ياعم فكك منو وكبر انت مش رجعلك اكونتك احمد ربنا

وبوس ايدك وش ودهر

تقبل مرورى
اكيد طبعا مرورك مقبول يا جو

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة diablo عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
roflmao ! فعلا و الله ديل ال*** عمره ما حيتعدل و لو اتحط عليه عمارة هههههههههههههه بس الشهادة لله اختار اسم حلو المرادي من هدي ل ندي ^^ الحرف ده فرق كتير ايه و زي مقال الرسول عليه الصلاة و السلام " لعن الله الرجال المتشبهين بالنساء و النساء المتشبهات بالرجال " بس احلي صورة لما قعد يشتم ف نفسه و يقول يستاهل ههههههههههههههه و الله ضحكتني علي الصبح ههههههههههههههههه و بيحلف كذب و يقولك انا اسامة انا قلتها كلمة الواد مسابش صفة وحشة الا و بقت فيه ما شاء الله بقي كامل من مجاميعه و ماشاء الله عليك يا هشام يا جامد ^^ و ربنا عوضك و رجعلك الاكونت حافظ عليه بقي و خلي بالك من الناس اللي زي دي قال ايه اخويا بيتعالج من الادمان ! اصلا العلاج من الادمان بقي ببلاش من ساعة حملة عمرو خالد بس حرجع و اقولها اللي تفتكره اسامة يطلع هدي بين نارين و ندي سابته و يا تري راحت فين ^^

هههههههههه معلش يا ديابلو سامحنى انا كنت واخد عنك فكره وحشه مش اسامه بس انت
راجل و يا ريت تسامحنى و انت راجل جدع

اه و إدمان ايه و قرف ايه و كلامك صح اسامه هدى ندى كله زى بعضه

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة dark_master عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
بامانة انت كداا دمرته و بامانة انت حلو انك خلصت منه
والف مبروك رجوع اكونتك بالسلامة ويارب يبئي دا مصير كل نصاب وحرامي
الله يجليك فعلا هو كدى

توقيع EvilSoul :
سبحان الله عدد ما كان و عدد ما يكون و عدد الحركات و عدد السكون.

There is no fn signature cuz the forum will minimize it any way

!Miley Rocks .... GO Rafa