قديم 04-04-2009, 09:11 PM   #69

killer2speed

• الانـتـسـاب » Jul 2007
• رقـم العـضـويـة » 336
• المشـــاركـات » 371
• الـدولـة »
• الـهـوايـة »
• اسـم الـسـيـرفـر »
• الـجـنـس »
• نقـاط التقييم » 10
killer2speed صـاعـد

killer2speed غير متواجد حالياً

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة EgyHero عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
يا اخي حرام عليك
انت ايه
بتتبلي علي الناس
الراجل ده اول واحد جاب الagbot
والستليس بوت
Thx For Help me
all here Know Who ( Killer2speed )
وبعدين دة عضو جديد شكلو ميعرفنيش

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة اسامه مرور عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
والله انا مش بتبلي علي حد انا خلاص غيرت الباسورد وكلو تمام انا بعد مكتبت الكلام ده كوت حاسس انو 85% دلوقتي 100% معلش ده رايي ويا ريت تتاكد من الرابط اشتغل معايا مراه وحده وبعد كدي مرضيش اللعبه تبزل بسبب ال برنامج البوت الهكر الجاد دخ وبكري تشوف واتقي الله(انا معرفش العضو ه ) والله انا بقول كلمه وحدي بس الحرامي يتقي الله ممكن يكون دي سبب في هلاكو مش في اللعبه ولانو حرامي وان محدش شافو فالله موجود والديان لا يموت وحسبي الله ونعما الوكيل وادعي للكل بالهدايا
الله متقبل
الكل عارف هنا فى المنتدى من هو عضوية killer2speed ومواضيع killer2speed
ودة مش اول موضوع ليا فى المنتدى

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة foxoo7 عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
بص البوت لغايه لما بدخل تمام بس اول ماكتب id w pw يخرج لوحده ايه الحل؟
ركز شوية يا صحبى
حضرتك لما اللعبة بتفتح بتكتب Id = chackra
ولكن الباسورد بتاعك

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة اسامه مرور عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
انا لقيتو بموقع الاسكان لمي روحت البند هو بس الييي اكتشفو والله انا اول مره اشغلو واتسرق بس اللحمد لله من قبل ومن بعد والله انا مش بتبلي علي حد والله للمره اللف دي هكر وكمان سريع وانا اسف علي الازعاج وانا بشكرك لردك علي
والله ولي التوفيق

يا ريت تجيب تقرير موقع الاسكان بتاعك دة يا صحبى عشان نلغى الموضوع
او صورة البرنامج انتى فيرس بتاعك دة الى اكتشف الفيرس:eek::eek: صورة ونزيلها فى رد واس الفيرس اية

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة snak عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
لو صاحب الموضوع متعود يتجاهل الناس يا ريت حد يرد علينا انا نزلت الفرجن الجديد و كمان مفيش على جهازى ديب فريز ولا حاجه بس بردوا نفس الرساله
انا مش بتجاهل حد بس انا مش صاحب الكراك
انا بحاول اجد حلول او مساعدة للناس

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة zawawy619 عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
ممكن حدة بوقل بيشتغل اذية
I think the explanation is simple and very easy;);)

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة blooodydemon عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
ارجو الرد بسرعة فى ناس اصحابى بيقولولى ان الكراك بتاع البوت بيجيب بلوك 100% يا ريت حد يكون عارف ومتاكد اذا كان بيجيب بلوك ولا لأ ويرد عليا عشان لو بيجيب بلوك انا مش هاستخدمه تانى هوا شغال معايا 100 100 بس ارجوا الرد للاطمئنان
بص يا صحبى الكراك دة كان معمول من زمان بعد كراك الى عملة zuis وكلنا عرفين كراك zuis ودة من حوالى اكتر من 4 شهور ومحدش جالو بلوك بس انا غير مسؤال عن اى حاجة عشان انا مش صاحب الكراك
على فكرا انا بستخدم الكراك دة
عشان دة الكراك الوحيد الـ بعد فحصة ملف ملف على النت لايوجد فية اى فيروسات
والمعرف انى اى كراك بيكون فية بلاوى:eek::eek: من الفيروسات اومال بى بلاش لية :p:p