قديم 23-08-2016, 07:25 AM   #1

hisham2bakry
عضو جديد

• الانـتـسـاب » May 2016
• رقـم العـضـويـة » 130044
• المشـــاركـات » 1
• الـدولـة »
• الـهـوايـة »
• اسـم الـسـيـرفـر » No Server
• الـجـنـس » Male
• نقـاط التقييم » 10
hisham2bakry صـاعـد

hisham2bakry غير متواجد حالياً

5  

افتراضي طريقه شحن سيلك او جولد مجانا بطريقه شرعيه ومضمونه 100٪‏ خش والله ما هتندم

يجماعه اولا احب اعرفكم بنفسي انا اسمي هشام وده اول موضوع اعمله علي silkroad4arab
علشان مطولش عليكم انا جيبلكم الشرح في فيديو وانشاء الله هنزلك الشرح كامل كتابه وفيه كيفيه سحب الاموال والشحن بها سواء كان سيلك او جولد بس لو لقيت تفاعل مع الموضوع
يجماعه هو الموضوع عايز صبر شويه وانت كده كده مش خسران حاجه ولو علي المصداقيه هتشوفوا فيه عمليه سحب لبعض الاموال اهم حاجه الصبر لان طبعا كلنا عارفين مفيش حاجه بتيجي ببلاش بسهوله
نبذه بسيطه عن الموقع
الموقع عباره عن اختصارات للروابط يعني هات اي رابط انت عايزه واعمله اختصار علي الموقع كل 1000 شخص هيخش علي الموقع ده انت بتاخد 1 دولار وممكن تختصر روابط كتير جدا ولم انت بقي وانت وشطارتك بردوا الشرح الي في الفيديوا شرح جزئي وانشاء الله الشرح هينزل كامل بس خش انت وابدا وفيه فكره حلوه اوي ممكن نعملها يشترك فيها silkroad4arab كله والاستفاده هتبقي سهله جدا
رابط الشرح. عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
ملحوظه الفيديوا ده مش بتاعي ده بتاع صديقي
وانا انشاء الله هنزلكوا شرح كامل وبلشحن كمان بس انتوا ابداوا واي حد عندوا مشكله يسبها في كومنت وانا هرد علي ومتنسوش الاشتراك في قناتي علي اليتيوب عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ] علشان يوصلكوا كل جديد باذن الله

إعلانات google