الموضوع: مناقشه حول C-sro
قديم 29-09-2017, 05:35 PM   #16

M.HADAD
عضو سوبر

الصورة الرمزية M.HADAD

• الانـتـسـاب » Mar 2013
• رقـم العـضـويـة » 110693
• المشـــاركـات » 2,012
• الـدولـة » المنوفية
• الـهـوايـة » الجرافيك
• اسـم الـسـيـرفـر » Private Server
• الـجـنـس » Male
• نقـاط التقييم » 36
M.HADAD صـاعـد

M.HADAD غير متواجد حالياً

8616  

افتراضي رد: مناقشه حول C-sro

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Dev.Klito عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
1- مرورك متقبل بردك لكن انا بتكلم ان دا مش القسم المناسب للموضوع
2- انت مجتش قلتلى حاجة بس انا بتكلم انك صلح البجات الاول و الباقى بعدين
بمعنى اصح ارمى اساس و بعدين ابنى مش ابنى عطول كدا المبنى كله هيقع بيك
3- كونك عايز تتعلم مش وحش بس اعتقد ان انا و انت و كل الناس عارفين ان مجال برامج سرو دا ملوش شرح
لانه فى الاساس لغة برمجة مش حاجة جديدة و انت تقدر تجيب 500 كورس زى C# مثلا من ع النت
4- اعتقد ان انك اللى طلب حوار و مناقشة فانا قلت رأى مش عجبك تسمعنا انت صمتك
5- لا انا مش متخرج جوى ماكس بس انا كنت بوضحلك حاجة فى المناقشة اللى حضرتك طلبتها فوق
6- انا لما شاركت فى الموضوع دا شاركت عشان اوضحلك حاجات انت غافل عنها لكن انا مش مستنى منك حاجة ولا من حد انا الحمد لله صلحت الداتا كلها من سنة تقريبا و بعرف اعمل برامج و اللف حمد و شكر ليك يا رب
على فكره انت مفهمتش الموضوع من الاول وداخل تخبط وخلاص انا مش معنى انى جيبت سيستم سهل كمثال انى مش عارف اعمله انا كنت بتكلم أن الناس تعملنا برامج لملفات اللعبه علشان نقدر نستخدمها زى vsro وبعدين مين قالك أن الداتا اللى معايا مش متظبطه انا خلاصتها اساسا وكنت بعملها شوية سيستمات اللى وقف معايا برامج واولهم برنامج للنوتك افهم الموضوع وبعدين اتلكم ولما طلبت انى اتعلم لما لقيت الناس مش مهتمه تعمل برامج بس مشكور Egy_khaN عملنا برنامج متشكرين لخدماتك ياعم

توقيع M.HADAD :

إعلانات google