قديم 06-06-2016, 12:09 AM   #5

™Ëxplõd™
عضو سوبر

الصورة الرمزية ™Ëxplõd™

• الانـتـسـاب » Jan 2013
• رقـم العـضـويـة » 108712
• المشـــاركـات » 2,114
• الـدولـة » ™ManSourA™
• الـهـوايـة » ™Play Sro and Lisent To Korean Song ™
• اسـم الـسـيـرفـر » Private Server
• الـجـنـس » Male
• نقـاط التقييم » 1588
™Ëxplõd™ منفـرد بتميـزه™Ëxplõd™ منفـرد بتميـزه™Ëxplõd™ منفـرد بتميـزه™Ëxplõd™ منفـرد بتميـزه™Ëxplõd™ منفـرد بتميـزه™Ëxplõd™ منفـرد بتميـزه™Ëxplõd™ منفـرد بتميـزه™Ëxplõd™ منفـرد بتميـزه™Ëxplõd™ منفـرد بتميـزه™Ëxplõd™ منفـرد بتميـزه™Ëxplõd™ منفـرد بتميـزه

™Ëxplõd™ غير متواجد حالياً

1546  

إرسال رسالة عبر Yahoo إلى ™Ëxplõd™ إرسال رسالة عبر Skype إلى ™Ëxplõd™

افتراضي رد: Fun/Oasis/Rotana - New Updates

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة DarkWizaRD عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
حضرتك انا لعب كوين سنتين ولما نزلت الجيم لقيت الجيم عباره عن سلفر pvp ويونك وحبيت الجيم اوي علشان اليونك وكدا واتصدمت لما لقيت ان انتا لازم تشحن علشان تقدر تاخد يونك او تلعب pvp ولما سالت عن سعر الشحن لقيت ان الاستف لوحدو ب 100 جنيه وبيجي معاه 30 جلوبل وtitle name طب علشان ابقا جامد لازم اشحن كل حاجه ب 350 جنيه طب حالن انا نازل الجيم ومش عايز اشحن اعمل ايه لا لازم تشحن يعني مفيش اي طريقه تخلي الواحد يحاول يجيب الاستف والحاجه ال هو عايزها ويجتهد لاء عاوز تبقا جامد لازم تشحن عفيه وده غير الناس ال scammer ال في الجيم يا سلام اكبر سلفر شفت فيه ناس حراميه ده غير المواقع المزيفه ال بيعملوها وال فاتح بوت ويعمل اسم الجي ام ويقولو هتاخد باند والشغل ده انا شحنت ف الجيم ونزلت ولعبت وف الاخر لقيت ان كل شهر لازم برمين ولازم 50 جنيه ولما قعت 3. شهور لقيت ان مفيش فايده لازم تشحن علشان تلعب وتستمتع ب الجيم وف الاخر عملت delet للاكونت وحرمت نفسي من الجيم ال جميل ده علشان لازم تحشن ومفيش حاجه اسمها اجتهاد او تعب غير ف الارينا وعلشان تجيب ارينا لازم برضو تبقا donat ومعاك كل حاجه ماكس ومفيش + يعني حضرتك محدد ان الجيم هيبقا +10 فري وادفنس 4 يبقا 14 علشان تاخد يونك او تلعب pvp لازم تشحن يا ريت حضرتك متكونش مضايق من الكلام ال انا كتبتو ده بس انا حبيت اقول معاناتي ال شفتها ف السلفر وده مينكرش ان السلفر جميل جدا وشكراا
حضرتك مش شرط تعمل donation عشان تلعب زي ما بتقول

في سرفير Rotana/Oasis معتمد على Alchemy و مش محتاج donate

توقيع ™Ëxplõd™ :