قديم 26-08-2016, 02:33 AM   #26

Mando1995
عضو مميز

الصورة الرمزية Mando1995

• الانـتـسـاب » Feb 2014
• رقـم العـضـويـة » 116565
• المشـــاركـات » 843
• الـدولـة » الســــويـــــــــــس
• الـهـوايـة » Internet Game Online
• اسـم الـسـيـرفـر » Private Server
• الـجـنـس » Male
• نقـاط التقييم » 12
Mando1995 صـاعـد

Mando1995 غير متواجد حالياً

1227  

إرسال رسالة عبر Yahoo إلى Mando1995 إرسال رسالة عبر Skype إلى Mando1995

افتراضي رد: Scorpion Avatar @Chaos Sro: Exclusive

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Private_SRO_Designer عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]

مش موضوع فكرتك او لا يا غالي .... انت سألت سؤال والاستاذ حمزة بعت لي لينك الموضوع وقال لي رد عليه عرفه يعمل ايه وانا دليتك على الطريق واجبت وانت مسحت ردي مش مشكلة عندي يمكن عشان غيرك ميشفهوش او انت مش مهتم ... برضه دا مش مشكلة عندي ايا كان السبب ... وبعدها بكام يوم كلمني الاستاذ حمزة وطلب مني لو اعرف اعمل له سكوربيون افاتار .... وعملتهم له M & F من الالف للياء .... يعني ما اخدتش موديل من على النت ودخلته الجيم مش بالسهولة دي :] .... في حاجات كتير بتعمل حسابها من ضمنها جودة الحاجة اللي هتضيفها للجيم ومساحتها ... سيلك رود ممكن يقبل اي مساحة تضيفها ... بس في حاجات تانية مش هيقبلها ... مع العلم المساحة الكبيرة هتسبب لك كراش في بعض الاحيان .... طب انا ليه بقول كدا ... عشان تعرف ان انا اللي مصمم دا والفكرة فكرة الاستاذ حمزة مش فكرتك ( هو اللي طلب اصممه مش انت ) .... كمان لو مش مصدق الملفات معاك قارن المساحات والشغل طالما انت بتعرف تستعمل بلندر ممكن تعرف الفرق ... ولو صعبة عليك من بلندر ... قارن مساحة الموديل اللي معاك بمساحة الموديل اللي صممته .... وكان لازم اصمم موديل جديد عشان الغي اي مشاكل هتقابلني في داتا سيلك رود :] .... على العموم بالتوفيق للجميع ... وعن قريب احتمال ابطل تصميمات لسيلك رود واشتغل تصميمات لالعاب تانية .... واتمني من كل قلبي والله ان كل المصريين يتعلموا مش في المجال دا بس في جميع المجالات عشان على الاقل منحتجش نمد ايدينا للي برة ونقول لهم والنبي ادونا حاجة ...

والله كلامك كله جميل ويحترم جداً
والله ينور على الـ Avatar مفيش جيم منزلتهوش
بس كنت تعمل نسخة تاني ميكونش مكتوب عليها الـ Logo بتاع Hamza
بس الله ينور ومنتظريـن الأحسـن بإذن الله

توقيع Mando1995 :

عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]

Ilove♥ Silkroad4Arab and My All Best Friende's Of Mountada