الموضوع: طلب من ال GM
قديم 18-10-2015, 01:51 AM   #1

amr11
عضو جديد

• الانـتـسـاب » Oct 2009
• رقـم العـضـويـة » 65028
• المشـــاركـات » 29
• الـدولـة »
• الـهـوايـة »
• اسـم الـسـيـرفـر »
• الـجـنـس »
• نقـاط التقييم » 10
amr11 صـاعـد

amr11 غير متواجد حالياً

89  

(1) طلب من ال GM

اولا انا نزلت اللعبه وشوفتها كل الشغل الي معمول فيها جميل انا حابب أعرف لو انا عامل اكاونت ويزارد كليرك ينفع اضيف الاسكليس الجديد ولا لاء ندخل في المهم اولا لازم انك تزود الكوينات بنسبه جميله وياريت تبقي من موبس يبقي احسن ثانيا موضوع الاسكيليس الجديد انت مصعبو فوق الخيال يعني عشان افتح اي سكيل جديد لازم اعمل كويست مكونه من 8 مراحل يعني كل مرحله بكويست شكل وحضرتك مقلل نسبة نزول اليونيكات يعني من الاخر مستحيله وحتي لو الوينكات كتيره بردو صعبه جدا لحد الان ما حدش خلص اول مرحله ولو خلصها يدوبك تفتحلو كام سكليس يعني هيتلع روح ابونا عشان نفتح كل الاسكليس سيادتك لو حابب الناس تفضل في اللعبه ويجي بلاير جديد تسهل فتح الاسكلس الجديد عشان دي الحاجه الوحيده الي جذبت الناس تيجي اللعبه انا عن نفسي زهقت من يوم ما اللعبه ما اشتغلت وانا بحاول اعمل ام الكويست بتاعت الاسكليس الجديد انا لسه في اول مرحله يدوبك 2 تايجر و1 كرابس يعني من الاخر سيادتك عامل حاجه مستحيله مش صعبه ولو كنت حابب ان اللعبه تكون مميزة اكتر كانت تبقي PVE ويبقي في روارد لاول 10 يجيبو لفل 110 واخراً وليس اخرا موضوع Vote سيلك مش شغال طالب مني لازم يكون الاكاونت لفل 120 يعني لازم تظبطها علي 110 انا كده جبتلك من الاخر وعلي فكره ده مش رأيي لوحدي ده رأي كل الي نزل اللعبه انزل شوف بنفسك ده او لقيت ناس كتير هتلاقي 5 بالكتير كلو مستني اي تغير يسهل اللعبه شويه ودا الاكاونت بتاعي MR__DRACULA ] ده لو حبيت تتابع معايا اتمني يكون كلامي مفيد ليك وللعبتك واسف عالاطاله مستني ردك

إعلانات google