قديم 17-02-2009, 11:47 PM   #1

ميسون
عضو مميز

• الانـتـسـاب » Oct 2008
• رقـم العـضـويـة » 37136
• المشـــاركـات » 716
• الـدولـة » لبنانية من الشمال اللبناني / جونيه
• الـهـوايـة » طالبة كلية الاداب الفرقة الثانية قسم تاريخ جامعة بيروت
• اسـم الـسـيـرفـر »
• الـجـنـس »
• نقـاط التقييم » 10
ميسون صـاعـد

ميسون غير متواجد حالياً

افتراضي ₪ المـوسـوعة الكونيــه ₪

الأخوة والاخوات اعضاء منتدنانا الغالي سيلك روود فور ارب

السادة المديرين والمشرفين والاعضاء المحترمين

اعود اليكم من جديد بانفراد حصري لمنتدانا الغالي وهذه المره سيكون الموضوع في مجال الفلك
طبعا انا دورت على المواقع العربية والاجنبية وجمعت المادة العلمية للموضوع ده وهيكون اسمه :

الموسوعة الكونية

والموضوع طبعا حصري جدا جدا يعني مش هتلاقي كل المعلومات دي في مكان واحد انا جمعتها من مش هقول عشرات المواقع لكن من مئات المواقع ومنها مواقع اجنبيه يعني الكلام كله حصري ومش موجود في اي منتدى تاني ولا الصور هتلاقوها الا من المصادر الاصليه علشان كده احنا قررنا ان كل الحقوق هتكون محفوظه للمنتدى حتى انا مش هنقل الكلام ده في اي مكان تاني واى حد عاوز ينقله لازم يحفظ حقوق المنتدى اوك .......................!!!!

طبعا كان لازم المقدمه الطويله دي علشان ما حدش يزعل مننا او يفتكر ان احنا متكبرين ولا حاجه
احنا عاوزين بس نحافظ على الجهد المبذول وعلى المعلومات القيمه اللي هتكون موجوده في الموضوع , وطبعا الموضوع هيكون على حلقات هنبدأ من اول بدء الكون وهنمشي مع الاحداث لغاية نهاية العالم يعني الموضوع طويل وهيكون فيه حلقات كتيره فمش هيستحمل ان يكون فيه ردود متفقين معايا في النقطه دي ............ ان شاء الله متفقين

طبعا الموضوع برضه هيكون فيه كمية من المعلومات والصور مش موجوده مجتمعه في اي مكان تاني يعني علشان تشوفها تدور عليها في اكتر من 80 او 100 منتدى وموقع عربي واجنبي والحمد لله معظم الماده العلميه تم جمعها والحمد لله ومش فاضل غير التنسيق وده هيكون على حسب الحلقة وحجمها

واخيرا اتمنى ان الموضوع ينال اعجابكم وتستفادوا من المعلومات اللي هتكون موجوده فيه ان شاء الله واتمنى ان ما يكون حد زعل من كلامي ... احنا هنا اخوه واخوات يد واحده قلب واحد

واتمنى في النهاية تثبيت الموضوع .

مع تحياتي وتقديري اليكم جميعا

ميسون............................ في الثلاثاء 17 / 2 / 2009 م

وصباحكم سكر ..................................

توقيع ميسون :
حسبى الله ونعم الوكيل

( ان الكبر من صفات المولى عز وجل فمن نازعه في صفته قصمه الله وازله شر مذله )

اعتزال نهائي

وشكرا على مشاعركم النبيله ويا ريت ما حدا يكون زعلانى منى
لكن لكل شيئ نهايه

التعديل الأخير تم بواسطة ميسون ; 06-03-2009 الساعة 05:18 PM

إعلانات google