قديم 25-08-2016, 04:25 PM   #25

Private_SRO_Designer
عضو جديد

• الانـتـسـاب » Nov 2015
• رقـم العـضـويـة » 128446
• المشـــاركـات » 43
• الـدولـة »
• الـهـوايـة »
• اسـم الـسـيـرفـر » No Server
• الـجـنـس » Male
• نقـاط التقييم » 10
Private_SRO_Designer صـاعـد

Private_SRO_Designer غير متواجد حالياً

59  

افتراضي رد: Scorpion Avatar @Chaos Sro: Exclusive

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Just4Fun_UA عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
دى فكرتى انا ^_^
عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Hamza FiGo عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
الفكرة لوحدها مش كفاية .. أي حد ممكن يجيب Temple من علي النت ويحطه في الــ Blender ^^ وافتكر ان دكتور العراقي المصمم رد عليك في البوست . واعتقد انك مسحت ردة تقريبا معرفش لية

وفية ناس في الردود عندك بتقول مستحيل وفتي السنين .. فا اصريت اني اعمله . والمصمم بصراحة شغل فوق العالي زي ما انت شايف .

فا فتي السنين بتاع المصريين دا عندك في البوست فصلني ضحك .

ملحوظة: المصريين يقدرو يعملو أي حاجة . دي معلومة لازم تعرفها كويس

مش موضوع فكرتك او لا يا غالي .... انت سألت سؤال والاستاذ حمزة بعت لي لينك الموضوع وقال لي رد عليه عرفه يعمل ايه وانا دليتك على الطريق واجبت وانت مسحت ردي مش مشكلة عندي يمكن عشان غيرك ميشفهوش او انت مش مهتم ... برضه دا مش مشكلة عندي ايا كان السبب ... وبعدها بكام يوم كلمني الاستاذ حمزة وطلب مني لو اعرف اعمل له سكوربيون افاتار .... وعملتهم له M & F من الالف للياء .... يعني ما اخدتش موديل من على النت ودخلته الجيم مش بالسهولة دي :] .... في حاجات كتير بتعمل حسابها من ضمنها جودة الحاجة اللي هتضيفها للجيم ومساحتها ... سيلك رود ممكن يقبل اي مساحة تضيفها ... بس في حاجات تانية مش هيقبلها ... مع العلم المساحة الكبيرة هتسبب لك كراش في بعض الاحيان .... طب انا ليه بقول كدا ... عشان تعرف ان انا اللي مصمم دا والفكرة فكرة الاستاذ حمزة مش فكرتك ( هو اللي طلب اصممه مش انت ) .... كمان لو مش مصدق الملفات معاك قارن المساحات والشغل طالما انت بتعرف تستعمل بلندر ممكن تعرف الفرق ... ولو صعبة عليك من بلندر ... قارن مساحة الموديل اللي معاك بمساحة الموديل اللي صممته .... وكان لازم اصمم موديل جديد عشان الغي اي مشاكل هتقابلني في داتا سيلك رود :] .... على العموم بالتوفيق للجميع ... وعن قريب احتمال ابطل تصميمات لسيلك رود واشتغل تصميمات لالعاب تانية .... واتمني من كل قلبي والله ان كل المصريين يتعلموا مش في المجال دا بس في جميع المجالات عشان على الاقل منحتجش نمد ايدينا للي برة ونقول لهم والنبي ادونا حاجة ...

توقيع Private_SRO_Designer :

التعديل الأخير تم بواسطة Private_SRO_Designer ; 25-08-2016 الساعة 04:32 PM