الموضوع: Race Changer By Hitler
قديم 29-07-2017, 08:58 PM   #16

Levi
عضو مجتهد

الصورة الرمزية Levi

• الانـتـسـاب » Dec 2016
• رقـم العـضـويـة » 131806
• المشـــاركـات » 146
• الـدولـة »
• الـهـوايـة »
• اسـم الـسـيـرفـر » Private Server
• الـجـنـس » Male
• نقـاط التقييم » 10
Levi صـاعـد

Levi غير متواجد حالياً

236  

إرسال رسالة عبر Skype إلى Levi

افتراضي رد: Race Changer By Hitler

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Cryptic عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
لا ياعسل .. ميش حاجه اسمها يا اقولو شكرا ي معملش كومنت ! هو يشكر انه (نقل) الموضوع .. بس ع الاقل يذكر المصدر .. وsilkroad4arab مش بتمانع النقل بس لازم يذكر المصدر + (ينسب الموضوع لنفسه) ده اللي هو ازاي ؟ انت بتقول اي كلام ف الفاضي وخلاص ؟ -.-
انت بتغني و ترد ع نفسك ؟!
اهو انت بتقول " هو يشكر انه (نقل) الموضوع "

طلامه انت عارف انه نقل الموضوع لازمته ايه انك تدخل تقول " انها منقوله والي منزلها البت سما المصري "

و بعدين انا بردو مش شايف ان في مشكله انه ينقلها ولا مينقلهاش انت ايه لي مزعلك ! ؟

وبعدين تاني منا عارف انه ناقلها ! بس ع الاقل هو عملها و نزلها لناس مكنتش تعرفها و انهم ممكن يطورو فيها ! ليه مجتش منك يا عم الفلحوس !

ان شاالله ينقل الكوكب كله هنا! انا مش شايف انك انت لي مخترعها و منزلها عشان تزعل الزعل ده كله ؟!y02.gif" border="0" alt="" title="Winky02" class="inlineimg" />

توقيع Levi :
For who are calls him self Developer

Developer is meaning a game creator. That's not the case on the private Silkroad section. A developer is someone creating a game from the scratch,
idiot!

!Click Here > عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]

Muslim are not terrorist , islam is a religion of peace
Back

إعلانات google