قديم 23-09-2014, 11:57 PM   #8

GeZzZ
عضو لامع

الصورة الرمزية GeZzZ

• الانـتـسـاب » Jul 2012
• رقـم العـضـويـة » 103403
• المشـــاركـات » 1,006
• الـدولـة »
• الـهـوايـة »
• اسـم الـسـيـرفـر » No Server
• الـجـنـس » Male
• نقـاط التقييم » 570
GeZzZ اسـم تفتخر بـهGeZzZ اسـم تفتخر بـهGeZzZ اسـم تفتخر بـهGeZzZ اسـم تفتخر بـهGeZzZ اسـم تفتخر بـهGeZzZ اسـم تفتخر بـه

GeZzZ غير متواجد حالياً

1795  

بصوا بصراحه الي ينكر تعب الجي ام اليومين دول معلش كده مش تمام
بصراحه هيه في فتره كده العبه نامن نوم عميق وكانت قربت تموت
اليومين دول في افنتات مكناش نحلم بيها كفايا 2 افنت اسكلات خلت اقل واحد في سلكرود معاه 2 ملون و 5 مليون اسكله
انا لمه نت فارم والله اخدت سنه كامله فارم علي 1.5 مليون اسكله والجي ام كنه فين وفين نشوفه دلوقت بيعمل كل شهر افنت احله من الي قبله وفي خيال كده انتوا الي مش بتشاركه فيه والله متعه بجد افنتات الجي ام كسبت فيها او لا انا كسبت افتار (+1) انا الوحيد الي معايه +1 و 3 تاني ومزلش غيرهم و اخدت رنج ليجند 13 بعته بضعف تمنه الي موجود في السرفر عشان بس محطوط في 100% Blue كده الصراحه معرفش بتعمل ايه لكنها مش موجوده في اي اكسسوري يعني هدايه فريده من نوعها
دا غير 2 برليم و 3 صفح ووسائل مساعده احنه طلعنه زمان بطلوع الروح دلوقت اسهل وله ايه
ولو فكرتوا في اي تسهيلات العبه هاتوت وقدامكم البريفت مش بيعمر يدوب اسبوع ابقا ند للناس كلها
وغير النظام في الارينا 116 دي والله دي متعه بجد والبقاء للاقوه بس فيها لا مكان للضعفاء
هاتقلي دي فيها دفع فلوس وهمه عملوا البلص في فلوس وكده اقلك همه مش هايتعبوا نفسهم ويطوروا لعبه بحجم سلكرود ببلاش
هاتقلي عشان تبقا الاقوه لازملك فلوس كتيير ودا مش متوفر في المصرين اقلك دا بقا متعه المتعه تبقا لاقوه بدون ولا مليم
دا غير الجني لامب الي خله كل الناس معاها جولض اعاد توزيع الجولض في العبه ودا حرك التجاره بجد كترالبيع والشره

الراجل عداه العيب وقزح بالبلدي ولحقها بعد الانهيار

توقيع GeZzZ :