قديم 25-04-2013, 06:08 AM   #26

Phoenix1337
عضو سوبر

الصورة الرمزية Phoenix1337

• الانـتـسـاب » May 2011
• رقـم العـضـويـة » 87547
• المشـــاركـات » 2,151
• الـدولـة » C̷a̷i̷r̷o̷ E̷g̷y̷p̷t̷
• الـهـوايـة » D̷e̷s̷i̷g̷n̷i̷n̷g̷ C̷o̷d̷i̷n̷
• اسـم الـسـيـرفـر » No Server
• الـجـنـس » Male
• نقـاط التقييم » 499
Phoenix1337 مـتـألـقPhoenix1337 مـتـألـقPhoenix1337 مـتـألـقPhoenix1337 مـتـألـقPhoenix1337 مـتـألـق

Phoenix1337 غير متواجد حالياً

573  

إرسال رسالة عبر ICQ إلى Phoenix1337 إرسال رسالة عبر AIM إلى Phoenix1337 إرسال رسالة عبر Yahoo إلى Phoenix1337 إرسال رسالة عبر Skype إلى Phoenix1337

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Sneezy عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
بوص ياباشا
اولاً كل الأفكتات الى بيستخدمها wint0r سهله اوى واعرف اعملها كلها
وكمان ال intro templates الى بيستخدمها كلها free
فريح نفسك ومطرش اوى بيه كده وكلام عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ] صح
انا مصمم فيديوهات وفاهم هو بيشتغل ازاى هو و lopsas و sr8server وكمان soul sp34r
والله يابنى افكتات سهله اوى وبعرف اعملها ومفهاش اى حاجا واغلبيتها لعب فى الميديا
تقدى تسأل مشرفين قسم pk2 متتفشخرش اوى بالناس التعبانه دى
لو عاوز تفتخر افتخر بنفسك انت حتى لو كنت قليل
لأنى لما بدأت كنت بعمل فيديوهات وحشه واغلبيه الناس مكنتش بتحب فيديوهاتى ولا معجبين بيها
بس كنت انا الى بعملها بنفسى ولما حلفت ان الناس الى قالت عليا وحش هتقول عليا حلو
وان شاء الله اصبر بعد الأمتحانات هفوق الناس الى انت متعلى بيها دى كلها
وهخلى كلو يقول احسن واحد sneezy والله يابنى ما فشخره
بس انا بعلمك ازاى تعتمد على نفسك انك تقدر تعمل حاجا
لأن الناس دى مش احسن مننا
على فكرة .. انا شغال ف الافتر افكت بقالى سنتين و ال Pk2 بقالى سنتين برضه .. و ممكن تشوف القناه بتاعتى فى التوقيع و احب اضم صوتى لصوتك انه عدى حدوده
للأخ المحترم اللى داخل شمال: انا بقلك مستعد اوريك اى حاجة انت هتسألنى عن وينتور فيها علشان انا متخانق معاه من ايام epvp اما كنت هناكـ قبل ما ارجع هنا.. و ممكن ابقى ا\يك اللينك على الخاص و اتفرج براحتك بس لو بتفهم انجليزي يعنى .. لان 50% من اعضاء المنتديات العربية مبيفهموش انجليزي بأحترافية. و دى حقيقة مش تهزيق.. علشان متفهمنيش غلط!

توقيع Phoenix1337 :
عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ] | عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ] | عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ] | عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ] | عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]