قديم 10-07-2012, 12:06 PM   #10

acer20006
عضو مميز

• الانـتـسـاب » Feb 2008
• رقـم العـضـويـة » 12812
• المشـــاركـات » 521
• الـدولـة »
• الـهـوايـة »
• اسـم الـسـيـرفـر »
• الـجـنـس »
• نقـاط التقييم » 31
acer20006 صـاعـد

acer20006 غير متواجد حالياً

1  

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة love_hell عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
انا اول المتلهفين للدروس
ومتابع لاقصى درجة نوصلها إن شاء الله
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Mr.D3MO عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
معاك و هتابع
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة zezo0258 عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
للامام واحنا معاك
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ™⋆Mr_Jackie⋆™ عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
ربنا معاك

شكرا و ان شاء اللة الكل يستفاد

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة love_hell عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
انا هفترض ان
HL اختصار High-level languages
LL اختصار Low-level languages
صح ولا لاء
صح
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Cyber Code عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
للامام واحنا معاك بس ارجوا الشرح يكون مضاف ليية بعض الصور فى الخطوات القادمة الى هيتم عمل فيها الفروم وكيفية اضافة الاكواد وكدا يعنى انت فاهم الباقى بقى لانه كل الموجودين محاولوش يتحكوا ببرامج التصميم ومعندهمش اى دراية يعنى اية دة
هيكون فى صور وسورس كود برامج سواء كنت انا اللى عاملها او موجودة على النت

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة x_mennick عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
انا اول مرة فتحت الautoit كان على إيدك ومكمل معاك ولسة مخلص الثانوية و شكلي فاضي جداا معاك يا معلم
هتعجبك ال autoit على فكرة هتلاقيلها حاجات كتير اوى تستخدمها فيها

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ahmed_2009 عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
معاك حتابع و منتظر اول شرح و على فكرة انا فى كلية نظم و معلومات و بدرس برمجة بس فيجول مش عارف البوت فيه حجات حا تتبرمج بالفيجول ولا لا بس قشطة انا معاك و انشاء الله كلنا نفهم وكله يعمل البوت اللى على مزاجوه
طب دة انت مصلحة كدة ^^ سواء كنت بتدرس الفيجول بيزك بس او فيجول استوديو هيكون الموضوع بلنسبالك ابسط فى انك تعمل بوت متعدد

توقيع acer20006 :
my old ISRO (unique status)_XD

Tiger girl - Cannot connect due to server traffic
Cerberus- Confused where he might spawn
Captin ivy - Lost his boat
Uruchi - Failed to connect (C:9)
Isyutaru - Got disconnected on her way to Karakoram
Lord Yarkan - Still botting
Demon Shaitan - Still in the hospital
Medusa - Lost in B2
Roc - Buying premium
Cave - coding until unique appear