قديم 06-03-2009, 09:20 PM   #34

ميسون
عضو مميز

• الانـتـسـاب » Oct 2008
• رقـم العـضـويـة » 37136
• المشـــاركـات » 716
• الـدولـة » لبنانية من الشمال اللبناني / جونيه
• الـهـوايـة » طالبة كلية الاداب الفرقة الثانية قسم تاريخ جامعة بيروت
• اسـم الـسـيـرفـر »
• الـجـنـس »
• نقـاط التقييم » 10
ميسون صـاعـد

ميسون غير متواجد حالياً

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة flameable عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
هى المشكلة فى الحرب دى فعلا ممكن تكون فى انا كل مصدر بيقول معلومات يعنى مثلا المصدر الغربى بيكذب الانتصار المصرى فى الحرب ديه (ممكن تطلعى موسوعة زى wikepedia english) هتلاقى معلومات وممكن تطلعى برضه (wikepedia arabic ) وتلاقى معلومات تانية خالص و هما دول اهم مصدرين ليا :(
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة flameable عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
عموما كل اللى انا كنت عايز اقولو ان إسرائيل دولة مش سهلة وهى بتمثل خطر طول بقاءها فى المنطقة وده اللتى أحنا كلنا متفقين عليه :)
ومساؤك سكر (زى مابتقولى ) :)

ولا يهمك يا باشا انا بعمل موضوع عن الصراع العربي الاسرائيلي وهيكون فيه كل حاجه عن حرب اكتوبر كمان

اما بالنسبة للمصدر اللي بتقول عليه موسوعة واكبيدا موسوعه مفتوحه اي حد ممكن يعمل موضوع فيها ويحطه حتى ولو كان خطأ حتى انت تقدر تعمل موضوع وتنشره هناك كمان ..

حاجه تانيه في المسائل العسكريه اقرا المصادر العسكريه بعيدا عن السياسيين في الكليات العسكريه الامريكية والبريطانيه لسه لغاية دلوقتي بيدرسوا خطط ومعارك الجيش المصري في 73

دا المفروض ينبأك بايه انك انتصرت ولا اتهزمت ... سؤال واسأله لنفسك هو انت لو انهزمت كانت ارضك رجعتلك .... وطبعا انت عارف ان فيه اراضي عربيه لسه محتله للان
صح ولا غلط تصدق مين الواقع ولا الخيال

تحياتي اليك

وصباحك سكر

توقيع ميسون :
حسبى الله ونعم الوكيل

( ان الكبر من صفات المولى عز وجل فمن نازعه في صفته قصمه الله وازله شر مذله )

اعتزال نهائي

وشكرا على مشاعركم النبيله ويا ريت ما حدا يكون زعلانى منى
لكن لكل شيئ نهايه