حفظ بياناتي ؟

1/01/2023

22/05/2024_hema

22/05/2024_hema

END_shaher_08/02/2024

29_02_2023

ID:100_01_05_2024

END_tusk_04/01/2024

hossam_02_03_2023

END 14/6/2024

END 15/05/2024_9699

DIablo-END 14/05/2024

27/5/2024

END_27/05/2024

END 2/06/2024

ID:102_02/06/2024

ID:103_02/06/2024

ID:104_05/06/2024

ID:105_10/06/2024

25/01/2022

QueenSro

ID:100_01_06_2024

END_tusk_04/01/2024

END_Ibrahim_Abde_05/05/2024

END 14/6/2024

END_27/05/2024

END ID:101_17/05/2024

27/5/2024

Eslam-END 14/05/2024

END 2/06/2024

ID:102_02/06/2024

END 19/06/2024

END 19/06/2024

END 22/08/2024

الـجـروب الـرسـمى لـلـمـنـتـدى FaceBook | Official Group 

شـريـط الاهـداءات

بـعـيـدآ عـن سـيـلـك رود [ هذا القسم مخصص لمختلف المواضيع البعيدة كليا عن مجال الألعاب ]

موضوع مغلق

قديم 14-10-2014, 07:47 PM   #46

Nytros

Invisible Victory

الصورة الرمزية Nytros

نـائب مـدير عـام سـابـق

• الانـتـسـاب » May 2011
• رقـم العـضـويـة » 87234
• المشـــاركـات » 3,465
• الـدولـة » Cairo - Maadi
• الـهـوايـة » Computer Science - Information system
• اسـم الـسـيـرفـر » No Server
• الـجـنـس » Male
• نقـاط التقييم » 1747
Nytros منفـرد بتميـزهNytros منفـرد بتميـزهNytros منفـرد بتميـزهNytros منفـرد بتميـزهNytros منفـرد بتميـزهNytros منفـرد بتميـزهNytros منفـرد بتميـزهNytros منفـرد بتميـزهNytros منفـرد بتميـزهNytros منفـرد بتميـزهNytros منفـرد بتميـزه

Nytros غير متواجد حالياً

51687  

انا مش قصدي اني أخبط يا خالد .. كل الي أقصدة ان حضرتك بتيجي المنتدي لما يبقي في شئ شديد الخطورة او لازم يبقي وجودك فية .. دة الي انا قصدي علية .. يعني حضرتك مش بتيجي بتشوف أقسام المنتدي كلها أخبرها اية شغلها عامل أزاي .. يعني وجودك للضرورة القصوي عشان حضرتك مش فاضي و الكل مقدر دة عشان حياتك الشخصية و انا مقلتش حاجة وحشة في محمد خالص علي كلام حضرتك ..محمد عندي زي أي في المنتدي هنا في الأدارة العليا سواء أحمد او محمد عيسي أو علي او حتي هاني .. هنا الناس كلها أصحابي و أعرفهم

كل ألي قصدي علية وجودك ضروري حتي لو المنتدي ماشي كويس تتابع أقسام المنتدي و تشوف الأقسام الي مشغالة لية يعني مناقشة دة هيبقي كويس يا خالد .. و بعدين انا لو مش بحب المنتدي مكنتش هقول كدة ولا حتي هفتح بعد أعتزالي .. كنت هعمل زي ناس كتير انت عرفهم بعد لما سابوا المنتدي مش بيدخلوا حتي يرموا السلام علي الي في المنتدي ..

و بعدين انا فرحان جدا أنك دخلت الموضوع و قريت كلامي ..

توقيع Nytros :
عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]

التعديل الأخير تم بواسطة Nytros ; 14-10-2014 الساعة 07:55 PM

إعلانات google

قديم 23-10-2014, 01:34 AM   #47

!-Z3BLAWY-!
عضو لامع

الصورة الرمزية !-Z3BLAWY-!

• الانـتـسـاب » Oct 2012
• رقـم العـضـويـة » 106507
• المشـــاركـات » 1,409
• الـدولـة » فـ الخــيالـ !
• الـهـوايـة » EAT !
• اسـم الـسـيـرفـر » Aries
• الـجـنـس » Male
• نقـاط التقييم » 59
!-Z3BLAWY-! جـيـد

!-Z3BLAWY-! غير متواجد حالياً

1918  

إرسال رسالة عبر ICQ إلى !-Z3BLAWY-! إرسال رسالة عبر AIM إلى !-Z3BLAWY-! إرسال رسالة عبر Yahoo إلى !-Z3BLAWY-!

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة CError عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
من ساعة ما سبت المنتدي دا انا وهواه مش شغال زي الناس حقيقه صدقني

انا لو رجعت المنتدي هايكون حاجه فخمه ^^
+1 يا طباخ :)

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Mل»‹خ·aTدƒ عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
محجوز عشان خاطر انجى
انجى وجدان :)

رجعو احمد نت و هيكتور و مصطفى و الطباخ والمنتدى هيبقى زا الفل :)

توقيع !-Z3BLAWY-! :

#Z3BLAWY

قديم 23-10-2014, 01:35 AM   #48

HandSome
كبار الشخصيات

الصورة الرمزية HandSome

• الانـتـسـاب » Mar 2008
• رقـم العـضـويـة » 14862
• المشـــاركـات » 11,168
• الـدولـة » ⊰∣A̷l̷e̷x̷a̷n̷d̷r̷i̷a̷∣⊱
• الـهـوايـة »
• اسـم الـسـيـرفـر » Private Server
• الـجـنـس » Male
• نقـاط التقييم » 7286
HandSome مميز بلا حدودHandSome مميز بلا حدودHandSome مميز بلا حدودHandSome مميز بلا حدودHandSome مميز بلا حدودHandSome مميز بلا حدودHandSome مميز بلا حدودHandSome مميز بلا حدودHandSome مميز بلا حدودHandSome مميز بلا حدودHandSome مميز بلا حدود

HandSome غير متواجد حالياً

18429  

إرسال رسالة عبر Yahoo إلى HandSome

هنرجعوهم منين :D

قديم 05-11-2014, 05:30 PM   #49

OSAMA_007
عضو لامع

الصورة الرمزية OSAMA_007

• الانـتـسـاب » Dec 2008
• رقـم العـضـويـة » 46470
• المشـــاركـات » 1,002
• الـدولـة » EgYpT
• الـهـوايـة » FootBall-Swimming-Computer
• اسـم الـسـيـرفـر »
• الـجـنـس »
• نقـاط التقييم » 10
OSAMA_007 صـاعـد

OSAMA_007 غير متواجد حالياً

3  

إرسال رسالة عبر Yahoo إلى OSAMA_007

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Ğ_Unit0 عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
دا رأيي ولك مطلق الحرية في ان تقبله او لا تتقبله :
هوا المشكلة روح الناس الموجودة هى الى بتشغل المنتدى او بتخلية مفهوش تفاعل .. ولما بتختفى جزء من الناس دي بيبدأ المنتدى التفاعل بتاعه بيقل بالنسبة للمشرفين مش كنشاط المنتدى كله .. لما بدأ الاعتزالات كان كل واحد بيبقا قدامه مشاغل والدنيا برة المنتدى بتشغل فا غصب عنه بيعتزل ولما واحد ورا واحد بيعتزل بتلاقي المجموعه الى اتعودت تبقا موجودة بنشاطها وتفاعلها في المنتدى ابتدت تخمل وتلاقي الى لسة معتزلش بيعتزل علشان اصحابه بيمشوا .. وبصراحة بقا هم الى كان بيجي في المنتدى من مشرفين كتيير انهم يكونوا مشاركاتهم عالية وتلاقي معظم الردود ملهاش علاقة بالموضوع ودا في حد ذاته خلى المناقشة في المواضيع معدومة على عكس زمان كان الرد بيبقا فيه حوار وتلاقي في اهتمام من صاحب الموضوع والاعضاء والمشرفين .. انما دلوقتى تلاقي الموضوع معمول عشان شهره وكسب مشاركات تلاقيه كل رد .. موضوع جميل .. موضوع هايل .. تسلم .. شكرا .. وهوا عامل موضوع عشان تسلم ولا رد زي كدة ؟ حاجة تاني بقت في نظرى بتشتت الاعضاء زيادة الاقسام بالشكل الكبير دا بيشتت الاعضاء مع العلم ان كدة بيكون ترتيب للأقسام وشكليا افضل .. كمان في مشكلة ان دلوقتى الى بيكون مترشح يكون مشرف بيكون مترشح علشان اللون والسلطة كمشرف قسم الكلام دا مش على الكل بس على معظم الناس الى بلاحظهم .. بتلاقي بعد ميترشح بيعمل مواضيع كتير متكررة و مش متكررة وتلاقي هدفه انه يوصل يكون مراقب قسم او مراقب عام وبيكون همه اللون والسلطة اكتر من انه يخدم المنتدى .. دا غير مشاكل كانت بتحصل من بعض الناس فا بتسبب انهم يعتزلوا .. افتكر زمان مكانتش المواضيع هيا الى بتخلي المنتدى فيه روح كنا بنعمل مواضع ممكن متكونش على قدر الافادة للجميع بس كانت المشاركة في كل حاجة بتهلى في وجود وروح للمنتدى .. كان كل واحد بيعمل على المنتدى وكان فيهم روح المشاركة والحوار في المواضيع ودى كانت احلى حاجة فعلا .. واسف انى طولت جدا
معاك 100%

توقيع OSAMA_007 :

سبـــحـــــــــــــان الله و بـحـــمــده

سبــحــــــــــــــان الله العـظـيــــــم

قديم 12-11-2014, 07:16 PM   #50

iMido
عضو متألق

الصورة الرمزية iMido

• الانـتـسـاب » Mar 2009
• رقـم العـضـويـة » 58256
• المشـــاركـات » 1,646
• الـدولـة » North Sinai
• الـهـوايـة » Writing code, Swimming, Flying
• الـجـنـس » Male
• نقـاط التقييم » 103
iMido جـيـدiMido جـيـد

iMido غير متواجد حالياً

444  

إرسال رسالة عبر Yahoo إلى iMido

السن هو السبب من وجهت نظرى
الاعضاء لما بيكبرو بيبعدو عن المنتدى بالتدريج لحد م يحصل حاجه ترجعهم او يسيبو المنتدى للابد
(انا مثلا رجعت بعد م قسم البرمجه اتفتح , غيرى رجع بعد م قسم التصميم اتفتح و ى ناس سابته للابد)

قديم 13-12-2014, 07:05 AM   #51

DragonZee
عضو متألق

الصورة الرمزية DragonZee

• الانـتـسـاب » Oct 2008
• رقـم العـضـويـة » 38504
• المشـــاركـات » 1,690
• الـدولـة » Bashtil, Al Jizah
• الـهـوايـة » C# / SQL / Firewall protection / Assembly
• الـجـنـس » Male
• نقـاط التقييم » 21
DragonZee صـاعـد

DragonZee غير متواجد حالياً

856  

إرسال رسالة عبر Skype إلى DragonZee

يــاه والله زمـان

فـكـرة الأعـتـزلات بـتـفـرق بـيـن كـل شـخـص والـتـانـي , كـل واحد ظـروفـه مـُخـتـلـفـة بـس غـالـبـا مـعظـم اسـبـاب الاعـتـزالات بـتـتـمـحـور حـول 3 حـاجـات مـهـمـة

1 - الـسـن ... الـسـن عـامـل مـهـم فـي مـوضـوع الـنـشـاط فـي الـمـنـتـدى يـعــنـي لـمـوضـع الـتـفـاعـل بـيـن فـتـرة 2008 لي 2012 الـنـاس اللى كـانـت شـايـلـة الـمـنـتـدى مـتـوسـط عـمرهـم بـيـن 16 لي 21 سـنـة ( فى الـفـتـرة دي ) فـكـان وجـودهـم شـئ اسـاسـى بـس جـت بـعـدهـا فـتـرة الـجـامعـة و الـشـغل و ظـروف الحـيـاة الـمـخـتـلـفـة فـكـانـت الاعـتـزالات مـهـمـة سـاعـتـهـا

2 - الـسـبـب الاسـاسـي و اهـم مـا فـى الـمـنـتـدى ( سـيـلـك رود )

الـلـعـبة مـن زمـان وهـي في الـنـازل بس على الاقـل الـفـترة لـحـد 2011 قـبـل ما تـظـهر المـلـفـات بـتـاعـت الـسـيرفـرات الـخـاصة كـانـت الـنـاس مـهـتـمـة بـسـيـلـك رود الـعـالمـية و بـعـض الـنـسـخ الأخـري زي الـفـيـتـنـامـى والـكـوري الخ .. , فـكـان المـنـتدى مـتـفـاعـل ومـسـابـقـات بـيـن بـعـض كـانـت مـجـمـلـة الـمـنـتـدي
بـس ظـهـور الـسـيـرفـرات الـخـاصـة قـتـل مـتـعـة اللـعـبـة واهـمـال جوي مـاكـس (كـالعـادة) لسـيلـك رود الـعـالمـية قـتـل ان يـبـقـى فـى اهـتـمـام مـن الـنـاس لأي حـاجـة تـخـص اللـعـبة ومـنـهم الـمـنـتـدى

3 - تـبـاطؤا الادارة فـي الاهـتـمـام بـالـمـنـتـدى

اكـيـد اللي انا هـقـولـوا ممـكـن يـكون اتـغـير لأنـي مـعـتـزل مـن فـترة كـبـيـرة
بـس الادارة الـمـتـمـثـلة فـى اسـتـاذ خـالـد كـان دايـمـا بـيـعـمـل اي تـحـديـثـات فـي المـنـتـدى بـعـد كـلام لـشـهـور عـنـهـا , مـنـهـا بـسـبـب ظـروفه ( الله يعينه ) ومـنـهـا عـلـى حـد قـولـه عـشـان ثـبـات المـنـتـدى ومـيـوقـعـش .. فـي وقـت انا كـنـت مـاسـك 3 اقـسـام فـي المـنـتـدى وكـنـا بـنـعـمل شـغـل ع قـد مـنـقـدر كـان مش بـإيـدنـا حـاجـة غـير الاقـتراحـات ...

عـدم الابـداع بـيـكـمـن ف ان سـبـب وجود النـاس بـقـى مـنـعدم وهو الـلـعـبة ودا اللى مـقـلل الـتـفـاعـل
بس الـجـيـل اللى طـالـع هو اللى بإيـده يـرجـعـه لأنه هو اللى بـيـسـاعـد ع اسـتـمرارية الـمـنـتـدى

وان شـاء الله المـنـتـدى يـكـون احـلى
بـجـد وحـشـنـى الـرجـالة هـنـا

قديم 14-12-2014, 08:35 PM   #52

Zg_

الصورة الرمزية Zg_

• الانـتـسـاب » Sep 2013
• رقـم العـضـويـة » 114632
• المشـــاركـات » 850
• الـدولـة » في الجيز / هرم
• الـهـوايـة » لعب كوره في مركز شباب الجزيره
• اسـم الـسـيـرفـر » Merv
• الـجـنـس » Male
• نقـاط التقييم » 84
Zg_ جـيـد

Zg_ غير متواجد حالياً

3481  

إرسال رسالة عبر Yahoo إلى Zg_ إرسال رسالة عبر Skype إلى Zg_

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة DragonZee عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
يــاه والله زمـان

فـكـرة الأعـتـزلات بـتـفـرق بـيـن كـل شـخـص والـتـانـي , كـل واحد ظـروفـه مـُخـتـلـفـة بـس غـالـبـا مـعظـم اسـبـاب الاعـتـزالات بـتـتـمـحـور حـول 3 حـاجـات مـهـمـة

1 - الـسـن ... الـسـن عـامـل مـهـم فـي مـوضـوع الـنـشـاط فـي الـمـنـتـدى يـعــنـي لـمـوضـع الـتـفـاعـل بـيـن فـتـرة 2008 لي 2012 الـنـاس اللى كـانـت شـايـلـة الـمـنـتـدى مـتـوسـط عـمرهـم بـيـن 16 لي 21 سـنـة ( فى الـفـتـرة دي ) فـكـان وجـودهـم شـئ اسـاسـى بـس جـت بـعـدهـا فـتـرة الـجـامعـة و الـشـغل و ظـروف الحـيـاة الـمـخـتـلـفـة فـكـانـت الاعـتـزالات مـهـمـة سـاعـتـهـا

2 - الـسـبـب الاسـاسـي و اهـم مـا فـى الـمـنـتـدى ( سـيـلـك رود )

الـلـعـبة مـن زمـان وهـي في الـنـازل بس على الاقـل الـفـترة لـحـد 2011 قـبـل ما تـظـهر المـلـفـات بـتـاعـت الـسـيرفـرات الـخـاصة كـانـت الـنـاس مـهـتـمـة بـسـيـلـك رود الـعـالمـية و بـعـض الـنـسـخ الأخـري زي الـفـيـتـنـامـى والـكـوري الخ .. , فـكـان المـنـتدى مـتـفـاعـل ومـسـابـقـات بـيـن بـعـض كـانـت مـجـمـلـة الـمـنـتـدي
بـس ظـهـور الـسـيـرفـرات الـخـاصـة قـتـل مـتـعـة اللـعـبـة واهـمـال جوي مـاكـس (كـالعـادة) لسـيلـك رود الـعـالمـية قـتـل ان يـبـقـى فـى اهـتـمـام مـن الـنـاس لأي حـاجـة تـخـص اللـعـبة ومـنـهم الـمـنـتـدى

3 - تـبـاطؤا الادارة فـي الاهـتـمـام بـالـمـنـتـدى

اكـيـد اللي انا هـقـولـوا ممـكـن يـكون اتـغـير لأنـي مـعـتـزل مـن فـترة كـبـيـرة
بـس الادارة الـمـتـمـثـلة فـى اسـتـاذ خـالـد كـان دايـمـا بـيـعـمـل اي تـحـديـثـات فـي المـنـتـدى بـعـد كـلام لـشـهـور عـنـهـا , مـنـهـا بـسـبـب ظـروفه ( الله يعينه ) ومـنـهـا عـلـى حـد قـولـه عـشـان ثـبـات المـنـتـدى ومـيـوقـعـش .. فـي وقـت انا كـنـت مـاسـك 3 اقـسـام فـي المـنـتـدى وكـنـا بـنـعـمل شـغـل ع قـد مـنـقـدر كـان مش بـإيـدنـا حـاجـة غـير الاقـتراحـات ...

عـدم الابـداع بـيـكـمـن ف ان سـبـب وجود النـاس بـقـى مـنـعدم وهو الـلـعـبة ودا اللى مـقـلل الـتـفـاعـل
بس الـجـيـل اللى طـالـع هو اللى بإيـده يـرجـعـه لأنه هو اللى بـيـسـاعـد ع اسـتـمرارية الـمـنـتـدى

وان شـاء الله المـنـتـدى يـكـون احـلى
بـجـد وحـشـنـى الـرجـالة هـنـا

بجد كلمك صح 100% خصوصا السن ولله دا بيفرق جامد في الحياه و في كل حاجه
و بجد احلي فترا في المنتدي من 2008 لحد 2011 ولله كان جامد اوي

توقيع Zg_ :

Server: DarkWorldSro
Name:ZG
Build:WarriorClirck
##

قديم 23-12-2014, 01:23 AM   #53

_SheriL_
عضو سوبر

الصورة الرمزية _SheriL_

• الانـتـسـاب » Apr 2013
• رقـم العـضـويـة » 111005
• المشـــاركـات » 2,365
• الـدولـة » ُEgyPt
• الـهـوايـة » ٍSilkRroad
• الـجـنـس » Male
• نقـاط التقييم » 2032
_SheriL_ مميز بلا حدود_SheriL_ مميز بلا حدود_SheriL_ مميز بلا حدود_SheriL_ مميز بلا حدود_SheriL_ مميز بلا حدود_SheriL_ مميز بلا حدود_SheriL_ مميز بلا حدود_SheriL_ مميز بلا حدود_SheriL_ مميز بلا حدود_SheriL_ مميز بلا حدود_SheriL_ مميز بلا حدود

_SheriL_ غير متواجد حالياً

14816  

انا داخل المنتدى بالموبايل بس الموضوع شدنى فقولت اقول رايى وخصوصا ان تونى هو اللى عاملو

اولا بخصوص الاعتزالات الكتير سببها غالبا الدراسة والشغل ده سبب اعتزال من الادارة لكن هل اللى اعتزلو الادارة دول مش موجودين ؟

موجودين بدليل انك لما عملت الموضوع ده اغلبهم علقو يعنى قاعدين فى المنتدى (يا راجل ده انت صحيتهم كلهم ) طيب ليه مش ظاهرين يعنى ليه مفيش تفاعل منهم ؟

بسبب اكتر من حاجة اولهم برضو الدراسة والشغل وكمان حسوا ان مفيش جديد مش من حيث الموضوعات لا بس من حيث الافكار

بمعنى احنا ايه اللى دخلنا المنتدى مش لعبة سيلك رود وهى بتعتمد على التحدى احنا بعدنا عن الحته دى مبقاش فى تحدى يعنى مبقاش فى تنافس فى حاجة اللى يخلى فى نشاط فى اى مجال المنافسة دى رقم واحد وانا كنت عامل موضوع فى الادارة بخصوص خطة تطوير المنتدى بس للاسف مكنش فى اهتمام من الادارة

طبعا فى اسباب تانيه برضو قلل النشاط فى المنتدى زى كلو بقى يعلق على الموضوع من غير ما يقرا ويستفاد منو وهكذا

وان شاء الله تكون الفترة الجاية احسن والمنتدى يرجع لاصله زمان

اسف طولت عليكم

توقيع _SheriL_ :
STR RoC For Me

INT RoC For Member In My Guild

قديم 07-01-2015, 11:32 PM   #54

RLOxyGeN
عضو لامع

الصورة الرمزية RLOxyGeN

• الانـتـسـاب » Mar 2012
• رقـم العـضـويـة » 99396
• المشـــاركـات » 1,356
• الـدولـة »
• الـهـوايـة »
• اسـم الـسـيـرفـر » Gemini
• الـجـنـس » Male
• نقـاط التقييم » 696
RLOxyGeN صـانـع للابـداعRLOxyGeN صـانـع للابـداعRLOxyGeN صـانـع للابـداعRLOxyGeN صـانـع للابـداعRLOxyGeN صـانـع للابـداعRLOxyGeN صـانـع للابـداع

RLOxyGeN غير متواجد حالياً

1627  

إرسال رسالة عبر Yahoo إلى RLOxyGeN

ياه يا عبد الصمد D=

فعلاً زي ما الكل قال
"الدنيا تلاهي"

المنتدي كان المتعة الوحيدة بالنسبه ليا
و أبقي كداب و ناكر للجميل لو انكرت فضل المنتدي عليا

انا من هنا عرفت احسن صحاب

اتعلمت جرافيك و VFX

لقيت نفسي هنا

نيجي بقي لأسباب الاعتزال

-الحاجه لما بتزيد عن حدها بتتحول لملل

ISRO وقعت

-الناس اللي كانت مخليه للمنتدي طعم مشيت *وجهة نظري*

-الدنيا الجديدة ابتدت تبعد عن المنتديات و تشدهم للسوشيال اكتر

الناس كبرت D:

بس في الاخر عمري ما هنسي يوم واحد قضيته هنا

و في الأخر هقول الكلمه المعتاده

'لما بتقدم في مكان بتفقد المتعه فيه'

توقيع RLOxyGeN :

Retired

قديم 10-01-2015, 10:34 PM   #55

-N1TR0Z-
عضو متألق

i miss the old days

الصورة الرمزية -N1TR0Z-

• الانـتـسـاب » Dec 2012
• رقـم العـضـويـة » 107784
• المشـــاركـات » 1,987
• الـدولـة » Aswan-Alexandria
• الـهـوايـة » Games
• الـجـنـس » Male
• نقـاط التقييم » 1652
-N1TR0Z- منفـرد بتميـزه-N1TR0Z- منفـرد بتميـزه-N1TR0Z- منفـرد بتميـزه-N1TR0Z- منفـرد بتميـزه-N1TR0Z- منفـرد بتميـزه-N1TR0Z- منفـرد بتميـزه-N1TR0Z- منفـرد بتميـزه-N1TR0Z- منفـرد بتميـزه-N1TR0Z- منفـرد بتميـزه-N1TR0Z- منفـرد بتميـزه-N1TR0Z- منفـرد بتميـزه

-N1TR0Z- غير متواجد حالياً

1593  

[CENTER]اخباركو ارجاله يارب تكون فكرين اى حاجه عنى المهم انا قريت الموضوع كلوه الناس دول{™MetaLHead™/HecT000R/WOLF 757/Midget1337} قالو كل الممكن يتقال عن الاعتزال واكتر
ووليد iBaD[/CENTER
راجل قال كلام مهم وانا اشهدلو بشغل الكبير العملو وكان فعلا شايف القسم مش واخد حقو وقدم 500 موضوع اعتزال بس كان احمد نت بيخلى يغير رايو عشان كان متمسك بلعبه دى
بنسب لى انا سبب الاعتزال اللعبه الكنت مشرف عليه حصل فيه مشاكل واشترته شركه تانى ولغت الايبى المصرى بسبب سوء سلوك المصريين
السبب التانى المخلنيش ادخل المنتدى خالص ان فى ناس كتير كونت بصراح شيفهم قدوه لتميز فى المنتدى مشت زى سكاى واحمد نت وعشرى ورؤف وناس كتير..... ومش عارف مشت ليه

وحاجه تانى اجدعان بعيد عن الموضوع ده
فى لعبه جديد هتنزل لعبه بصراحه فخمه عمل كوكتيل مبين lol/cs/s4
اللعبه اسمهاOverwatch
ده لينك على الفيس شوفه عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]

توقيع -N1TR0Z- :

كان
~™XcUzE_Me™~.

والان

~™Ţhe UnFØrgiven™~

التعديل الأخير تم بواسطة -N1TR0Z- ; 10-01-2015 الساعة 11:00 PM

قديم 20-01-2015, 12:41 AM   #56

ღ♥_ akeml _♥ღ
كبار الشخصيات

الصورة الرمزية ღ♥_ akeml _♥ღ

• الانـتـسـاب » Jun 2010
• رقـم العـضـويـة » 71485
• المشـــاركـات » 9,047
• الـدولـة » اخر الشارع شمال
• الـهـوايـة » Sports
• الـجـنـس » Male
• نقـاط التقييم » 25
ღ♥_ akeml _♥ღ صـاعـد

ღ♥_ akeml _♥ღ غير متواجد حالياً

196  

إرسال رسالة عبر Yahoo إلى ღ♥_ akeml _♥ღ

اقتباس:

الفكــرة التــانية : ليه مبقـاش فى ابـداع زى زمان فى المنتــدى و ليه المنتدى مش زى زمان و هل تتوقع المنتـدى يرجع زى زمان فتــرة 2008 ~ 2012 ؟
وهل لوقــوع لعـبة سيلكـرود تأثير على المنتـدى ؟

الفتره دي انا كنت فيها مشرف انا فكرها كنت ماسك التلات اقسام

اسباب الاعتزال بتبقي اكترها ظروف ومشاغل انا كنت بحب المنتدي

بس ام دخلت علي 3 ثانوي بدئت مش افتح كتير وفي الاخر سبته عشان المستقبل بقي وي الشغل وي المزكرة وحاجات تخنق :D

توقيع ღ♥_ akeml _♥ღ :
مشرف سرفر جايا

مشرف سجسرو نيو

مشرف سجسرو اولد

اخيرا الاعتزال نهائي

لوحدك انت بس.. بخلصلك انت بس.. اسمع اسمك اشوف علمك

يهمس قلبي همس..وبحبك يا زمالك.. انا بحبك يا زمالك

قديم 23-01-2015, 05:51 AM   #57

Mr.Android
عضو لامع

الصورة الرمزية Mr.Android

• الانـتـسـاب » May 2014
• رقـم العـضـويـة » 117564
• المشـــاركـات » 1,356
• الـدولـة » Egypt / Cairo
• الـهـوايـة » سيلك رود و كره السله
• الـجـنـس » Male
• نقـاط التقييم » 27
Mr.Android صـاعـد

Mr.Android غير متواجد حالياً

2894  

طب أنا لسه مقدم طلب أعتزال مبقاليش كام يوم و أحب بقى أقولكم على الأسباب الجديده

أولاّ
المنتدى نايم بطبيعته مش نايم من قله اللى بيدخلوه !! نهائى
بس نايم من قله اللى بيشاركوا فيه أنا كمشرف كنت فى الأول متحمس قعدت بتاع شهرين متحمس
بس لما بدأت أتعود على الأشراف ...
بقيت عايز اللى يشجعنى ... يحفزنى يعنى هييجى واحد يقولى طب منتا بتاخد رصيد على مجهودك
هقولك ببساطه المنتدى فى الأول و فى الأخر للتسليه !
أعرف ناس جديده ...
أتعلم حاجات جديده من ناس أصحاب خبره
بس بييجى وقت و يبقى مطلوب انك تلاقى حد يرفع معنوياتك و خصوصاّ أن مفيش حد بيشجعك أنك تعمل مواضيع جديده !! ولا حتى مسابقات !

ثانياّ
مستوى المنتدى زى ما هو مبيتغيرش بينما كل حاجه تانيه بتتقدم !!
زى التقدم فى السن بيخليك تسيب المنتدى !
و زى ما بعض الألعاب التانيه غير سيلك رود بتشغلك لأنها بتقدملك كل جديد ...

من الأخر المنتدى حالياّ شغال بسبب قسم السيرفرات الخاصه و بس !
و الحال مش هيتغير نهائى طالما مفيش أعضاء بتشارك ...
تحياتى

توقيع Mr.Android :
مـا يجعــل للحيــاه قيمــه هو أنهــا ســوف تنتهى فـى يوم من الأيــام .

-------

مــا هى حيـاتك الا الـوقت فلا تضيعـه علـى ما يحمـل من الأفـادة حرفـاّ ,,,

-------

تــم الأعتـزال

قديم 23-01-2015, 09:01 AM   #58

3ashek El7ozn

.:: ! HTML PROF ::.

الصورة الرمزية 3ashek El7ozn

• الانـتـسـاب » Jun 2010
• رقـم العـضـويـة » 71305
• المشـــاركـات » 5,583
• الـدولـة » Egypt
• الـهـوايـة » <HTML>
• الـجـنـس » Male
• نقـاط التقييم » 177
3ashek El7ozn جـيـد جـداً3ashek El7ozn جـيـد جـداً

3ashek El7ozn غير متواجد حالياً

10694  

إرسال رسالة عبر Yahoo إلى 3ashek El7ozn إرسال رسالة عبر Skype إلى 3ashek El7ozn

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Mr-Android عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
طب أنا لسه مقدم طلب أعتزال مبقاليش كام يوم و أحب بقى أقولكم على الأسباب الجديده

أولاّ
المنتدى نايم بطبيعته مش نايم من قله اللى بيدخلوه !! نهائى
بس نايم من قله اللى بيشاركوا فيه أنا كمشرف كنت فى الأول متحمس قعدت بتاع شهرين متحمس
بس لما بدأت أتعود على الأشراف ...
بقيت عايز اللى يشجعنى ... يحفزنى يعنى هييجى واحد يقولى طب منتا بتاخد رصيد على مجهودك
هقولك ببساطه المنتدى فى الأول و فى الأخر للتسليه !
أعرف ناس جديده ...
أتعلم حاجات جديده من ناس أصحاب خبره
بس بييجى وقت و يبقى مطلوب انك تلاقى حد يرفع معنوياتك و خصوصاّ أن مفيش حد بيشجعك أنك تعمل مواضيع جديده !! ولا حتى مسابقات !

ثانياّ
مستوى المنتدى زى ما هو مبيتغيرش بينما كل حاجه تانيه بتتقدم !!
زى التقدم فى السن بيخليك تسيب المنتدى !
و زى ما بعض الألعاب التانيه غير سيلك رود بتشغلك لأنها بتقدملك كل جديد ...

من الأخر المنتدى حالياّ شغال بسبب قسم السيرفرات الخاصه و بس !
و الحال مش هيتغير نهائى طالما مفيش أعضاء بتشارك ...
تحياتى
موافقك على نص كلامك والنص التانى لا ,, بمعنى ان ادارة المنتدى خلاص اقتنعت ان المنتدى شغال كويس يعنى بيجيب فلوس من خلال الاعلانات او ما شابه ! بس كمنتدى زى ما هو المتعارف عليه لا لان المنتدى معمول للعبة ماتت من زمان فـ خلاص مافيش اى اهتمام من قبل الزوار واللى بيدخل بيكون داخل لغرض معين بياخده وبيمشى -_-
+ ان لما يكون الكوكيز بتاع المنتدى زيادة عن ساعة وتلاقى المنظر بالطريقة دى ,, المتواجدون الآن: 50 (الأعضاء 3 والزوار 47) اكيد حاجة تزعل !

توقيع 3ashek El7ozn :
كود:
mysql_query(DELETE Idiots FROM TheEarth") or die(Where I'm !");

قديم 24-01-2015, 06:56 AM   #59

Mr.Android
عضو لامع

الصورة الرمزية Mr.Android

• الانـتـسـاب » May 2014
• رقـم العـضـويـة » 117564
• المشـــاركـات » 1,356
• الـدولـة » Egypt / Cairo
• الـهـوايـة » سيلك رود و كره السله
• الـجـنـس » Male
• نقـاط التقييم » 27
Mr.Android صـاعـد

Mr.Android غير متواجد حالياً

2894  

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة 3ashek El7ozn عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]

موافقك على نص كلامك والنص التانى لا ,, بمعنى ان ادارة المنتدى خلاص اقتنعت ان المنتدى شغال كويس يعنى بيجيب فلوس من خلال الاعلانات او ما شابه ! بس كمنتدى زى ما هو المتعارف عليه لا لان المنتدى معمول للعبة ماتت من زمان فـ خلاص مافيش اى اهتمام من قبل الزوار واللى بيدخل بيكون داخل لغرض معين بياخده وبيمشى -_-
+ ان لما يكون الكوكيز بتاع المنتدى زيادة عن ساعة وتلاقى المنظر بالطريقة دى ,, المتواجدون الآن: 50 (الأعضاء 3 والزوار 47) اكيد حاجة تزعل !
والله سهله بس جايه بالبطئ ....
بنفس الترتيب :
هتفضل شغال على الزوار بس لغايه لما مفيش عضو هيشارك فى المنتدى و بالتالى الزائر مش هيلاقى عندك اللى هو محتاجه من كل جديد و جديد و بالتالى هيبتدى يشوف مواقع منافسه و بالتالى يبقى معندكش لا عضو ولا زائر و بالتالى مفيش أعلانات تيجى للمنتدى لأن مبقاش فى حد يدخله ( بعد الشر يعنى ) و المنتدى يقع ( الف مليون بعد الشر )

توقيع Mr.Android :
مـا يجعــل للحيــاه قيمــه هو أنهــا ســوف تنتهى فـى يوم من الأيــام .

-------

مــا هى حيـاتك الا الـوقت فلا تضيعـه علـى ما يحمـل من الأفـادة حرفـاّ ,,,

-------

تــم الأعتـزال

قديم 29-01-2015, 05:11 PM   #60

WOLF 757
عضو متألق

الصورة الرمزية WOLF 757

• الانـتـسـاب » Mar 2008
• رقـم العـضـويـة » 15902
• المشـــاركـات » 1,825
• الـدولـة » オオカミの土地
• الـهـوايـة » out of line
• الـجـنـس » Male
• نقـاط التقييم » 14
WOLF 757 صـاعـد

WOLF 757 غير متواجد حالياً

18  

ياساتر هو الموضوع ده لسة عايش ( بمعني مثبت )

انا غبت 5 اشهر من اخر رد وقلت وقت ماادخل المنتدي مرة تانية هلاقي الموضوع ده اتشال من التثبيت او بقي علي الاقل في الصفحة 17 من حيث الردود ( زي ماكان زمان يعني وقت مالموضوع يبقي ليه 18 صفحة ردود كلها سبام x سبام :d )

احمم

المهم ^^

تابعت جل الردود ووجهات النظر التي قيلت في الموضوع وفيها كم وجهة نظر منطقية جداً كـ عامل السن ومستوي اللعبة وغيره

بس فيه نقطة ذكرها الاخ ( عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ] )

اقتباس:
بتاخد رصيد على مجهودك
لفتت نظري بحق

لان اعتقد ان حكاية الرصيد دي لها دور يساهم بشكل كبير علي الخمول في المنتدي وفقدان متعة المشاركة عند اعضائه

وعلي ماقد ان فكرة الرصيد لها دور منشط وقتياً لعمل المنتديات ،، علي قد ماانها تبقي عبئ وسبب اساسي لتاخر المنتدي من جرا قتل روح المتعة والتسلية عن طريق الرصيد البنكي

فـ سبب كتابة المواضيع والردود ايه ؟

تسلية

ومتعة

وامضاء وقت

وقد يكون فيه اسباب اخري .. ولاكن التسلية هيا الدافع الاساسي لكل مايقام بداخل اي منتدي

لانه الاعضاء بتتسلي وقت ماترد ، وقت ماتشارك ، وقت ماتعمل موضوع

بيكون الدافع لنا هنا هو امضاء وقت حلو ومسلي وممتع

بمعني

ان شاركت اكثر ستحصل علي متعة اكثر

وده سر عمل المنتديات

هنا

بقي فيه اسباب اخري للمشاركة

وليس المتعة فقط هيا المرادة كاسابق

لانه بقي المراد يتحول تدريجياً

الي الرغبة في زيادة الرصيد

فااصبحت اغلب المشاركات بهدف زيادة رصيد .. وليس بهدف المتعة

وعندما يكون الرصيد والعضويات الزرقاء او غيره من الكماليات هيا المراد .. بدل من المتعة والتسلية كاسابق

يعم ارجاء المنتدي

الخمول

كـ منتدي سيلكرود العرب .. في الوقت الحاضر

-------------------

لذلك اعتقد وانصح

بتغير نوعية ( سير ) المنتدي

وتقليص ( ان لم يكن الغاء ) نظام المكافئات والرصيد او العضويات الزرقاء وغيره

لانها سبب اساسي ومهم في خمول المنتدي

الذي كان وقود سيره في السابق هوا المتعة ،، وليس رصيد بنكي والكماليات

وعند الغاء الرصيد ستختفي المصلحة عند الاعضاء .. وسترجع روح المتعة والنشاط للمنتدي حينما تكون التسلية فقط هيا مكافئة المنتدي لاعضائه .. وليس الرصيد والمزايا وغيره ^_+

توقيع WOLF 757 :

تحية طيبه لاسرتنا القديمة
في
الـمـنـتـدي

][ Amr mando \7ermione\ diablo\ msasa\ adem \ميسون \hellz_lord \ power \ korkor \ user namo \ جيوكاندا \ crazy bat \ mido_dia_cool \ lion egypt \ mody zoom \ fire 33 \ sup 7 \ د - احمد شفيق \ Arabian \ femto man ... وباقي حـزب المعارضة ][

[ واحنا الاساس احنا الي علمنا كل الناس ]

Still in my heart

silkroad4arab

my home

موضوع مغلق

يتصفح الموضوع حالياً : 1 (0 عضو و 1 زائر)