حفظ بياناتي ؟

1/01/2023

22/05/2024_hema

22/05/2024_hema

END_shaher_08/02/2024

29_02_2023

ID:100_01_05_2024

END_tusk_04/01/2024

END_27/06/2024

END_02/12/2024

END 14/6/2024

ID:103_02/06/2024

ID:104_05/06/2024

ID:105_10/06/2024

ID:106_24/06/2024

END 27/06/2024

25/01/2022

QueenSro

ID:100_01_06_2024

END_tusk_04/01/2024

END_Ibrahim_Abde_05/05/2024

END 14/6/2024

END_27/06/2024

END ID:101_17/05/2024

END 19/06/2024

END 19/06/2024

END 22/08/2024

END 27/06/2024

END 02/07/2024

END 02/07/2024

الـجـروب الـرسـمى لـلـمـنـتـدى FaceBook | Official Group 

شـريـط الاهـداءات

الانتقال للخلف   الموقع العربي الاول للعبة Silkroad Online > الـمـنـتـدى الادارى > قسم المواضيع المكررة و المخالفة

قسم المواضيع المكررة و المخالفة هنا يتم وضع المواضيع المخالفة والمواضيع المكررة

موضوع مغلق

أدوات الموضوع تقييم الموضوع انواع عرض الموضوع
قديم 18-11-2010, 06:04 PM   #31

silkroad4arab=noop2
عضو جديد

• الانـتـسـاب » Nov 2010
• رقـم العـضـويـة » 75694
• المشـــاركـات » 1
• الـدولـة »
• الـهـوايـة »
• اسـم الـسـيـرفـر »
• الـجـنـس »
• نقـاط التقييم » 10
silkroad4arab=noop2 صـاعـد

silkroad4arab=noop2 غير متواجد حالياً

مشكورر

إعلانات google

قديم 18-11-2010, 07:54 PM   #32

moha80_2000
عضو نشيك

الصورة الرمزية moha80_2000

• الانـتـسـاب » Nov 2007
• رقـم العـضـويـة » 5528
• المشـــاركـات » 91
• الـدولـة » عمان-الأردن
• الـهـوايـة »
• اسـم الـسـيـرفـر »
• الـجـنـس »
• نقـاط التقييم » 10
moha80_2000 صـاعـد

moha80_2000 غير متواجد حالياً

إرسال رسالة عبر Yahoo إلى moha80_2000

افتراضي انشاء الله الاقي بين ايدكم حل اخواني ما طه (تيتو)

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته !!

اخواني مقدمتي انشاء الله يكون فيها كل خير يارب والي انا وكل ناس عارفيته انه الي ما بيأذي الناس ربنا عمره سبحانه ما يبعتله الي بيأذيه و الله يا اخوان اني ماشي في هذه القاعدة طول عمري والله سبحانه وهو فوق سبع سموات يعلم ذلك!!

المهم انا كان عندي اكونت اس بوت لا املك سواه الوحيد وتاركه من زمان في عشان سمعت انه البوت الوحيد الامان فيه والأمان با الله دائما وابدا قررت اني استخدمه لأني كنت استخدم برنامج اسمه Autoselectومتعب قليللا في العمل لازم تكون فوقه كل فترة وفتر ة مش زي الاس بوت تشغل وتروح في اي مكان يعني تعتمد عليه!!

المهم انزلة مشاركة
عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]

وكان الاخ تيتو رد علي

وقمت بشراء منه

وطبعا الاكونت ملكي وكان عليه الشحن فقط اخواني ودفعت له بواسطة الجولد على حسب الاتفاق!!

ولكن يا اخواني قبل نهاية موعداشتراكي وهو 13.11.2010بتاريخ 10.11.2010 قام بتغيير الباسورد والايميل الخاصة في اكونتي بحجة انه الذي كان معي في الايبي الاخر لا يريد ان يدفع وكان اتفاقي معه من قبل اي شيئ الذي يريد ان يستأجر معي في الايبي الاخر يشحن الاكونت في الشهر المقبل على حسابه لأنه انا حملت تكاليف الشهر الاول على حسابي؟؟؟

لماذا هذه الاساليب والله حرام عليه انا مشارك في منتدى الاس بوت في عدة مشاركات واي شيئ جديد يتم الرد عليه في المنتدى على طول يبعثو لي على الايملي المسجل في المنتدى الس بوت انه تم الرد على مشاركتك او غيره وغير عنوان اليميل وبعث لي الباسورد من بعد الحجة انه لايريد الدفع وعندما غير الايميل الذي هو وضعه الى الى ايميلي الخاص كي يصلني الجديد في الردود المنتدى الخاص في الاسبوت طلب مني تغيير الباسورد كي اتمكن من تغييراليميل فلما غيرته الايميل والله العظيم اني رجعت الباسورد كاما اعطاني ايه لكي يستفيد من اليوزر بحكم انه الشهر هذا سوف يستفيد ويشحن على حسابه لأنه الي كان مستاجر را يتوقف وهو الي راح يستلم مكانه....الى اخر القصة

والان انا اركض وراه من موقع الى موقع واصحابه اخذت منهم ارقام تلفوناته وعنوانه واكلمه كان في الاول يجاوبني ويطمأني الان اتكلم معه من الاردن الى مصر دولي ويرد علي وحد هو اخوه ولا وحد من اقاربه او اصحابه ويفضل يقفل الخط في وجهي ويقولي انا شريت هذا الخط الجديد من 15 يوم من الشركة وهذا ليس رقم طه رفعت ابراهيم على او الملقب(طه احمد)
TitoElMasry
حصلت على عدة ايميلات له من اصحابه والى الان ما زال يتهرب والله حرام عليك الا تخاف من رب العالمين حقوق العباد والله العظيم لو انك شهيد لن يسامحك رب العالمين وعليك قرش واحد على العباد

اخواني للعلم الله يخليكم الكل ينتبه ويتذكر اسم اكونتي في الاس بوت

BoT Username: SATELLITESs
Username: SATELLITE

وهذه الايميلات التي وجدتهم له

واخر حجةصار يشبك على السكاي بي الله لا يسامحه ولا يوفقه عشان ما استطيع اشوفه اونلين T!to Skype™ SPD2010

[a=1][c=4]**************.Com[/c][/a]
[a=#000000][c=37]T!to ~ Modern Academy[/c][/a]

كل تهرب لماذا ؟؟ ما في مبرر

0020108164662وهذا الرقم الذي كنت اكلمه عليه
طبعا الشخص انتا عارفينه انا بعرف انه ليه اسمين في المنتدى لا اعرف اذا له اكثر مصيرنا حنعرف!!
1-No_One
2-

الله يخيلكم يا مشرفيين تشوفولي حل معاه يرجعلي الكونت لسا لي في ذمته شهر كامل لم يتم الشحن
املي في رب العالمين ثم فيكم لأنه الناس التي تتعامل بطريقة هذه ليس يقدر عليها غير الله والدعاء عليهم والله اني في كل صلاة اصليها ادعي عليه والله العظيم والناس الشرفاء القريبة منه يستطيع اقناعه لأنه انا بعيد عنه ليس لي حول ولا قوة وبي الناس الطيبة التي استطيع الاستغاثة بهم بعد الله سبحانه وحسبي الله ونعم الوكيل ولا استطيع قول اكثر من ذلك ولكن انتا هربت مني لدي سؤال واحد فقط في سرك لا ارريد سماع اجابته ولكن اريده من سريرتك من صميم قلبك (هل تستطيع الهروب من رب العالمين ) من الناس الي سرقت منهم اكونتات اخرى والله العظيم رب العالمين الا يحاسبك فيهم في الدنيا والاخرة....تذكر قول رب العلمين(ويمدهم في طغيانهم يعمهون)
رب العالمين يفضل يمدك وفي الاخر اذا اخذك,,, اخذك عزيزي مقتدر..

توقيع moha80_2000 :
اذا ضاقت بك الدنيا الى من تلجأ...الى الله سبحانه وتعالى...عن رسول الله عليه السلام حيث قال:اللهم اشكوا اليك ضعف قوتي وقلت حيلتي وهاواني على الناس يا ارحم الراحمين انت ربي ورب المستضعفين الى من تكلني الى بعيد يتجهمني ام الى عدو ملكته امري ان لم يكن بك غضب علي فلا أبالي ولكن عافيتك اوسع لي أعوذ بنور وجهك الذي اشرقت له الظلمات وصالحا عليه امر الدنيا والأخرة ان تنزل بي غضبك اويحل علي سخطك لك العتبا حتى ترضى ولاحولا ولاقوة الابك) .

التعديل الأخير تم بواسطة moha80_2000 ; 18-11-2010 الساعة 09:38 PM

قديم 18-11-2010, 10:12 PM   #33

T!to

• الانـتـسـاب » Nov 2007
• رقـم العـضـويـة » 5168
• المشـــاركـات » 1,685
• الـدولـة » भारत गणराज्य
• الـهـوايـة »
• اسـم الـسـيـرفـر »
• الـجـنـس »
• نقـاط التقييم » 10
T!to صـاعـد

T!to غير متواجد حالياً

إرسال رسالة عبر Yahoo إلى T!to إرسال رسالة عبر Skype إلى T!to

اولا احب اقولك حاجة فى الاول انا فتحت انهارده بالصدفه الموقع عادى
ايه الكلام الى بتقوله ده انا اولا باعت الخط للسنترال لان انا الان مش معايه موبايل لانه باظ وقع فى المياه
ثانى حاجة انا قولتلك انه جهاز محروق و الادمن عارف انه محروق
ثالث حاجة انا قبل العيد فتحت من عند واحد صحبى و غيرت الباس عشان الى مشاير معاك دفع الشهر الى كان فيه و مش عاوز يدفع تانى فاغيرت الاميل و الباس عشان ميلعلابش ببلاش
و فتحت تانى يوم و عملتلك اضافة على اميله عشان اقولك الباس الجديد و ادتهولك و قولتله تمام الاكونت فتح قولتله غير الاميل و الباس قولتلك مش هينفع لانه خلاص نزل و قولتلك بكره قولتله اوك
تانى يوم لقاتك بتكلمنى و انا كانت عندى امتحان فى الجامعة بتقولى انا غيرت الباس و بعده الاكونت مفتحش و انا قولتلك متغيرش حاجة لتانى يوم و انا اغيرهولك انت ليه غيرته من الاول
مش انا قولتلك على الاميل بكره بعد الامتحان هفتح و اغيره لكتك تانى يوم انا نزل من الجامعة عشان اغيرلك الباس زى الى انت قولت عليه لقات بتقولى مش عرف تدخل على البوت و غيرت الاميل و بعده معرفتش تغير الباس ده مشكلتك انت عشان انت مستنتنيش وانا كانت قولتلك لكن تقول عليه حرامى مش ارضه ابدا لان عمرى والله مسرقت حد
انت الى غيرت وانا قولتك استنه بكره قولتله اوك شوف انت غيرته لى ايه بظبط انهى اميل و الباس ايه
لكن عندك دليل شات او مكالمة صوتيه انه سرقتك
يعنى ده جزاتى اشحنلك الاكونت بجولد و محدش خالص بيشحن البوت بجولد
انا عاوز تكلم الادمن خالد تقوله بس طه سرق حد وله لا انا معرفش انت عملت ايه فى الباس عشان كده قولتلك متغيرش حاجة عشان انا الى مسئول عنه

قديم 21-11-2010, 09:16 PM   #34

moha80_2000
عضو نشيك

الصورة الرمزية moha80_2000

• الانـتـسـاب » Nov 2007
• رقـم العـضـويـة » 5528
• المشـــاركـات » 91
• الـدولـة » عمان-الأردن
• الـهـوايـة »
• اسـم الـسـيـرفـر »
• الـجـنـس »
• نقـاط التقييم » 10
moha80_2000 صـاعـد

moha80_2000 غير متواجد حالياً

إرسال رسالة عبر Yahoo إلى moha80_2000

بس حبيت ااقولك اوعى تكون فكرتني اقتنعت بكلامك هذا الكلام تقوله لواحد صغير ما عندوش فكرة في الناس الي زي امثالكم!!!! طريقة معتبرة في القناع والنصب اوعى تكون اخت اكونتي يعني خلاص والله العظيم بتمنى حد يستأجرمنك اكونتي ييكونت في الجرأة ويفضحك امام الله سبحانه وامام عبيده ولا تخاف لكل ظالم جولة والي بياخذ منك بيخبيلك ودعوة المظلوم ما في بينها وبين ربك حجاب هذا للناس الي زيك بتعرف ايه معنا ربنا لأنه لو بتعرف تنصب ليه وتضحك على الناس بأي ثمنيا خي والله حرام انا تعبت من الجري ورااااائك بس الله لايوفقك ويارب الله ينتأقم منك بس وما زلت كل صلاة اصليها ادعي عليك لأنك ظلمتني من غير سبب الفلوس الجولد ودفعتلك ياها والاكونت تبعي تنصب علي وتغير الباسورد والايميل من غير ثمن وخلاص,,,,, حسبي الله ونعم الوكيل لازم يجيلك يوم

توقيع moha80_2000 :
اذا ضاقت بك الدنيا الى من تلجأ...الى الله سبحانه وتعالى...عن رسول الله عليه السلام حيث قال:اللهم اشكوا اليك ضعف قوتي وقلت حيلتي وهاواني على الناس يا ارحم الراحمين انت ربي ورب المستضعفين الى من تكلني الى بعيد يتجهمني ام الى عدو ملكته امري ان لم يكن بك غضب علي فلا أبالي ولكن عافيتك اوسع لي أعوذ بنور وجهك الذي اشرقت له الظلمات وصالحا عليه امر الدنيا والأخرة ان تنزل بي غضبك اويحل علي سخطك لك العتبا حتى ترضى ولاحولا ولاقوة الابك) .

قديم 22-11-2010, 06:21 PM   #35

The_Bum
عضو جديد

الصورة الرمزية The_Bum

• الانـتـسـاب » Nov 2010
• رقـم العـضـويـة » 75176
• المشـــاركـات » 23
• الـدولـة »
• الـهـوايـة »
• اسـم الـسـيـرفـر »
• الـجـنـس »
• نقـاط التقييم » 10
The_Bum صـاعـد

The_Bum غير متواجد حالياً

إرسال رسالة عبر Yahoo إلى The_Bum

نصاب كبير الياهوو بتاعو أهوت

نصااااااااااب
حسبى الله ونعم الوكيل

قديم 22-11-2010, 10:15 PM
dudu
هذه الرسالة حذفت بواسطة AbdElLatif.
قديم 01-12-2010, 06:38 AM   #36

X_LOVE_X
عضو جديد

• الانـتـسـاب » Nov 2010
• رقـم العـضـويـة » 75086
• المشـــاركـات » 34
• الـدولـة »
• الـهـوايـة »
• اسـم الـسـيـرفـر »
• الـجـنـس »
• نقـاط التقييم » 10
X_LOVE_X صـاعـد

X_LOVE_X غير متواجد حالياً

tamer el king scamer

توقيع X_LOVE_X :

WTS.SBOT.PM.ME.0196696717
___♥___♥___

قديم 06-01-2011, 10:01 PM   #37

TEFA
عضو لامع

الصورة الرمزية TEFA

• الانـتـسـاب » Oct 2009
• رقـم العـضـويـة » 65288
• المشـــاركـات » 1,171
• الـدولـة »
• الـهـوايـة »
• اسـم الـسـيـرفـر »
• الـجـنـس »
• نقـاط التقييم » 10
TEFA صـاعـد

TEFA غير متواجد حالياً

واحد عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
نصاب كبير

توقيع TEFA :

يَاأَيَّتُهَا النَّفْسُ الْمُطْمَئِنَّةُ ارْجِعِي إِلَى رَبِّكِ رَاضِيَةً مَرْضِيَّةً فَادْخُلِي فِي عِبَادِي وَادْخُلِي جَنَّتِي.
ان لله وان اليه راجعون..

قديم 10-01-2011, 12:51 PM   #38

kiko_zoro
عضو جديد

• الانـتـسـاب » Jan 2011
• رقـم العـضـويـة » 78059
• المشـــاركـات » 12
• الـدولـة »
• الـهـوايـة »
• اسـم الـسـيـرفـر »
• الـجـنـس »
• نقـاط التقييم » 10
kiko_zoro صـاعـد

kiko_zoro غير متواجد حالياً

11  

السلام عليكم

انهارده ومع اول مشاركة لى هقول لكم على موضوع غريب جدا

عارفين انا بقى مين اللى نصب عليا الموديريتور يتاع اس بوت طبعا فى ناس كتير مش مسدقة لاكن هحكي لكم اللى

حصل وعندى الدليل انا كان عندى اكونت من سنة ونصف تقريبا ولكن مشحنتوش نهائيا فقمت بالدخول للموقع ولقيت

ان فى موضوع مثبت من الموديريتو ان المبيعات مغلقة ولكن يمكن عمل الدعم عن طريق الموديريتور ومكتوب

اميلاتهم وتحزير من الادمن بعدم التعامل مع اى حد اخر او اعطاء البيانات الا للموديريتو

وبالفعل راسلت الموديريتور وهو عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]

وقولت له انى عايز افعل الاكونت قال لحظ وراح مدينى تاريخ التسجيل فى البوت وقال ينفع فقولت له المطلوب وكان

الطلب غريب ولم انصح له عندما طلب 100 سيلك مقابل التفعيل وبالفعل خد السيلك والاكونت كمان وميرضش

عليا وقد ارسلت ايميل الى كل الموديريتور والدعم الفنى والادم بما حدث ولا احد يرد اثاثا فقررت فضحهم فى كل

المنتديات حتى اننى سوف اقوم باطلاق حملة مقاطعة الاس بوت على الفيس بوك وارجو من الاخوة مشاركتى فى

هذا واى حد عندو اكونت اس بوت يعرض الكلام ده داخل موقع الس بوت فى المنتديات لان ده كلام خطير وشويه شويه

يسرقو الاكونت من واحد واحد ويرجعوا يبعوا تانى

شوفوا الدليل بنفسكم

دعوة من الموديريتور للتحدث عبر الم اس ان

[

[

[

[

[

الكثيرين لم يصدقو الا حينما شاهدوا والكثيرين اندهشو وبعض الاصدقاء ارسلوا للموقع عن استيائهم لهذا

التعديل الأخير تم بواسطة kiko_zoro ; 10-01-2011 الساعة 12:54 PM

قديم 10-01-2011, 03:14 PM   #39

elhapop
عضو نشيك

• الانـتـسـاب » May 2008
• رقـم العـضـويـة » 20669
• المشـــاركـات » 55
• الـدولـة » North Sini / Arish
• الـهـوايـة »
• اسـم الـسـيـرفـر »
• الـجـنـس »
• نقـاط التقييم » 10
elhapop صـاعـد

elhapop غير متواجد حالياً

اسف لكل اللي حصل لك .. بس حبيت انبهك لنقطة انت لسه مش واخد بالك منها
الايميل اللي انت بتراسله ده ايميل نصاب
اقتباس:
وبالفعل راسلت الموديريتور وهو عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
اولا الموقع دوت نت مش دوت اورج
ثانيا في توبك في المنتديات المفتوحة للأعضاء المسجلين مكتوب فيه كل ايميلات المشرفين وطرق التواصل معاهم وكمان طرق الدفع مقابل الشحن .. وبأكد الموضوع ده في المنتديات العامة بتاعة المشتركين مش بتاعة الناس اللي بتدفع او ليهم عضوية قديمة والكلام ده
ثالثا .. وده الاهم .. عمرك ما يقولك حد اعمل اكتيف للأكاونت بتاعك وتصدقه .. ولا مود ولا سيلتك (تشيس مود chessmod) ولا شيفا نفسه حتي(كرييتور الاس بوت)

نقطة اخيرة .. استعوض ربنا في السيلك ومتثقش في حد انت متعرفوش .. حتي لو هيقابلك .. لأنه ممكن يغير البيانات بعد كده ..

معلش طولت عليكم .. بس وجب التنبيه والتحذير
دمتم في امان الله

قديم 11-01-2011, 10:00 AM   #40

kiko_zoro
عضو جديد

• الانـتـسـاب » Jan 2011
• المشـــاركـات » 12
• الـدولـة »
• الـهـوايـة »
• اسـم الـسـيـرفـر »
• الـجـنـس »
• نقـاط التقييم » 10
kiko_zoro صـاعـد

11  

السلام عليكم

اخى الفاضل شكرا لردك ولكن الجديد وما حدث معى اليوم ان احد الموديريتور القديم والذى كنت اتعامل معه من قبل فتح الايميل بتاعو وقلى ان عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ] هو الموديريتور بتعهم فعلا بس هو حرامى

هههههههههههه اذاى مش عارف دى تيجى يبقى هو الموديريتور وبيسرق ومش عرفين يعملوا حاجه

الحاجه الثانيه اخى ان ده مش اول تعامل مع اس بوت ولكن ده اول تعامل مع الموديريتور ده

وتأكيدا اخى الفاضل ان ده الموديرتور بتاع الشركة هدخل هنا

ثم Tutorial

ثم Purchase SBot (valid contacts)

عارف هتلاقى ايه بص

الشركة تحزر من التعامل مع اى حد او اعطائه اى بيانات الا اذا كان من هؤلاء الموديريتور

وطبعا اول واحد ده اللى نصب عليا

ياترى ايه ردك بعد كده اخى وعلى فكره انت طبعا شايف .org مش .net

التعديل الأخير تم بواسطة kiko_zoro ; 11-01-2011 الساعة 10:28 AM

قديم 12-01-2011, 12:14 AM   #41

احمد هلال
عضو فعال

الصورة الرمزية احمد هلال

• الانـتـسـاب » Dec 2008
• رقـم العـضـويـة » 46869
• المشـــاركـات » 237
• الـدولـة » مصر
• الـهـوايـة » مش لازم تعرفوا كل حاجه
• اسـم الـسـيـرفـر »
• الـجـنـس »
• نقـاط التقييم » 14
احمد هلال صـاعـد

احمد هلال غير متواجد حالياً

إرسال رسالة عبر Yahoo إلى احمد هلال

تسـلمـ تسـلمـ تسـلمـ تسـلمـ تسـلمـ تسـلمـ
تسـلمـ تسـلمـ تسـلمـ تسـلمـ تسـلمـ
تسـلمـ تسـلمـ تسـلمـ تسـلمـ
تسـلمـ تسـلمـ تسـلمـ

قديم 20-01-2011, 04:05 AM   #42

Sky_AnGel
كبار الشخصيات

الصورة الرمزية Sky_AnGel

• الانـتـسـاب » Jan 2011
• رقـم العـضـويـة » 78623
• المشـــاركـات » 13,188
• الـدولـة » France - paris
• الـهـوايـة » Kaman
• اسـم الـسـيـرفـر » Norma
• الـجـنـس » Male
• نقـاط التقييم » 918
Sky_AnGel صـانـع للابـداعSky_AnGel صـانـع للابـداعSky_AnGel صـانـع للابـداعSky_AnGel صـانـع للابـداعSky_AnGel صـانـع للابـداعSky_AnGel صـانـع للابـداعSky_AnGel صـانـع للابـداعSky_AnGel صـانـع للابـداع

Sky_AnGel غير متواجد حالياً

2644  

يا جماعة انا اتنصب عليا اسمو محمد حمدى دا نصاب اوى ضحك عليا فى البوت دا اميلو محدش يتعامل معاة عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ] حسب الله ونعم الوكيل فية انا بس مش حطلب من ربنا الا انة بس يجعل الفلوس اللى اخدها منيى حرام على نفسة

قديم 20-01-2011, 02:09 PM   #43

asfor4gold
معلن

الصورة الرمزية asfor4gold

• الانـتـسـاب » Jan 2011
• رقـم العـضـويـة » 77830
• المشـــاركـات » 347
• الـدولـة » مصر-الاسكندريه
• الـهـوايـة » الالعاب الاون لاين
• اسـم الـسـيـرفـر » Private Server
• الـجـنـس » Male
• نقـاط التقييم » 11
asfor4gold صـاعـد

asfor4gold غير متواجد حالياً

234  

إرسال رسالة عبر Yahoo إلى asfor4gold إرسال رسالة عبر Skype إلى asfor4gold

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة kiko_zoro عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
السلام عليكم

اخى الفاضل شكرا لردك ولكن الجديد وما حدث معى اليوم ان احد الموديريتور القديم والذى كنت اتعامل معه من قبل فتح الايميل بتاعو وقلى ان عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ] هو الموديريتور بتعهم فعلا بس هو حرامى

هههههههههههه اذاى مش عارف دى تيجى يبقى هو الموديريتور وبيسرق ومش عرفين يعملوا حاجه

الحاجه الثانيه اخى ان ده مش اول تعامل مع اس بوت ولكن ده اول تعامل مع الموديريتور ده

وتأكيدا اخى الفاضل ان ده الموديرتور بتاع الشركة هدخل هنا

ثم Tutorial

ثم Purchase SBot (valid contacts)

عارف هتلاقى ايه بص

الشركة تحزر من التعامل مع اى حد او اعطائه اى بيانات الا اذا كان من هؤلاء الموديريتور

وطبعا اول واحد ده اللى نصب عليا

ياترى ايه ردك بعد كده اخى وعلى فكره انت طبعا شايف .org مش .net
ايوه كلامك كل صح والراجل ده نصاب درجه اولى بس خد بالك قوى مكتوب MAIL only معناه ترسله عن طريق ارسال رساله فقط مش تكلمه من على الام اس ان حتى حضرتك لو لحظت حتلاقى مكتوب جنب اسمه وانت بتكلمه على الاميل ان الاميل بتاعه غير مسجل فى الام اس ان واللى بيكلمك من الام اس ان ده النصاب بس الادمن الحقيقى بيستقبل رسايل فقط مش يكلمك فى الام اس ان الصور تتكلم مش حقول اكتر من كده عشان مفيش حد يتنصب عليه تانى.

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة _Sky_AnGle_ عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
يا جماعة انا اتنصب عليا اسمو محمد حمدى دا نصاب اوى ضحك عليا فى البوت دا اميلو محدش يتعامل معاة عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ] حسب الله ونعم الوكيل فية انا بس مش حطلب من ربنا الا انة بس يجعل الفلوس اللى اخدها منيى حرام على نفسة
حضرتك ليه تتعامل معاه عشان بيبيع بسعر اقل او مشحون اكتر ؟ حضرتك لو عايز بوت ياريت تتعامل مع منتدى بيع الجولد فقط حضرتك فيه الناس الرسميين لبيع البوت السليم والمضمون وانا من الاسكندريه لو عايز حاجه اقدر اسعدك والموضوع الرسمى الخاص بى موجود فى منتدى بيع الجولد عشان انا شيفك بقالك فتره بتسئل على البوت وشكرا.

توقيع asfor4gold :

متجر إسكندرية العالمي للخدمات الأونلاين والألعاب
"سابقاً عصفور فور جولد لصاحبه الأستاذ إسلام عصفور"

*لتصفح خدماتنا بسهولة ويسر اضغط عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]

* للتواصل مباشرة من خلال الواتس آب: 01277288527 (002)

* للتواصل من خلال خدمة العملاء:

التعديل الأخير تم بواسطة asfor4gold ; 21-01-2011 الساعة 05:23 AM

قديم 20-01-2011, 11:49 PM
Sky_AnGel
هذه الرسالة حذفت بواسطة Sky_AnGel.
قديم 22-01-2011, 08:47 PM   #44

kiko_zoro
عضو جديد

• الانـتـسـاب » Jan 2011
• المشـــاركـات » 12
• الـدولـة »
• الـهـوايـة »
• اسـم الـسـيـرفـر »
• الـجـنـس »
• نقـاط التقييم » 10
kiko_zoro صـاعـد

11  

السلام عليكم

اخى الفاضل الفكرة مش ميل اونلى الفكرة ان ده الموديريتور بتاع اس بوت ولما تلاثى الموديريتور بعتلك دعوة والاغرب ان الشركة عارفة انه حرامى حاجة كلها ملخبطة

قديم 23-01-2011, 07:29 PM   #45

asfor4gold
معلن

الصورة الرمزية asfor4gold

• الانـتـسـاب » Jan 2011
• رقـم العـضـويـة » 77830
• المشـــاركـات » 347
• الـدولـة » مصر-الاسكندريه
• الـهـوايـة » الالعاب الاون لاين
• اسـم الـسـيـرفـر » Private Server
• الـجـنـس » Male
• نقـاط التقييم » 11
asfor4gold صـاعـد

asfor4gold غير متواجد حالياً

234  

إرسال رسالة عبر Yahoo إلى asfor4gold إرسال رسالة عبر Skype إلى asfor4gold

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة kiko_zoro عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
السلام عليكم

اخى الفاضل الفكرة مش ميل اونلى الفكرة ان ده الموديريتور بتاع اس بوت ولما تلاثى الموديريتور بعتلك دعوة والاغرب ان الشركة عارفة انه حرامى حاجة كلها ملخبطة
نفترض مثلا ان كلامك صح تمام ؟ حقولك على حاجه صغيره جدا ومش حتخسر حاجه عشان تفهم كلمه mail only مهمه جداااااااااااااااااااااااااااااااااااا ونا قلت النصاب ده درجه اولى ضيف الواد ده فى الام اس ان عندك تمام؟ ده بقى النصاب وخليك اذكى منه وقله انا معايا اسبوت وعايز اشحنه بتقبل الدفع الاون لين على الاميل اللى بكلمك منه payment online شوفه حيقولك ايه حيرفض وحيقولك مش بقبل عشان مشاكل امنيه شخصيه "شوفت ذكائه "تمام عشان حضرتك لو عملت payment online اللى حيشحنلو الموديريتور الاصلى فهمت يارب تكون فهمت قصدى وغير كده لو عملت شحن بى اى حاجه payment online والموديريتور ضحك عليك كده كده معاك اللى يحميك عارف ايه؟ الاوردر او الطلب او id بتاع الشحن اللى تم على الاميل بتاع الموديريتور ^^ وممكن تفضحه على الموقع بتاع البوت طرق النصب كتير اخى وكان اغرب حاجه وحضرتك اكيد تعرفه انه كان موقع الاسبوت نفسه بيبعتلك رساله ويقولك غير الاسم وكلمه السر وبعد كده هوووووووووووووووووووب الاكونت راح ديه بقى نفس الفكره بس اميل ^^ يارب اكون وضحتلك كل حاجه طرق النصب كتير والنصبين كترو وبقى اذكيه جدا بس مهما عملو كده كده حيرحو من ربنا فين؟ وشكرا.

توقيع asfor4gold :

متجر إسكندرية العالمي للخدمات الأونلاين والألعاب
"سابقاً عصفور فور جولد لصاحبه الأستاذ إسلام عصفور"

*لتصفح خدماتنا بسهولة ويسر اضغط عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]

* للتواصل مباشرة من خلال الواتس آب: 01277288527 (002)

* للتواصل من خلال خدمة العملاء:

التعديل الأخير تم بواسطة asfor4gold ; 23-01-2011 الساعة 07:35 PM

موضوع مغلق

يتصفح الموضوع حالياً : 1 (0 عضو و 1 زائر)