1/01/2023

26/03/2024_kh

01/12/2021

khaled_flare

02/06/2022_hema

29/05/2022_fareed

fareed_02/02/2024

END_shaher_08/02/2024

29_02_2023

Ah_k_n_06_08_2023

END_tusk_04/01/2024

hossam_02_03_2023

END_vista_04/03/2024

END 14/4/2024

END 20/03/2024_9699

END_26/04/2024

END 3/04/2024

Kamal_Kahraba-END 12/04/2024

-END 17/04/2024

25/01/2022

QueenSro

06_08_2023_Ah_k_n

END_tusk_04/01/2024

9699_20_03_2024

END_Ibrahim_Abde_05/02/2024

END14/4/2024

END_14/04/2024

END_26/04/2024

END 3/04/2024

END golden_17/04/2024

الـجـروب الـرسـمى لـلـمـنـتـدى FaceBook | Official Group 

شـريـط الاهـداءات

قسم المواضيع المكررة و المخالفة هنا يتم وضع المواضيع المخالفة والمواضيع المكررة

موضوع مغلق
قديم 08-10-2007, 06:13 AM   #1

darsh_darsh
عضو جديد

• الانـتـسـاب » Aug 2007
• رقـم العـضـويـة » 1250
• المشـــاركـات » 2
• الـدولـة »
• الـهـوايـة »
• اسـم الـسـيـرفـر »
• الـجـنـس »
• نقـاط التقييم » 10
darsh_darsh صـاعـد

darsh_darsh غير متواجد حالياً

افتراضي حررررررراااااااااااااام اللعبة دى حرام بالدليل

ما تحكمش او تقرر او تفتى الا لما تقرى الموضوع كلة وما تقتنعش

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
انهارده هحاول اقدم موضوع جامد اوى ويخص اللى بيلعبوا سيلك رود كلها ومهتمين باللعبه
قبل اى شىء وقبل ما ادخل فى الموضوع حسبى الله فى كل من دخل وسمع النصيحه وما عمل بيها ولا كمل الموضوع لنهايته مش لازم تسيب رد بس عشان خاطرى كمل الموضوع للنهايه ولو اقتنعت بكلامى ابعد وامشى فى الطريق الصحيح ولو مش اقتنعت يبقى اغفرلى الدقايق اللى هتقرا فيه يمكن هتتعب انك تقرا حاجه صح وياريت المشرفين يقراو الموضوع للاهميه
مش هحط استفتاء بس هحط سؤال مهم جدا اخر الموضوع وياريت كل واحد يجاوب عليه
اولا كل سنه وانتو طيبين
الموضوع ببساطه انو بعد ما شفنا اللى حصل فى الدنمارك واهانتهم لرسولنا الكريم وازاى العالم الاسلامى كان عاجز عن الرد دلوقتى بنشوف الاهانات بتوصل لحد بيوتنا ومش بنقدر نتكلم الشباب بيفكر فى متعته وبس محدش بيفكر فى ثواب ولا عقاب محدش بيقول انو فى يوم الانسان هيقف قدام ربنا ويحاسبه حساب عسير على اللى عمله
كلنا عارفين قصة الكتابات اللى فى سيلك رود اللى بتهين الله عز وجل ياااااااه يا جماعه متخيلين الذنب متخيلين الناس دى بتغلط فى مين دى بتغلط فى ربك عارف يعنى ايه بيغلطوا فى رب العزه استغفر الله العظيم واتوب اليك يا جماعه ده ذنب عظيم انتوا متخيلين مش بيغلطوا فى شخص ولا انسان دول بيمثلوا الذات العليا يا جماعه انا دمى واعصابى محروقه حد يجابونى ليه كلنا عارفين الموضوع وساكتين لا ووصلت الدرجه انو عضو عامل موضوع باسم سيلك رود تهين الاسلام الناس داخله اكتر من 112 زائر ومش لقيت غير 4 ردود فقط يا الله على برود الاعصاب والامبالااه اللى بقيت عندنا واللى استفزنى اكتر ان اللى ردوا محدش قال كلمه تنصف ربه محدش دافع عن ربه وقال انا مش هلعبها تانى الرودو قمه فى الامباله مش عايز اهين الزوار اللى زارت الموضوع بس دى حكايه مينفعش يتسكت عليها لا منى ولا منك يالى بتقرى كلامى دلوقتى فوق واصحى وشوف دينك بيقول ايه شوف رسولك الكريم صلى الله عليه وسلم بيقول ايه

حدثنا عبيد الله بن موسى قال أخبرنا حنظلة بن أبي سفيان عن عكرمة بن خالد عن بن عمر رضي الله عنهما قال قال رسول الله صلى الله عليه وسلم : (بني الإسلام على خمس شهادة أن لا إله إلا الله وأن محمدا رسول الله وإقام الصلاة وإيتاء الزكاة والحج وصوم رمضان).

رواه البخاري

الكلام من صحيح البخارى يعنى مفيش حجه انو يكون الحديث كاذب شايف بيقول ايه الحديث شهادة (أن لا اله الا الله وأن محمدا رسول الله ) يعنى من غير الشهاده دى انت مش مسلم ولا تعرف عن الاسلام شىء واحد بيلعب لعبه بتقول ان غافر الذنب شخصيه داخل اللعبه مالهاش اى قيمه او سيبك مش هنقول ان اللعبه بتقول ان الشخصيه دى كده اللعبه مسة بمعتقداتنا الدينيه وياريت لمست شىء صغير دى لمست الذات العليا يا جماااااااعه ده ربنا انتوا مش عارفين حق ربنا حرام عليكو اللى بتعملوه فى نفسكوا ده حديث تانى يمكن لسه مش اقتنعت بكلامى

حدثنا سليمان بن حرب قال حدثنا شعبة عن قتادة عن أنس رضي الله عنه عن النبي صلى الله عليه وسلم قال : (ثلاث من كن فيه وجد حلاوة الإيمان من كان الله ورسوله أحب إليه مما سواهما ومن أحب عبدا لا يحبه إلا لله ومن يكره أن يعود في الكفر بعد إذ أنقذه الله كما يكره أن يلقى في النار).
رواه البخاري

من كان الله ورسوله احب اليه مما سواهما تخيل مما سواهما دى بتساوى ايه امك وابوك ونفسك وعائلتك وزوجتك او بنتك او ابنك او اى كائن كان بتربطك بيه علاقة حب وموده تخيل يوم ما تقف بين يدى الرحمن ويسألك عملت بالحديث ده هتقولو ايه ياترى هتقولو اصلى سيلك رود لعبه مالهاش قيمه واحنا مش بنعمل باللى مكتوب فيها احنا مجرد بنلعب بس
اه بتلعب بس وبتشترى سيلك وبتدفع للموقع وبتزود من رصيد اللعبه ومن شعبيتها تخيل هتقولى انت مش بتعمل باللى بتقوله اللعبه بس انت بتشارك فيه لو انت خرجت من اللعبه وانا خرجت والكل خرج والشركه شافت ان اللعبه شعبيتها نزلت اكيد هتقف اكيد هتراجع نفسها لان كلنا عارفين ان المصريين والعرب من اكتر الناس اللى بتلعب اللعبه دى متقولش ما انا لو خرجت غيرى مش هيخرج خليك فى نفسك غيرك يوم القيامه مش هيتحاسب مكانك
تخيل اخى لو حد اجنبى او اى واحد بيعرف يتكلم عربى هنقول اسرائيلى مثلا وشاف الكلمه دى وبعد شويه شاف واحد عربى مسلم بيقول لا اله الا الله محمد رسول الله بيلعب اللعبه ياترى وقتها هيحترمك ولا هيحترم الدين اللى انت منه اذا كنت انت مش بدافع عن دينك هو هيفكر انو يدخل فيه انا عارف ان كلامى صعب عليكم معلش استحملونى وبلاش يا جماعه تهيننوى ولا تكتبوا ردود زى اللى اتكتبت فى الموضوع السابق واحد يقولى احنا بعتنا رسايل للموقع عشان يوقف الموضوع ده والموقع الرسمى تجاهلنا وبدل ما يترك اللعبه لا لسه بيلعب وحاطط فى التوقيع بتاعه صوره لشخصيته داخل اللعبه واسمه ومواصفاته كمان بيعمل اعلان للعبه مش كفايه اللى بيحصل فيها لا اله الا الله محمد رسول الله للدرجه دى الاستهانه للدين للدرجه دى بنهين نفسنا ايه اللى يجبرك على انك تلعب حاجه بتهينك ياخى حرام عليك دى بتهين ربنا بزمتك لو حد شتمك فى الشارع بتسكتله بتقولو الله يسامحك جاوبنى وجاوب نفسك هتسيبه لو شتمك هتروح تقول والده انو شتمك وبعد ما هتقول لوالده ووالده مش عمل حاجه وسكت وشتمك تانى وتالت ورابع هتعمل ايه هتضربوا ولا هتشتمه وتدافع عن نفسك مش هو ده اللى بيحصل تخيل بقى دى مش بتهينك انت دى بتهين ربك اللى انت بتسجد ليه فى كل صلاه لو كنت بتصلى ياخى استفتى قلبك وشوف قلبك بيقول ايه حرام عليكم نفسكم حرام عليكم دينكم حرام حرام حرام ارجوكم ارجوكم خدوا موقف واحد فى حياتكم قوى بلاش نبقى سلبيين بالشكل ده ارجوك يالى بتقرى خد موقف واحد صح قول لا قول ربنا اعلى من اى شىء قول رسولى اعلى من اى شىء قول لا اله الا الله محمد رسول الله ارجوك قولها من قلبك وشوف هتلعب اللعبه ولا لا متقولش زى التافهين واللى معندهمش ايمان ولا دين ياعم نفض يا عم كبر دماغك هو احنا اللى كتبنا كده ياعم احنا بنتسلى وبس ياعم ياعم ياعم طيب وبعدين هتفضل لامتى كده اتقى الله فى اعمالك ده احنا فى شهر كريم حتى عشان خاطر صيامك اللى بتصيمه لربنا اللى اللعبه بتهينه شوف سيد الخلق بيقول ايه فى حديث شريف
حدثنا آدم بن أبي إياس حدثنا بن أبي ذئب حدثنا سعيد المقبري عن أبيه عن أبي هريرة رضي الله عنه قال قال رسول الله صلى الله عليه وسلم : (من لم يدع قول الزور والعمل به فليس لله حاجة في أن يدع طعامه وشرابه).
رواه البخاري

قول الزور بس متخيل قول الزور بيفقدك صيامك ما بالك بالى بيهين ربنا قولى جاوبنى يا صاحبى لو انا غلطان قولى انا غلطان انا عارف انى بتكلم بانفعال بس وربنا المعبود انا بتكلم وجسمى بيرتعش من اللى شايفه منكم ومن ردودكم على االمواضيع اللى ذكرت القصه دى واحد بيقول انو شاف الموضوع فى اكتر من مكان تانى وان الموضوع متكرر وياريت محدش يكرره زعلان اوى حضرتك عشان الموضوع متكرر ياخى لو انت مش حابب الايمان ولا حابب انك تركع لربنا ونيتك صافيه سيب غيرك يدعوا ليه وخليك انت فى لعبتك ولهوك اتقوا الله الذى اليه تبعثون حرام عليكم ده رسولنا بيقول فى حديث شريف انصر اخاك ظالما او مظلوما
متخيل انصر اخاك تخيل بقى انت مش قادر تنصر ربك اللى هو اغلى عندنا من كل شىء فى الدنيا
سيبونا بقى من التفاهات وسيبونا من السطحيه اللى كلنا عايشين فيها حرام عليكم ده ربكم مش حد تانى يا جماعه ده ربنا وربنا عزيز عزيز اوى يا جماعه عزيز ذو انتقام ربنا مش بيسيب حق المؤمن ما بالك بحقه هو تخيل ربنا لما يكلمك ويقولك حقى عليك راح فين يااااااااااااااااه اعقلها فى دماغك وقولى اللى بنعمله ده صح انا بعترف انى كنت بلعب اللعبه وكنت شبه محترف فى اللعبه ومش هذكر اسمى انا مين فى اللعبه ممكن يكون حد صادفنى فى يوم بس يا جماعه صدقونى اللعبه كلها تافه دى مفيهاش شىء صح غير سرقه ونصب لعبه بتعلمك السرقه بتعلمك اخذ حق الغير عايز ايه اكتر من كده عشان تقتنع حرام عليك نفسك وحرام عليك دينك وحرام عليك قبل كل ده ربك اللى انت بتسجدله بتنزل بدماغك للارض وبتحطه جبهتك وانفك على الارض خشوع لله وزل لله وفى الاخر بتقوم من الصلاه تروح تلعب وتساعد على اهانة ربنا حسبى الله ونعم الوكيل فيك ياخى لو ما بطلت اللعبه ودافعت عن دينك وربك حسبى الله ونعم الوكيل فيك حسبى الله فيك منى ومن كل مسلم بيغير عن دينه وربه من كل انسان بيقول لا اله الا الله محمد رسول الله حقا وصدقا وايمانا منه بذلك اتقى الله واتقى نفسك حرام عليك نفسك اتقى الله ارجو من المشرفين وضع قوانين بمنع اللعبه من المنتدى يا جماعه ده منتدى كبير مش هو اللى يقف على لعبه تافه زى دى يا جماعه لو وقفنا لاموضوع فى المنتدى هنا كتير هتمنع نفسها من اللعبه لان اللعبه بكده احنا بنزيد شعبيتها اكتر واكتر
ارجو من المشرفين التثبيت للموضوع دى اول مره اطلب طلب للتثبيت اى مشرف يشوف الموضوع ارجو منه التثبيت King, WOLF, Muhammed 2005, HeRo والثواب لله
وادى الصور يا جماعه للى حتى الان مش مصدق وقولى شكلك ايه واحساسك ايه وانت بتشوف اهانة ربك بالشكل ده عينى عينك قدام العالم كله (يا مسلم ) اكتفيت بيها بين قوسين لانه حتى الان محدش عنده القوه انو يبقى مسلم بجد
انا مش هحط استفتاء زى ما قولتلكم بس هقولك سؤال واحد بس وجاوبه مع نفسك عشان مش تحرج نفسك قدام الزوار والاعضاء انت بتحب ربنا ولا لا طيب لوبتحبه بتحبه اوى ولا نص نص
اسأل نفسك ورد عليها وشوف ردك هيكون ايه
دولت صورتين فى مكان واحد وفى اماكن تانيه كتيره بيحصل فيها نفس الاهانه

فى امان الله وياريت الاقى تفاعل من الكل ارجوكم حسسونى انو كلنا شباب مسلم بيخاف على دينه ووعد منى موضوعى القادم عن لعبه اقوى من سيلك رود وكلنا نبتدى فيها من البدايه وانا اولكم بس حاجه مش بتهينا واللى هيرغب يشارك معايا فيها هكتب موضوع تفصيلى عنها وعن شرحها الكامل واللعبه اقوى من سيلك رود بمليون مره وكل اللى هيرغب يشارك يقول فى رده معايا يا جماعه
لا اله الا الله محمد رسول الله

الموضوع منقول لالفادة وفى صورة كمان موضحة اكتر بس انا مش عارف ارفعها ازاى
يا يرب الناس تاخد بلها هى بتعمل اية

إعلانات google

قديم 08-10-2007, 07:39 AM   #2

titolife
عضو فعال

الصورة الرمزية titolife

• الانـتـسـاب » Oct 2007
• رقـم العـضـويـة » 3084
• المشـــاركـات » 407
• الـدولـة » Silkroad4arab
• الـهـوايـة »
• اسـم الـسـيـرفـر »
• الـجـنـس »
• نقـاط التقييم » 10
titolife صـاعـد

titolife غير متواجد حالياً

5  

إرسال رسالة عبر Yahoo إلى titolife

والله عندك حق الله يخربيتهم انا عن نفسي حلفت انى مش هاتخلها تانى غير لما نشوف اخرتها ايه والله حرام اللى بيحصل ده واحنا سكتين ياريت نفوق من اللى احنا فيه مشكوووووووووووووووووووووووور والله على المجهورد الرائع ده والله احلا موضوع شفته فى المنتدى ياريت يتم تثبيته

قديم 09-10-2007, 08:13 AM   #3

Abkareno
عضو فعال

الصورة الرمزية Abkareno

• الانـتـسـاب » May 2007
• رقـم العـضـويـة » 17
• المشـــاركـات » 218
• الـدولـة » ملكش فيه
• الـهـوايـة »
• اسـم الـسـيـرفـر »
• الـجـنـس »
• نقـاط التقييم » 10
Abkareno صـاعـد

Abkareno غير متواجد حالياً

1  

إرسال رسالة عبر Skype إلى Abkareno

طيب كويس اللعبه نقصت واحد عقبال المصريين كلهم علشان السيرفر يرجع فاضي

توقيع Abkareno :
.: اللهم أسلمت نفسي إليك ، وفوّضت أمري إليك ، وألجأت ظهري إليك ، رهبة ورغبة إليك ، لا ملجأ ولا منجا منك إلا إليك ، آمنت بكتابك الذي أنزلت ، وبنبيّك الذي أرسلت :.

قديم 09-10-2007, 09:01 AM   #4

moka moka
عضو جديد

• الانـتـسـاب » Sep 2007
• رقـم العـضـويـة » 2891
• المشـــاركـات » 18
• الـدولـة »
• الـهـوايـة »
• اسـم الـسـيـرفـر »
• الـجـنـس »
• نقـاط التقييم » 10
moka moka صـاعـد

moka moka غير متواجد حالياً

اول شي هذا مو اسلوب نصح انك تقول حسبي الله على من سمع النصيحه ولم يعمل بها

ثانيا الرسوم اللي تتكلم عنها غير موجوده وتم حذها هذا معناته اننا مهمين لديهم ومهتمين ولا كانو

ماحذفوها وقالو بالطقاق وبالناقص ... بالعرب

وهم كانو يحاولون يجسدون اللي كان زمان من غباء وتخلف بالشعوب

فهمت ياعسل وانا عن نفسي لما حذفوها تحمست اكثر واكثر وشكرررررررا

قديم 09-10-2007, 10:01 AM   #5

Salamah
عضو متألق

الصورة الرمزية Salamah

• الانـتـسـاب » Oct 2007
• رقـم العـضـويـة » 3248
• المشـــاركـات » 1,594
• الـدولـة » Imaginary World
• الـهـوايـة » Drawing
• اسـم الـسـيـرفـر »
• الـجـنـس »
• نقـاط التقييم » 10
Salamah صـاعـد

Salamah غير متواجد حالياً

1  

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Abkareno عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
نفس اللي كنت حاقوله بالزبط!

توقيع Salamah :

قديم 09-10-2007, 10:12 AM   #6

matrix00

• الانـتـسـاب » Aug 2007
• رقـم العـضـويـة » 1173
• المشـــاركـات » 3
• الـدولـة »
• الـهـوايـة »
• اسـم الـسـيـرفـر »
• الـجـنـس »
• نقـاط التقييم » 10
matrix00 صـاعـد

matrix00 غير متواجد حالياً

wallhy 3ndk 7a2 ya man
ana aslan keda keda mkntish hl3b el l3ba de
ana kont bl3bha el sana elly fatt we kont lvl 70 bas el zrouf eny fi sanwyaa 3amaa
3lshan ana dlwaaty fi talta sanwy we el l3ba de bthen el diiin
ana mish hl3bha tany
we mshkour ya man 3ly el maudo3
dah

قديم 09-10-2007, 10:43 AM   #7

I_MOSLEM_egy
عضو نشيك

• الانـتـسـاب » Oct 2007
• رقـم العـضـويـة » 3155
• المشـــاركـات » 99
• الـدولـة »
• الـهـوايـة »
• اسـم الـسـيـرفـر »
• الـجـنـس »
• نقـاط التقييم » 10
I_MOSLEM_egy صـاعـد

I_MOSLEM_egy غير متواجد حالياً

حسبنا الله ونعم الوكيل
وعلى فكره يا شباب الصور دى لسه موجوده وانا لسه شليفها امبارح بنفسى
مكتوب على بائع الملابس فى هوتان "بسم الله الرحمن الرحيم"
وفى لاستوردج مكتوب هذا من فضل ربى معرفش حزفوا حاجه وللا لا بس دول لسه موجودين

قديم 09-10-2007, 10:48 AM   #8

roaaroma2005
عضو مميز

الصورة الرمزية roaaroma2005

• الانـتـسـاب » Sep 2007
• رقـم العـضـويـة » 2150
• المشـــاركـات » 624
• الـدولـة »
• الـهـوايـة »
• اسـم الـسـيـرفـر »
• الـجـنـس »
• نقـاط التقييم » 10
roaaroma2005 صـاعـد

roaaroma2005 غير متواجد حالياً

11  

طيب كويس اللعبه نقصت واحد عقبال الباقيين كلهم علشان السيرفر يرجع فاضي

قديم 09-10-2007, 11:15 AM   #9

xponzeus
عضو جديد

• الانـتـسـاب » Jul 2007
• رقـم العـضـويـة » 417
• المشـــاركـات » 20
• الـدولـة »
• الـهـوايـة »
• اسـم الـسـيـرفـر »
• الـجـنـس »
• نقـاط التقييم » 10
xponzeus صـاعـد

xponzeus غير متواجد حالياً

السلام عليكم..
أولاً: يا جماعة موضوع الراجل إللى مكتوب عليه " غافر الذنب " دى تم حذفها بالفعل.. وكمان إدارة اللعبة إعتذرت مرتين وأكدت إنهم هيبذلوا قصارى جهدهم علشان مفيش حاجة زى كده تحصل تانى، لأنهم زى ما قالوا بالظبط، إنهم مش بيمسوا أى دين أو إعتقاد فى حد ذاته.

ثانياً: دول ناس أجانب.. مبيفهموش عربى.. ولو فهموا عربى مش هيفهموا كلمة زى " غافر الذنب " يعنى إيه.. كل الحكاية إن اللعبة دى زى ما كلنا عارفين قصتها.. صراع بين 3 حضارات.. الصينية والأوربية والإسلامية.. وهما حاطين مدينة " هوتان " من المدن الإسلامية.. وبيحاولوا يخلوها تبان كده.. فهما لقوا شوية صور وكلام إسلامى بالعربى .. فبدأوا يوزعوه فى مختلف أرجاء المنطقة بدون انتباه للمعنى الحرفى للكلام أو الرسومات دى.

ثالثاً: موضوع إنهم كاتبين على الاستورج " لا إله إلا الله " أو " هذا من فضل ربى " أعتقد إن دى حاجة متزعلش.. لأن إحنا أصلا كمسلمين بنعمل كده بالظبط.. كل واحد فى محل هتلاقيه كاتب على المكتب بتاعة أو على خزنة الفلوس الكلام ده.. وكمان بيكتبوه على العربيات النقل والعربيات الكارو كمان.. وأظن العربيات دى معروف هيا ممكن تشيل كتير من الزبالة أو القاذورات.. دلوقتى بأه أول سؤال لصاحب الموضوع.. ليه متحمقتش أوى لما شفت واحد " مسلم مسلم مسلم " مش كافر عامل الحكاية دى على مكتبة أو على الكارو بتاعه !!! ؟؟؟

رابعاً: أنا لعبت كذا لعبة أونلاين غير سيلك رود.. كلهم كلهم وبقول كلهم بلا إستثناء بيمسوا معتقدات المسلمين.. وبيخليك جوه اللعبة تحارب إلى جانب الإله " الفولانى أو العلانى " ولعياذ بالله.. ولكن يسلك رود اللعبة الوحيدة إللى حسيت إن العقيدة فيها سليمة .. وإن كل قصتها مبنية على قصة طريق الحرير بتاع زمان والحضارات إللى كان بيمر بيها.. والصراع بينهم.. وعلى العموم ياعم لما يبقوا يعملوا الحضارة الإسلامية إبقى إعمل شخصية إسلامية ووصلها ليفل عالى.. وفى أيام ال " legend" إللى هيعملوها بعد كده إبقى دغدغ الصينيين والأوربيين.

وأخيراً.. أنا شايف إن الموضوع ده جاى متأخر أوى عن معاده.. وبالنسبة للناس إللى بتقول إنها ردت ردود باردة وأى كلام.. أحب أقولك إن فى مسلمين مش بيصوموا أصلاً فى رمضان.. وممكن كمان يتباهى بكده ويمشى ياكل ويشرب فى الشارع قدام الناس علشان يعرفهم إنه فاطر.. وأظن معروف إن اللى بيفطر يوم من رمضان متعمد.. مش هيعوض صيام اليوم ده أبدا.. وحتى ولو صام الدهر كله!!

وأحب أشكر صاحب الموضوع كتير.. ومشكور أخى على غيرتك على دينك.. وأنا والله من أول الناس إللى اتحرق دمهم لما شفت صورة " غافر الذنب " وبعتلهم bug repot .. وكنت غاية فى السعادة لما استجابوا لمطالب المسلمين واعتذروا وشالوا الصورة دى.. وعلى فكرة ده معناه إن الناس دى شغالة ومتابعين الناس إللى بيلعبوا اللعبة وواخدين بالهم منهم.. مش زى الألعاب التانية.. مفتكرش إن فى حاجة إسمها ال "GM " طلع واتكلم عن مشكلة مرة أو حاول يعتذر عن حاجة غلط فى اللعبة.

ويارب البوت يشتغل بعد الإنسبكشن بتاع النهارة.. وميقفش بأه.. هههههه

سلامى للجميع

التعديل الأخير تم بواسطة xponzeus ; 09-10-2007 الساعة 11:20 AM

قديم 09-10-2007, 11:26 AM   #10

TheRock
عضو جديد

الصورة الرمزية TheRock

• الانـتـسـاب » Oct 2007
• رقـم العـضـويـة » 3205
• المشـــاركـات » 18
• الـدولـة »
• الـهـوايـة »
• اسـم الـسـيـرفـر »
• الـجـنـس »
• نقـاط التقييم » 10
TheRock صـاعـد

TheRock غير متواجد حالياً

No Comment
كل حاجة اتقلات :)

قديم 10-10-2007, 07:11 PM   #11

darsh_darsh
عضو جديد

• الانـتـسـاب » Aug 2007
• رقـم العـضـويـة » 1250
• المشـــاركـات » 2
• الـدولـة »
• الـهـوايـة »
• اسـم الـسـيـرفـر »
• الـجـنـس »
• نقـاط التقييم » 10
darsh_darsh صـاعـد

darsh_darsh غير متواجد حالياً

بصوا يا شباب احنا دايما بنحب ندحك على نفسنا ونحلل ونبرر حجات
الحلالالال بين والحرااااام بين
وبعدين بعيد عن كل الكلام دة اللعبة دى خربت بيوت ناس كتير والله العظيم

قديم 10-10-2007, 07:33 PM   #12

_EGY__HUNTE_
عضو فعال

الصورة الرمزية _EGY__HUNTE_

• الانـتـسـاب » Sep 2007
• رقـم العـضـويـة » 2729
• المشـــاركـات » 230
• الـدولـة » المهندسين-القاهرة
• الـهـوايـة » computar
• اسـم الـسـيـرفـر »
• الـجـنـس »
• نقـاط التقييم » 10
_EGY__HUNTE_ صـاعـد

_EGY__HUNTE_ غير متواجد حالياً

3alla fekra enta ragel zay el fol we rabena yekremak donya we a5ra we el ager 3end ellah wenta balla3't wa allah 3alla kol shy2 kadeer

قديم 10-10-2007, 10:17 PM   #13

llg9g9g9gll
عضو فعال

• الانـتـسـاب » Sep 2007
• رقـم العـضـويـة » 1863
• المشـــاركـات » 206
• الـدولـة »
• الـهـوايـة »
• اسـم الـسـيـرفـر »
• الـجـنـس »
• نقـاط التقييم » 49
llg9g9g9gll صـاعـد

llg9g9g9gll غير متواجد حالياً

8  

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Abkareno عفوا ,,, لايمكنك مشاهده الروابط لانك غير مسجل لدينا [ للتسجيل اضغط هنا ]
ليس بعد الكفر زنب

طيب ياريت تغير توقيعك علشان مش لايق عليك

توقيع llg9g9g9gll :
[

قديم 10-10-2007, 10:43 PM   #14

Ghost_Driver

• الانـتـسـاب » Sep 2007
• رقـم العـضـويـة » 2875
• المشـــاركـات » 135
• الـدولـة »
• الـهـوايـة »
• اسـم الـسـيـرفـر »
• الـجـنـس »
• نقـاط التقييم » 10
Ghost_Driver صـاعـد

Ghost_Driver غير متواجد حالياً

allah ynwar 3alyk ana m3ak feeh keda kont ana zaman feeh montada tany kan wa7ed 3amel sha7n silk al hya al tary2a bta3t paypal we adbux fa feeh wa7ed katab ta7t ya ged3an al l3ba dy 7aram we al by7b dynoh ybtlha la2nhom nashryn feeh al sit an al dyn gh b7d alsief fa dah ana mkontsh mt2kd menoh 2olt ana lazem agyb dalyl we al 7amd llah enta al dalyl b2olak 2ih al 3ayz yl3ab l3ba 7lowa feeeh la3ba esmha rakion la btms al dyn feeh 7aga wala 7aga we l3ba 7lowa awy we 3ala fekra al l3ba dy kant mashhora aktar men silk road we kant malynaaaaaaaa nas masryn we aganb moslemen we msy7yn bas kolo sabha we dakhal silk road l3ba zbala kol al nas al byl3boha hamohm ysb2h al tanyn we yb2h lvl 80 yatara 2ih al y7sl lama tb2h lvl 80 hatakhod gayza ha ????? 7ad yrod 3alya walllahy rakyb kol al shaf al mwdo3 al gamel dah we lesa byl3ab we tslam 2idak ya darsh_darsh

التعديل الأخير تم بواسطة Ghost_Driver ; 10-10-2007 الساعة 10:45 PM

قديم 10-10-2007, 11:04 PM   #15

Ghost_Driver

• الانـتـسـاب » Sep 2007
• رقـم العـضـويـة » 2875
• المشـــاركـات » 135
• الـدولـة »
• الـهـوايـة »
• اسـم الـسـيـرفـر »
• الـجـنـس »
• نقـاط التقييم » 10
Ghost_Driver صـاعـد

Ghost_Driver غير متواجد حالياً

talt trb3na hena kolohom nfshm al kol ytla3 3shan server serverrr 7aram wallahy 3ayz al server yfda hayfda be ezn allah
ensha2 allah hayfda we tl3ab bra7tak da al hammko sa7 nasy denak

موضوع مغلق

يتصفح الموضوع حالياً : 1 (0 عضو و 1 زائر)

انواع عرض الموضوع تقييم هذا الموضوع
تقييم هذا الموضوع: