الموقع العربي الاول للعبة Silkroad Online

الموقع العربي الاول للعبة Silkroad Online (https://silkroad4arab.com/vb/index.php)
-   Bellona (https://silkroad4arab.com/vb/forumdisplay.php?f=53)
-   -   دردشة اعضاء سيرفر Dionysus (https://silkroad4arab.com/vb/showthread.php?t=39178)

النجم hmh 09-08-2008 07:28 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hermione (المشاركة 393834)
دوول 3 بلوك مش 2 ^^

:eek::eek::eek::eek::eek:

Femtoman 09-08-2008 08:21 PM

ايه ياجماعة مفيش اخبار جديدة في كوكبنا الغالي نيبتون اقصد قسمنا ***

WOLF 757 09-08-2008 09:26 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة smiletodeath (المشاركة 393204)
لا يا عم انا خاطب و التليفون بتاعى بيتعمله كل فتره scan ..اكيد فاهمنى ؟:D:D

هوا انت سمعت انه في موضوع دردشة جيت جري عليه :D:D

مركب استشعار بتاع شات ولا ايه ؟؟

كل موضوع فيه سيرة دردشة لازم الاقيك سايب فيه ردين ولا 9 :D

وده انا الي بقول عليك من النوع الصامت في الجزيرة :D:D

لاشكلي هعيد السيناريو من اول وجديد علي كده :p

smiletodeath 10-08-2008 12:30 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hermione (المشاركة 393226)
لازم اتعامل مع الاشكال اللى زى الواد ده كده

كمان خلاص بقى مخالف مطرود ... وده يأكد ان انا متعملتش معاه غلط :cool:

انتا صح الصح بريزيدون يا معلم :D

قادر وتعملها مش جديدة عليك :D:D

دا احنا يااااما اتحذرنا من مشرفين يا جدع....من كتر ما كنا بنقلب المواضيع شات :D

خلاص بقى الواحد بقى ليه ضهر هنا ولا ايه ؟:::D

ههههههههههههههههههههههههه

ارحم االتليفون شوية :cool:

بس ايه ده اغيب 4 ساعات الاقيك قلبت القسم شات ( ده على اعتبار ان ده مش موضوع شات :D )

تلاميذك يا معلم :p:cool::D
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة WOLF 757 (المشاركة 394083)

هوا انت سمعت انه في موضوع دردشة جيت جري عليه :D:D

مركب استشعار بتاع شات ولا ايه ؟؟

كل موضوع فيه سيرة دردشة لازم الاقيك سايب فيه ردين ولا 9 :D

وده انا الي بقول عليك من النوع الصامت في الجزيرة :D:D

لاشكلي هعيد السيناريو من اول وجديد علي كده :p

لااااا ابوس ايدك انا مستنى القصه من زمان :p

وشكلها كده قربت تخلص تيجى تقولى هتعيد السيناريو :eek::D

Femtoman 10-08-2008 06:20 AM

موجز بأهم الانباء :تم انفصال guilD HEROS المحتل الجديد للقلعة عن يونيون NIGHTMARE في تحدٍ واضح ل FACLON وكأنه بيقول لفالكون اخبط دماغك في الحيط هذا وقد تقدم HEROS باعلان الانفصال الكامل عن FALCON واتباعه مشيرا انه اقام يونيون اخر يتزعمه HEROS وقد وضع علم تركيا شعارا لليونيون الجديد وتشير بعض المصادر الخفية ان هناك خلافا نشب بين اتباع nightmare واتباع heros (اتراك واقعين علي دماغهم) ... في تغير واضح في معالم نيبتون ترك exodus اليونيون القديم وانضم الي يونيون builtforkill هذا وقد تم ايضا انضمام ruler of الي هذا اليونيون builtforkill ليكون اضافة الي هذا اليونيون ..... لم تتوقف المناوشات بين اللص _HHH_ وHERMIONE فقد اعلن اللص_HHH_ انه مضطهد من الجميع وانه سوف يعود ليدافع عن نفسه بكل ضراوة واعلن في تصريح شديد اللهجة انه معه ادلة تثبت ادانة hermione واعرب اعضاء منتدي نيبتون عن اسفهم من كثرة ما تناوله _HHH_ من كلام يؤكد كذبه وادعاءه وافتراءه وقد رحب الاعضاء بطرده من المنتدي وهذا اللص صديق القردة والخنازير لم يكف عن التسجيل بعضوية جديدة في محاولة مستميتة للدفاع عن نفسه ولكن الرقابة كانت له بالمرصاد ....هنا نيبتون قدمها لكم femtoman

hermione 10-08-2008 06:23 AM

شكرا على موجز الانباء ^____^

WOLF 757 10-08-2008 06:48 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة femtoman (المشاركة 394720)
موجز بأهم الانباء :تم انفصال guilD HEROS المحتل الجديد للقلعة عن يونيون NIGHTMARE في تحدٍ واضح ل FACLON وكأنه بيقول لفالكون اخبط دماغك في الحيط هذا وقد تقدم HEROS باعلان الانفصال الكامل عن FALCON واتباعه مشيرا انه اقام يونيون اخر يتزعمه HEROS وقد وضع علم تركيا شعارا لليونيون الجديد وتشير بعض المصادر الخفية ان هناك خلافا نشب بين اتباع nightmare واتباع heros (اتراك واقعين علي دماغهم) ... في تغير واضح في معالم نيبتون ترك exodus اليونيون القديم وانضم الي يونيون builtforkill هذا وقد تم ايضا انضمام ruler of الي هذا اليونيون builtforkill ليكون اضافة الي هذا اليونيون ..... لم تتوقف المناوشات بين اللص _HHH_ وHERMIONE فقد اعلن اللص_HHH_ انه مضطهد من الجميع وانه سوف يعود ليدافع عن نفسه بكل ضراوة واعلن في تصريح شديد اللهجة انه معه ادلة تثبت ادانة hermione واعرب اعضاء منتدي نيبتون عن اسفهم من كثرة ما تناوله _HHH_ من كلام يؤكد كذبه وادعاءه وافتراءه وقد رحب الاعضاء بطرده من المنتدي وهذا اللص صديق القردة والخنازير لم يكف عن التسجيل بعضوية جديدة في محاولة مستميتة للدفاع عن نفسه ولكن الرقابة كانت له بالمرصاد ....هنا نيبتون قدمها لكم femtoman

تسلم علي موجز الاخبار ده

والباين ان الفورتس كانت فال وحش علي heroes :D

اما بنسبة لـ صديق القردة فا لاتعليق :rolleyes:

عشان الي بيعمل 16 عضوية وبيدخل بيها ويعاود نفس كلامه الكاذب زي الببغاء مايستاهلش اي تعليق بأمانة

النجم hmh 10-08-2008 07:46 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة nimo2009 (المشاركة 394747)
حبيبى يا مروان ملكش غير رد واحد عندى يا غالى
اليونيون العربى وفى أسرع فرصة عايز أكلمك

مش فاهم قصدك
ما انت فى اليونين العربى
عموما مروان مش موجود فى اليونيون
قدامو يومين ان شاء الله
وهيدخل بالجيلد الجديد

nimo2009 10-08-2008 01:04 PM

أنا بعملوا Invit لليونيون العربى وأنا مش حاسس فعلا أنى فى يونيون عربى محدش بيكلم حد كل جيلد بيعكل اللى فى مزاجه ومطنش للباقيين
يبقى ده اليونيون اللى بنحلم بيه ما أعتقدش

Femtoman 10-08-2008 03:11 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة nimo2009 (المشاركة 394963)
أنا بعملوا Invit لليونيون العربى وأنا مش حاسس فعلا أنى فى يونيون عربى محدش بيكلم حد كل جيلد بيعكل اللى فى مزاجه ومطنش للباقيين
يبقى ده اليونيون اللى بنحلم بيه ما أعتقدش

بيعمل اللي علي مزاجه ازاي بيروحوا يعني يدخلوا الوار من ورا بعضهم ولا ايه يعني المشكلة ان كل واحد ميقول hi اجارك الله من اللي بيحصله pls lvl up pls lv up طب انا عاوز اعرف انا اما اجي الفل لاي واحد امال انا الفل ازاااي لما ادخل اليونيون سوف اعلنها صراحة اللي داخل اليونيون عشان هوا يونيون عربي اهلا وسهلا اما انك لو داخل عشان plvl وكده pls بلاش محدش بيبقي فاضي لحد فايريت متضغطش علي حد يا ريييت اي واحد لما يبقي بس lvl 60 ميبقاش قادر يلفل لنفسه الناس في leaders لما بيعملوا تاكسي مبيتاخروش والكلام ده عامة عشان محدش يحسبه علي نفسه والحق مبيزعلش

buterflyezis 10-08-2008 05:53 PM

اهلا يا Hermione و علي فكرة ما اخانا لسة ذتش اي بلوك في اي acc انا اترعبت لمل لقيت الكلام ده مكتوب و جاية افتح ال acc الصيني لقيتك انت و tito مش موجودين علي قايمة ال friends طب مش تتاكدو الاول علي العموم انا مش زعلانة :):):)

buterflyezis 10-08-2008 05:54 PM

اقصد ما اخذتش اي بلوك

™Alhawi 10-08-2008 05:58 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة buterflyezis (المشاركة 395311)
اقصد ما اخذتش اي بلوك

:eek::eek::eek:

hermione 10-08-2008 08:24 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة buterflyezis (المشاركة 395308)
اهلا يا Hermione و علي فكرة ما اخانا لسة ذتش اي بلوك في اي acc انا اترعبت لمل لقيت الكلام ده مكتوب و جاية افتح ال acc الصيني لقيتك انت و tito مش موجودين علي قايمة ال friends طب مش تتاكدو الاول علي العموم انا مش زعلانة :):):)

oops

انا آسف والله افتكرتك خدتى بلوك فى واحد قالى انك اخدتى بلوك على العموم ادخلى اللعبة وكلمينى

وآسف يا سارة ;)

والحمد لله ان مفيش بلوك :cool:

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة abbood (المشاركة 395313)
:eek::eek::eek:

آآآآه منك انت :D:D:D

النجم hmh 10-08-2008 09:43 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة buterflyezis (المشاركة 395308)

انا اسف والله
انا ردى جه متاخر معلش كنت فى الشغل ولسه واصل ولسه بفتح الجيم لقيتو باز
ملف الميديا اتمسح ازاى معرفش :eek:
انا هدخل دولقتى ويارب يكون هيرمونى عزمك فى الجيلد
:D

الساعة الآن 05:13 AM.