الموقع العربي الاول للعبة Silkroad Online

الموقع العربي الاول للعبة Silkroad Online (https://silkroad4arab.com/vb/index.php)
-   سـجـل تـطـويـرات الـمـنـتـدى (https://silkroad4arab.com/vb/forumdisplay.php?f=74)
-   -   تـم فـتح [بـاب الاشـرافــ] عـلـى جـميـع اقـسام الـمـنـتـدى | رشـح نـفـسك الان | 15/1/2017 (https://silkroad4arab.com/vb/showthread.php?t=610092)

ahmedtoto2 25-01-2017 05:49 PM

رد: تـم فـتح [بـاب الاشـرافــ] عـلـى جـميـع اقـسام الـمـنـتـدى | رشـح نـفـسك الان | 15/1/2017

أ¢â€“آ¬ ط§ظ„ط§ط³ظ€ظ€ظ… : ط§ط*ظ…ط¯ ظ†ط¨ظٹظ„

أ¢â€“آ¬ ط§ظ„ظ€ط³ظ€ظ† ظˆطھظ€ط§ط±ظٹظ€ط® ط§ظ„ظ€ظ…ظ€ظٹظ€ظ„ط§ط¯ : 16 2/1/2001

أ¢â€“آ¬ ط§ظ„ظ€ظ‚ظ€ط³ظ€ظ… ط§ظ„ظ€ط±ط§ط؛ظ€ط¨ ظپظ€ظ‰ ط§ظ„ط§ط´ظ€ط±ط§ظپ ط¹ظ€ظ„ظ€ظٹظ€ظ‡ : ظ‚ط³ظ… ط§ظ„ط§ط³ط¦ظ„ط© ظˆ ط§ظ„ط§ط³طھظپط³ط§ط±ط§طھ ظ„ط¹ظ…ظ„ ط§ظ„ط³ظٹط±ظپط±ط§طھ ط§ظ„ط®ط§طµط©

أ¢â€“آ¬ ط§ظ„ط§ط³ط¨ظ€ط§ط¨ ط§ظ„طھظ‰ طھظ€ط¤ظ‡ظ„ظƒ ظ„ظ„ط§ط´ط±ط§ظپ ط¹ظ€ظ„ظ‰ ظ‡ط°ط§ ط§ظ„ظ€ظ‚ظ€ط³ظ€ظ… : ط§ظˆظ„ ط¨ط¯ط§ظٹط© ظ„ظٹط§ ظƒظ†طھ ط¹ط§ظ…ظ„ ط³ظٹط±ظپط± ظپظ‰ ط§ظ„ط§ظˆظ„ ظˆظ‰ ظƒط¯ط© ظˆظ‰ ط§طھط¹ظ„ظ…طھ ظƒظ„ ط´ظ‰ط، ظˆظ‰ ظˆظ‚ظپ ظ…ط¹ط§ظٹط§ ط*ط¬ط§طھ ظˆظ‰ ط¨ط¯ط£ط¯ ط§ط*ظ„ظ‡ط§ ط¨ظ†ظپط³ظ‰ ظ„ط؛ط§ظٹط© ط§ظ…ط§ ط¨ظ‚ظٹطھ ط®ط¨ط±ط© ظپظ‰ ط§ظ„ظ‚ط³ظ… ط¯ط© ظˆظ‰ ط¹ط§ط±ظپ ظ…ط¹ط¸ظ… ط§ظ„ظ…ط´ط§ظƒظ„ ظˆط*ظ„ظˆظ„ظ‡ط§ ط§ظ†ط´ط§ط، ط§ظ„ظ„ظ‡ .

أ¢â€“آ¬ ط§ظ„ط§ظٹظ€ظ…ظ€ظٹظ€ظ„ : https://www.facebook.com/AhmedTop.Hel

أ¢â€“آ¬ظ†ط´ط§ط· ظپظٹ ط§ظ„ظ‚ط³ظ… ط§ظ„ظ…ط·ظ„ظˆط¨ ط§ظ„طھط±ط´ط* ظ„ظٹط© : :xmas:ظ‚ظ„طھ ط£ط¹ظ…ظ„ ط´ط±ط* ظ„ظ„ط*ط§ط¬ط§طھ ط§ظ„ظٹ ط§ظ„ظ†ط§ط³ ظ…ط´ ظپظ‡ظ…ط§ظ‡ط§

Galactus 25-01-2017 05:51 PM

رد: تـم فـتح [بـاب الاشـرافــ] عـلـى جـميـع اقـسام الـمـنـتـدى | رشـح نـفـسك الان | 15/1/2017

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ahmedtoto2 (المشاركة 5296199)
أ¢â€“آ¬ ط§ظ„ط§ط³ظ€ظ€ظ… : ط§ط*ظ…ط¯ ظ†ط¨ظٹظ„

أ¢â€“آ¬ ط§ظ„ظ€ط³ظ€ظ† ظˆطھظ€ط§ط±ظٹظ€ط® ط§ظ„ظ€ظ…ظ€ظٹظ€ظ„ط§ط¯ : 16 2/1/2001

أ¢â€“آ¬ ط§ظ„ظ€ظ‚ظ€ط³ظ€ظ… ط§ظ„ظ€ط±ط§ط؛ظ€ط¨ ظپظ€ظ‰ ط§ظ„ط§ط´ظ€ط±ط§ظپ ط¹ظ€ظ„ظ€ظٹظ€ظ‡ : ظ‚ط³ظ… ط§ظ„ط§ط³ط¦ظ„ط© ظˆ ط§ظ„ط§ط³طھظپط³ط§ط±ط§طھ ظ„ط¹ظ…ظ„ ط§ظ„ط³ظٹط±ظپط±ط§طھ ط§ظ„ط®ط§طµط©

أ¢â€“آ¬ ط§ظ„ط§ط³ط¨ظ€ط§ط¨ ط§ظ„طھظ‰ طھظ€ط¤ظ‡ظ„ظƒ ظ„ظ„ط§ط´ط±ط§ظپ ط¹ظ€ظ„ظ‰ ظ‡ط°ط§ ط§ظ„ظ€ظ‚ظ€ط³ظ€ظ… : ط§ظˆظ„ ط¨ط¯ط§ظٹط© ظ„ظٹط§ ظƒظ†طھ ط¹ط§ظ…ظ„ ط³ظٹط±ظپط± ظپظ‰ ط§ظ„ط§ظˆظ„ ظˆظ‰ ظƒط¯ط© ظˆظ‰ ط§طھط¹ظ„ظ…طھ ظƒظ„ ط´ظ‰ط، ظˆظ‰ ظˆظ‚ظپ ظ…ط¹ط§ظٹط§ ط*ط¬ط§طھ ظˆظ‰ ط¨ط¯ط£ط¯ ط§ط*ظ„ظ‡ط§ ط¨ظ†ظپط³ظ‰ ظ„ط؛ط§ظٹط© ط§ظ…ط§ ط¨ظ‚ظٹطھ ط®ط¨ط±ط© ظپظ‰ ط§ظ„ظ‚ط³ظ… ط¯ط© ظˆظ‰ ط¹ط§ط±ظپ ظ…ط¹ط¸ظ… ط§ظ„ظ…ط´ط§ظƒظ„ ظˆط*ظ„ظˆظ„ظ‡ط§ ط§ظ†ط´ط§ط، ط§ظ„ظ„ظ‡ .

أ¢â€“آ¬ ط§ظ„ط§ظٹظ€ظ…ظ€ظٹظ€ظ„ : https://www.facebook.com/AhmedTop.Hel

أ¢â€“آ¬ظ†ط´ط§ط· ظپظٹ ط§ظ„ظ‚ط³ظ… ط§ظ„ظ…ط·ظ„ظˆط¨ ط§ظ„طھط±ط´ط* ظ„ظٹط© : :xmas:ظ‚ظ„طھ ط£ط¹ظ…ظ„ ط´ط±ط* ظ„ظ„ط*ط§ط¬ط§طھ ط§ظ„ظٹ ط§ظ„ظ†ط§ط³ ظ…ط´ ظپظ‡ظ…ط§ظ‡ط§

استخدم الوضع المتطور

Hamza FiGo 26-01-2017 11:55 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة !_Omar Mohamed_! (المشاركة 5295953)
عمر محمد
20 سنه
طلب اشراف علي القسم بتاعي :showoff: الرياضي

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة .a7la-smile. (المشاركة 5296116)

حمد لله ع السلامة ي عمر
مقبول ..

تم ... بالتوفيق

ومعظم الناس كانت غايبه علشان اجازة الامتحانات.. من اول اتنين تقريبا كله هيكون خلص. الامتحانات اهم طبعا

وريعو هو اللي طلب كدة.. راجل بيحب الشغل ^^ ربنا يعينه

Ahmed_Ali_001 27-01-2017 12:28 AM

الاســم : Ahmed Ali

الـسـن : 20

تـاريـخ الـمـيـلاد : 17/02/1996

الـقـسـم الـراغـب فـى الاشـراف عـلـيـه : قـسـم الـبـيـع والـشـراء [ iSro ]

الاسبـاب التى تـؤهلك للاشراف عـلى هذا الـقـسـم : مش محتاج مؤهلات فقط لتنفيذ القانون و انت عارف بقا الباقى ^^

الايـمـيـل : F-B

نشاط في القسم المطلوب الترشح لية : واضح.

.a7la-smile. 27-01-2017 01:09 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Ahmed_Ali_001 (المشاركة 5296396)
الاســم : Ahmed Ali

الـسـن : 20

تـاريـخ الـمـيـلاد : 17/02/1996

الـقـسـم الـراغـب فـى الاشـراف عـلـيـه : قـسـم الـبـيـع والـشـراء [ iSro ]

الاسبـاب التى تـؤهلك للاشراف عـلى هذا الـقـسـم : مش محتاج مؤهلات فقط لتنفيذ القانون و انت عارف بقا الباقى ^^

الايـمـيـل : F-B

نشاط في القسم المطلوب الترشح لية : واضح.

مرفوض
متنقلش بيانات حد بعد كدة معاليك ..

Dev.Myth 27-01-2017 06:57 PM

[حُــرر]

.a7la-smile. 27-01-2017 07:24 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Dev.Myth (المشاركة 5296548)
â–¬ الاســم : أحمد شوقى

â–¬ الـسـن وتـاريـخ الـمـيـلاد : 26 سنه ّ25/11/1991

â–¬ الـقـسـم الـراغـب فـى الاشـراف عـلـيـه : قســم البــرامج العامــة

â–¬ الاسبـاب التى تـؤهلك للاشراف عـلى هذا الـقـسـم : تنشيط القسم

â–¬ الايـمـيـل : [email protected]

â–¬نشاط في القسم المطلوب الترشح لية : بعد الصلاحيات إن شاء الله

مفيش حاجة اسمها بعد الصلاحيات
اشوف شغل حضرتك الاول ..

Dev.Myth 28-01-2017 04:09 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة .a7la-smile. (المشاركة 5296552)

مفيش حاجة اسمها بعد الصلاحيات
اشوف شغل حضرتك الاول ..

ولا كأنك شفت أى حاجه ... انا اسف انى بحاول على قد ماقدر اطور واساهم فى المنتدى وكأنه منتدايا بدون اى مقابل !
بس انت عندك حق انا هتعب نفسى ليه تانى يظهر إن انا اللى مبحرمش ...
سلام

.a7la-smile. 29-01-2017 01:16 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Dev.Myth (المشاركة 5296665)

ولا كأنك شفت أى حاجه ... انا اسف انى بحاول على قد ماقدر اطور واساهم فى المنتدى وكأنه منتدايا بدون اى مقابل !
سلام

تم اعفائك من الاشراف
نورتنا !!

mohmedmeto 05-02-2017 07:29 PM

â–¬ الاســم :

â–¬ الـسـن وتـاريـخ الـمـيـلاد : 20

â–¬ الـقـسـم الـراغـب فـى الاشـراف عـلـيـه : قـسـم الـبـيـع والـشـراء [ iSro ]

â–¬ الاسبـاب التى تـؤهلك للاشراف عـلى هذا الـقـسـم : انا شايف القسم مش شغال عاوز ازود عدد الاعشاء و المشاركين فيه

â–¬نشاط في القسم المطلوب الترشح لية : ليس لدي نشاط ارجو ان يكون هناك ميديل مان مش اكتر وانا عملت اقتراح للادره يارب توافق

mohmedmeto 05-02-2017 07:30 PM

د
â–¬ الاســم : mohmedmeto

â–¬ الاسبـاب التى تـؤهلك للاشراف عـلى هذا الـقـسـم : انا شايف القسم مش شغال عاوز ازود عدد الاعضاء و المشاركين فيه

â–¬نشاط في القسم المطلوب الترشح لية : ليس لدي نشاط ارجو ان يكون هناك ميديل مان مش اكتر وانا عملت اقتراح للادره يارب توافق

Hamza FiGo 06-02-2017 01:55 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Dev.Myth (المشاركة 5296665)

سلام

اعتقد دا مش رد خالص ... مروان مغلطش في حاجة .. لازم يكون ليك نشاط علشان نقدر نديلك الاشراف

وكون انك تقول تتعب نفسك لية يبقي حضرتك مش داخل تساهم في حاجة .. دا معني كلامك

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mohmedmeto (المشاركة 5297978)
د
â–¬ الاســم : mohmedmeto

â–¬ الاسبـاب التى تـؤهلك للاشراف عـلى هذا الـقـسـم : انا شايف القسم مش شغال عاوز ازود عدد الاعضاء و المشاركين فيه

الميديل مان هيكون عن طريق الادارة لكن صعب شوية نلاقي حد لسة بيلعبها لانها بدات تقع اساسا

mohmedmeto 06-02-2017 02:48 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Hamza FiGo (المشاركة 5298019)

اعتقد دا مش رد خالص ... مروان مغلطش في حاجة .. لازم يكون ليك نشاط علشان نقدر نديلك الاشراف

وكون انك تقول تتعب نفسك لية يبقي حضرتك مش داخل تساهم في حاجة .. دا معني كلامك

الميديل مان هيكون عن طريق الادارة لكن صعب شوية نلاقي حد لسة بيلعبها لانها بدات تقع اساسا

اللعبه بتوقع مقولناش حاجه بس احنا كل الي يهمنا ان القسم بتاع سيلك البيع و الشراء يبقي معروف و كمان يبقي فيه تفاعل انا ميهمنيش اللعبه في حاجه انا كل الي يهمني ان القسم يشتغل و يقوم من تااني بالنبه للميديل مان عن طريق الاداره اي حد وجود الميديل ماان شئ مهم جدااا في القسم و اعتقد ده النواقص الي بتكلم فيها

1-ميديل مان
2- ثقة الناس ببعض
3- تزويد عدادا المشاركين
3- تزويد الاعضاء

ربنا يسهل كل الي مطلوب ان القسم يحي من تااني و ده شئ هيفرحني انا زاي اما كان قسم srassist بوت شغال

بس للاسف لما راجعت لقيتي واقف

ربنا ييسر الحال ان شاء الله ^^

Dev.Klito 06-02-2017 08:24 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Hamza FiGo (المشاركة 5298019)

مع كل احترامى ... بس ايه ؟؟ بدات تقع أساسا .... هههه ... طب لما هيا كدا ليه بنعض بال 12 ساعة مش عرفين ندخل .... دول لما عملو سيرفر جديد من يجى أسبوعين .. احنا دلوقتى مش عرفين ندخلو .....و لكل واحد بيقول انها بتقع او السيرفرات الخاصة هتوقعها أقوله روح نام و لف نفسك باللحاف كويس ... عشان الجو سافع اووى ... :v9v9net_015: ....

!_Ahmed Elabbasy_! 08-02-2017 04:37 PM

احمد عبدالله
19 سنه
طلب اشراف علي القسم الديني و قسم بعيد عن سيلك رود :balloon:
عندي خبره قديمه في الاشراف و مسكت اشراف في القسمين دول مره
و علشان نرجع النشاط للقسم العام

الساعة الآن 02:23 PM.