الموقع العربي الاول للعبة Silkroad Online

الموقع العربي الاول للعبة Silkroad Online (https://silkroad4arab.com/vb/index.php)
-   سـجـل تـطـويـرات الـمـنـتـدى (https://silkroad4arab.com/vb/forumdisplay.php?f=74)
-   -   تـم فـتح [بـاب الاشـرافــ] عـلـى جـميـع اقـسام الـمـنـتـدى | رشـح نـفـسك الان | 1/4/2017 (https://silkroad4arab.com/vb/showthread.php?t=613085)

.Gamer. 10-04-2017 07:33 AM

رد: تـم فـتح [بـاب الاشـرافــ] عـلـى جـميـع اقـسام الـمـنـتـدى | رشـح نـفـسك الان | 1/4/2017

¬ الاســم : حسام أشرف ابراهيم

¬ الـسـن وتـاريـخ الـمـيـلاد : 21 سنه و 8 شهور :) - 1/10/1994

¬ الـقـسـم الـراغـب فـى الاشـراف عـلـيـه : قسم الاسئلة و الاستفسارات لعمل السيرفرات الخاصة

¬ الاسبـاب التى تـؤهلك للاشراف عـلى هذا الـقـسـم : بصراحه ملقتش اهتمام في القسم + اللي كان مهتم بالقسم Dev.Klito واعتزل .. وانا متواجد دايما :) وان شاء الله اكون عند حسن ظن حضراتكو :111 (7):

¬ الايـمـيـل : [email protected]

mr.kill 11-04-2017 02:09 AM

رد: تـم فـتح [بـاب الاشـرافــ] عـلـى جـميـع اقـسام الـمـنـتـدى | رشـح نـفـسك الان | 1/4/2017

ارجو من الاداره تعيين شخص على قسم الاسئلة و الاستفسارات لعمل السيرفرات الخاصة
عشان بجد القسم دة هيبوظ خالص
لان مفيش حد هيعرف يعمل اللى كان بيعمل Dev.Klito :clap: بجد راجل كان مجتهد جدا وانا
زعلت جدا لما عرفت انه ساب القسم
هذا هو اللى كونت عاوز اوصله مش اكتر وشكرأ

.Gamer. 11-04-2017 12:25 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mr.kill (المشاركة 5312948)
ارجو من الاداره تعيين شخص على قسم الاسئلة و الاستفسارات لعمل السيرفرات الخاصة
عشان بجد القسم دة هيبوظ خالص
لان مفيش حد هيعرف يعمل اللى كان بيعمل Dev.Klito :clap: بجد راجل كان مجتهد جدا وانا
زعلت جدا لما عرفت انه ساب القسم
هذا هو اللى كونت عاوز اوصله مش اكتر وشكرأ

تم يافندم .. وان شاء الله نقدر نساعدكو بأكبر قدر ممكن ..

mohamed oka 12-04-2017 08:31 AM

¬ الاســم : محمد سعيد الشيخ

¬ الـسـن وتـاريـخ الـمـيـلاد : السن 21 سنة 2/2/1996

¬ الـقـسـم الـراغـب فـى الاشـراف عـلـيـه : قسم الاسئلة و الاستفسارات لعمل السيرفرات الخاصة

¬ الاسبـاب التى تـؤهلك للاشراف عـلى هذا الـقـسـ: عندي خبرة كبيرة ف مجال الفي سرو وقولت اشارك خبرتي دي معاكم و حابب اساعد اخواتي :)

¬ الايـمـيـل :[email protected]

.a7la-smile. 14-04-2017 02:01 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mohamed oka (المشاركة 5313139)
¬ الاســم : محمد سعيد الشيخ

¬ الـسـن وتـاريـخ الـمـيـلاد : السن 21 سنة 2/2/1996

¬ الاسبـاب التى تـؤهلك للاشراف عـلى هذا الـقـسـ: عندي خبرة كبيرة ف مجال الفي سرو وقولت اشارك خبرتي دي معاكم و حابب اساعد اخواتي :)

¬ الايـمـيـل :[email protected]

للاسف : القسم مزدحم حاليآ

™MoDa™ 15-04-2017 10:38 PM

¬ الاســم :محمد حازم

¬ الـسـن وتـاريـخ الـمـيـلاد :9/6/1998

¬ الـقـسـم الـراغـب فـى الاشـراف عـلـيـه :قسم الاسئلة و الاستفسارات لعمل السيرفرات الخاصة

¬ الايـمـيـل : facebook
ارجو الاهتمام :heart_eyes:
¬نشاط في القسم المطلوب الترشح لية : ;...........

.a7la-smile. 16-04-2017 01:37 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ™MoDa™ (المشاركة 5313498)
¬ الاســم :محمد حازم

¬ الـسـن وتـاريـخ الـمـيـلاد :9/6/1998

¬ الـقـسـم الـراغـب فـى الاشـراف عـلـيـه :قسم الاسئلة و الاستفسارات لعمل السيرفرات الخاصة

¬ الايـمـيـل : facebook
ارجو الاهتمام :heart_eyes:
¬نشاط في القسم المطلوب الترشح لية : ;...........

مرفوض
1 : ليس لديك اى نشاط فى القسم المرغوب الية
2 : حاليآ القسم مزدحم
3 : عدد مشاركاتك 5 مشاركات

Legendr 16-04-2017 05:44 PM

لاسم:كيرلس صبحي فواد
السن و تاريح ميلاد: 21 سنه 1996
الـقـسـم الـراغـب فـى الاشـراف عـلـيـه: قسم الاسئلة و الاستفسارات لعمل السيرفرات الخاصة
الاسبـاب التى تـؤهلك للاشراف عـلى هذا الـقـسـم:عايز اساعد الناس
الايمال:[email protected]

Nytros 16-04-2017 09:44 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Legendr (المشاركة 5313583)

الـقـسـم الـراغـب فـى الاشـراف عـلـيـه: قسم الاسئلة و الاستفسارات لعمل السيرفرات الخاصة
الاسبـاب التى تـؤهلك للاشراف عـلى هذا الـقـسـم: لان قسم لا يوجد اخد وعايز اساعد الناس

انا أسف بس منين حضرتك تبقول مفيش حد

و القسم دة علية 4 مشرفين ؟
Mahmoud Rashwan, Dev.Klito, !_Ahmed Elabbasy_!, #Gamer1337,

علي اساس اية حضرتك تبقول مفيش حد و الأربع جثث دول موجودين ؟ :unsure:

Legendr 16-04-2017 11:25 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة VicT000R (المشاركة 5313599)
انا أسف بس منين حضرتك تبقول مفيش حد

و القسم دة علية 4 مشرفين ؟
Mahmoud Rashwan, Dev.Klito, !_Ahmed Elabbasy_!, #Gamer1337,

علي اساس اية حضرتك تبقول مفيش حد و الأربع جثث دول موجودين ؟ :unsure:

والا حاجه انا ممكن اتلخبط واي خد ممكن يتلحبط عادي

Nytros 17-04-2017 03:47 AM

مفيش مشاكل حصل خير

SirSpooKy 18-04-2017 09:08 AM

¬ الاســم : أحمد سامى السروى

¬ الـسـن وتـاريـخ الـمـيـلاد : 20 سنه و 8 شهور

¬ الـقـسـم الـراغـب فـى الاشـراف عـلـيـه : قسم الاسئلة و الاستفسارات الخاصة Sbot

¬ الاسبـاب التى تـؤهلك للاشراف عـلى هذا الـقـسـم : أعرف اشياء كثيره بsbot و حابب اساعد الناس

omar hapshy 19-04-2017 12:30 AM

¬ الاســم : عمر علي

¬ الـسـن وتـاريـخ الـمـيـلاد : 21 سنه /16/1/1996

¬ الـقـسـم الـراغـب فـى الاشـراف عـلـيـه :الالعاب -او قسم البرامج

¬ الاسبـاب التى تـؤهلك للاشراف عـلى هذا الـقـسـم :اشتغلت قبل كدة كثير بس كان السبب قطعي لفترة كدة الامتحنات والخ بس دة من زمان

ملاحظه : ححتاج Vbs علشان اما ارفع العاب او البرامج مثل الوندس وطبعا انت عارف الاحجام

.a7la-smile. 19-04-2017 03:12 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة SirSpooKy (المشاركة 5313767)
¬ الاســم : أحمد سامى السروى

¬ الـسـن وتـاريـخ الـمـيـلاد : 20 سنه و 8 شهور

¬ الـقـسـم الـراغـب فـى الاشـراف عـلـيـه : قسم الاسئلة و الاستفسارات الخاصة Sbot

¬ الاسبـاب التى تـؤهلك للاشراف عـلى هذا الـقـسـم : أعرف اشياء كثيره بsbot و حابب اساعد الناس

مشاركات حضرتك قليلة جدآ
اثبت حضرتك فى القسم و انا هتابعك و ربنا يقدم اللى فية الخير ان شاء الله

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة omar hapshy (المشاركة 5313861)
¬ الاســم : عمر علي

¬ الـسـن وتـاريـخ الـمـيـلاد : 21 سنه /16/1/1996

¬ الاسبـاب التى تـؤهلك للاشراف عـلى هذا الـقـسـم :اشتغلت قبل كدة كثير بس كان السبب قطعي لفترة كدة الامتحنات والخ بس دة من زمان

ملاحظه : ححتاج Vbs علشان اما ارفع العاب او البرامج مثل الوندس وطبعا انت عارف الاحجام

اقتباس:

برجاء اختيار القسم بدقة

اقتباس:

مش لازم Vps اعمل المواضيع بتنسيق جميل بنفس الرابط . عشان غير متاح Vps

فى انتظار ردك بخصوص انهى قسم تحب تترشح له

joesuef 20-04-2017 01:22 AM

¬ الاسم : يوسف محمد احمد

¬ الـسـن وتـاريـخ الـمـيـلاد : 17 سنه و 5 شهور :) - 2/12/1999

¬ الـقـسـم الـراغـب فـى الاشـراف عـلـيـه :قسم الشروحات و البرامج المستخدمة في عمل السيرفرات الخاصة

¬ الاسبـاب التى تـؤهلك للاشراف عـلى هذا الـقـسـم : يعني انا في حجات كتير هنذلها انشالله مش شايف اهتمام اوي يعني فنا فاتح علطول انشالله هيكون في جديد كل يوم =)

الساعة الآن 02:44 AM.