الموقع العربي الاول للعبة Silkroad Online

الموقع العربي الاول للعبة Silkroad Online (https://silkroad4arab.com/vb/index.php)
-   سـجـل تـطـويـرات الـمـنـتـدى (https://silkroad4arab.com/vb/forumdisplay.php?f=74)
-   -   تـم فـتح [بـاب الاشـرافــ] عـلـى جـميـع اقـسام الـمـنـتـدى | رشـح نـفـسك الان | 1/4/2017 (https://silkroad4arab.com/vb/showthread.php?t=613085)

.a7la-smile. 20-04-2017 01:50 AM

رد: تـم فـتح [بـاب الاشـرافــ] عـلـى جـميـع اقـسام الـمـنـتـدى | رشـح نـفـسك الان | 1/4/2017

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Yousif1337 (المشاركة 5313951)
¬ الاسم : يوسف محمد احمد

¬ الـسـن وتـاريـخ الـمـيـلاد : 17 سنه و 5 شهور :) - 2/12/1999

¬ الـقـسـم الـراغـب فـى الاشـراف عـلـيـه :قسم الشروحات و البرامج المستخدمة في عمل السيرفرات الخاصة

¬ الاسبـاب التى تـؤهلك للاشراف عـلى هذا الـقـسـم : يعني انا في حجات كتير هنذلها انشالله مش شايف اهتمام اوي يعني فنا فاتح علطول انشالله هيكون في جديد كل يوم =)

¬ الايـمـيـل : [email protected]

اتابع بس شغل حضرتك الاول فى القسم عشان مشاركات حضرتك قليلة
اشتغل حضرتك فى القسم و انا هتابعك ان شاء الله و ربنا يقدم اللى فية الخير :wink:

joesuef 20-04-2017 02:59 AM

رد: تـم فـتح [بـاب الاشـرافــ] عـلـى جـميـع اقـسام الـمـنـتـدى | رشـح نـفـسك الان | 1/4/2017

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة .a7la-smile. (المشاركة 5313952)

اتابع بس شغل حضرتك الاول فى القسم عشان مشاركات حضرتك قليلة
اشتغل حضرتك فى القسم و انا هتابعك ان شاء الله و ربنا يقدم اللى فية الخير :wink:

انشالله انا حطيت كام موضع النهارده هنزل كل يوم بس يقبلو بسرعه لاني مستني يقبلو حجات انا رفعتها لسه محدش قبل بي اصح قفلين يعني =)

.a7la-smile. 20-04-2017 03:28 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Yousif1337 (المشاركة 5313962)
انشالله انا حطيت كام موضع النهارده هنزل كل يوم بس يقبلو بسرعه لاني مستني يقبلو حجات انا رفعتها لسه محدش قبل بي اصح قفلين يعني =)

هيتم المراجعة من قبل المشرف Mahmoud Rashwan ان شاء الله

.a7la-smile. 21-04-2017 03:52 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Yousif1337 (المشاركة 5313951)
¬ الاسم : يوسف محمد احمد

¬ الـسـن وتـاريـخ الـمـيـلاد : 17 سنه و 5 شهور :) - 2/12/1999

¬ الـقـسـم الـراغـب فـى الاشـراف عـلـيـه :قسم الشروحات و البرامج المستخدمة في عمل السيرفرات الخاصة

¬ الاسبـاب التى تـؤهلك للاشراف عـلى هذا الـقـسـم : يعني انا في حجات كتير هنذلها انشالله مش شايف اهتمام اوي يعني فنا فاتح علطول انشالله هيكون في جديد كل يوم =)

تم قبولك (مشرف تحت الاختبار)

omar hapshy 21-04-2017 04:20 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة .a7la-smile. (المشاركة 5313903)

مشاركات حضرتك قليلة جدآ
اثبت حضرتك فى القسم و انا هتابعك و ربنا يقدم اللى فية الخير ان شاء الله

برجاء اختيار القسم بدقة

مش لازم Vps اعمل المواضيع بتنسيق جميل بنفس الرابط . عشان غير متاح Vps

فى انتظار ردك بخصوص انهى قسم تحب تترشح له

خلينا في الالعاب ب اذن الله

joesuef 21-04-2017 05:12 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة .a7la-smile. (المشاركة 5314146)

شكرا لك =)

.a7la-smile. 21-04-2017 01:55 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة omar hapshy (المشاركة 5314150)

خلينا في الالعاب ب اذن الله

Mazika Yasser 24-04-2017 02:29 AM

الاســم : محمد ياسر

¬ الـسـن وتـاريـخ الـمـيـلاد : 19 سنة 1998/1/15

¬ الـقـسـم الـراغـب فـى الاشـراف عـلـيـه : قسم الشروحات و البرامج المستخدمة في عمل السيرفرات الخاصة

¬ الاسبـاب التى تـؤهلك للاشراف عـلى هذا الـقـسـم : انا كنت سايب المجال من فترة بس رجعتلو وبفهم في كل حاجة تخص السيرفرات وفي مشاكل عمل السيرفرات ومش بتكبر علي حد وبرد علي التاس كلها

¬ الايـمـيـل :[email protected]

¬نشاط في القسم المطلوب الترشح لية : نشاطي كان كتير في القسم وكان في اعضاء كثيرون متفاعلين مع المواضيع خاصتي

.a7la-smile. 24-04-2017 02:34 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Mazika Yasser (المشاركة 5314594)
الاســم : محمد ياسر

¬ الـسـن وتـاريـخ الـمـيـلاد : 19 سنة 1998/1/15

¬ الـقـسـم الـراغـب فـى الاشـراف عـلـيـه : قسم الشروحات و البرامج المستخدمة في عمل السيرفرات الخاصة

¬ الاسبـاب التى تـؤهلك للاشراف عـلى هذا الـقـسـم : انا كنت سايب المجال من فترة بس رجعتلو وبفهم في كل حاجة تخص السيرفرات وفي مشاكل عمل السيرفرات ومش بتكبر علي حد وبرد علي التاس كلها

¬ الايـمـيـل :[email protected]

¬نشاط في القسم المطلوب الترشح لية : نشاطي كان كتير في القسم وكان في اعضاء كثيرون متفاعلين مع المواضيع خاصتي

وظيفة المشرف انو بيقبل مواضيع فقط لا غير
و بالتالى القسم لدية مشرف حاليآ

لن نتمكن من استقبال اى مشرف على هذا القسم !

OneDaY 24-04-2017 04:24 AM

#الغاء الطلب علي القسم

Legendr 25-04-2017 04:33 PM

لاسم:كيرلس صبحي فواد
السن و تاريح ميلاد: 21 سنه 1996
الـقـسـم الـراغـب فـى الاشـراف عـلـيـه: قسم الاسئلة و الاستفسارات لعمل السيرفرات الخاصة
الاسبـاب التى تـؤهلك للاشراف عـلى هذا الـقـسـم:عايز اساعد الناس
الايمال:[email protected]

killer2speed11 25-04-2017 06:01 PM

¬ الاســم : محمود حامد

¬ الـسـن وتـاريـخ الـمـيـلاد : 4/5/1993

¬ الـقـسـم الـراغـب فـى الاشـراف عـلـيـه : قسم التعديل pk2 Edit

¬ الاسبـاب التى تـؤهلك للاشراف عـلى هذا الـقـسـم : عندي تصميمات كثير ونفسي اشاركها مع الاعضاء واساعدهم ف اي تصميم يحبوه وانا مهتم بالتصاميم والتعديل :grin: وان شاء الله اكون عند حسن ظن حضراتكو

.a7la-smile. 26-04-2017 01:33 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ღ♥ Senior ♥ღ (المشاركة 5314623)
¬ الاســم : محمد محمود

¬ الـسـن وتـاريـخ الـمـيـلاد : 21 سنه مولود سنه 1996

¬ الـقـسـم الـراغـب فـى الاشـراف عـلـيـه : Olympus online

¬ الاسبـاب التى تـؤهلك للاشراف عـلى هذا الـقـسـم : انا عضو في Team اللعبه و هبقي المسؤال عن القسم في المنتدي هنا ان شاء الله

¬نشاط في القسم المطلوب الترشح لية : القسم لسه مفتوح فا مفيش اي مواضيع حاليا غير شرح اللعبه

لازم اتواصل الاول مع صاحب الـ Game اسألو او خلية يكلمنى او يكلم استاذ حمزة #HamZa FiGo

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Legendr (المشاركة 5314861)

لاسم:كيرلس صبحي فواد
السن و تاريح ميلاد: 21 سنه 1996
الـقـسـم الـراغـب فـى الاشـراف عـلـيـه: قسم الاسئلة و الاستفسارات لعمل السيرفرات الخاصة
الاسبـاب التى تـؤهلك للاشراف عـلى هذا الـقـسـم:عايز اساعد الناس
الايمال:[email protected]

القسم مزدحم حاليآ للاسف

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة killer2speed11 (المشاركة 5314875)
¬ الاســم : محمود حامد

¬ الـسـن وتـاريـخ الـمـيـلاد : 4/5/1993

¬ الـقـسـم الـراغـب فـى الاشـراف عـلـيـه : قسم التعديل pk2 Edit

¬ الاسبـاب التى تـؤهلك للاشراف عـلى هذا الـقـسـم : عندي تصميمات كثير ونفسي اشاركها مع الاعضاء واساعدهم ف اي تصميم يحبوه وانا مهتم بالتصاميم والتعديل :grin: وان شاء الله اكون عند حسن ظن حضراتكو

القسم مزدحم حاليآ للاسف

OneDaY 27-04-2017 09:53 PM

¬ الـقـسـم الـراغـب فـى الاشـراف عـلـيـه : الاخباري

¬ الاسبـاب التى تـؤهلك للاشراف عـلى هذا الـقـسـم : مسكت القسم قبل كدا و عارف نظام القسم كويس جدا

¬نشاط في القسم المطلوب الترشح لية : حاليا مفيش بس ان شاء الله اقدر انشط القسم تاني

.a7la-smile. 27-04-2017 10:49 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ღ♥ Senior ♥ღ (المشاركة 5315116)

¬ الـقـسـم الـراغـب فـى الاشـراف عـلـيـه : الاخباري

¬ الاسبـاب التى تـؤهلك للاشراف عـلى هذا الـقـسـم : مسكت القسم قبل كدا و عارف نظام القسم كويس جدا

¬نشاط في القسم المطلوب الترشح لية : حاليا مفيش بس ان شاء الله اقدر انشط القسم تاني

مقبول
مشرف تحت الاختبار

الساعة الآن 11:56 AM.