الموقع العربي الاول للعبة Silkroad Online

الموقع العربي الاول للعبة Silkroad Online (https://silkroad4arab.com/vb/index.php)
-   Devias Online (https://silkroad4arab.com/vb/forumdisplay.php?f=274)
-   -   Report (Cheaters - Scammers - Bug) here (https://silkroad4arab.com/vb/showthread.php?t=474502)

Protect 04-01-2013 05:49 AM

Report (Cheaters - Scammers - Bug) here

بسم الله الرحمن الرحيم

الصلاة و السلام علي اشرف المرسلين سيدنا محمد عليه افضل الصلاة و التسليم !

اعوذ بالله من كلمة انا جي ام في سرفر ديفايس
  • انا عملت الموضوع ده عشان اقدر اوصل للمصريين فا الي عندو مشكله او لقي حد بيغش في التجاره بتاعت الجيم

اولا خليني افهمكم يعني ايه بيغش

يعني يعمل اكونت تاني و يروح يجيب Trade و يريميها بره المدينه و يجي بال Thief بتاعو و ياخد الTrade فده طبعا ممنوع فا يريت الي يشوف اي حد بيعمل كده يجيب صوره و يحطها في الموضوع ده

طبعا الي هيشوف حد بينصب علي حد في الجيم طبعا هياخد صوره و يكتبها في الموضوع ده

و اي مشكله في اللعبه هتقابلك هتكتبها هنا

اهم حاجه يا جماعه عشان نبقي كويسن و حلوين و لذوذين مع بعض محدش يسئلني علي اني افك بان حد ماشي ولا مش ماشي بقي !

الجي ام اكونت بتاعي في الجيم اسمو Protect
هبقي سعيد الي هيشرفني و يكلمني في اللعبه و انا في الخدمه علطول اساحبي !

!Magician! 04-01-2013 12:25 PM

الله ينور تمام اوى

MohamedYami 04-01-2013 02:06 PM

تمام الله ينور :) و ربنا معاك فى القضاء على cheating ^^

سامح المصري 06-01-2013 10:42 PM

اول مشكله عندي بعمل Vote مش بيجلي السيلك ممكن تحل المشكله ID:medoegypt

تاني مشكله الedit skill البيبتع في ارينا شوب في باج مش عارف ابيعوا او ابدلوا او انزل بيه الاسكلات

ثالث مشكله الصوره هتوضحها

وشكرا :band:

Th3_GHoST 09-01-2013 02:42 PM

تمام :)

3EBC 10-01-2013 11:25 PM

الجي ام اكونت بتاعي في الجيم اسمو Protect

هبقي سعيد الي هيشرفني و يكلمني في اللعبه و انا في الخدمه علطول اساحبي !

يا راجل ده انا ايدي وجعتني من كتر ما كلمتك وانت مرديتش عليا

:shiny: متقلقش مش هقولك هات جولد ولا لفلي ولا اي حاجه انا كنت عايز اتعرف عليك اما

عرفت انك مصري مش اكتر . بس شكلك مش حابب . وعلي فكره في ناس ياما جي امز مصريين

وبيهزروا مع اي حد وكده الحياه حلوه وحاول تكسب الناس اكتر ياريت كلامي ميكونش فيه حاجه

ضايقتك .. بس ده الي انا حسيت بيه ^^:king:

MR.NnooOooURr 12-01-2013 07:20 PM

سيدي الفاضل .. انا مكنتش شوفتلك التوبيك ده ... ولان موضوع الغش ده معرفش عنه حاجه ...

ثانياً انا سألت اخويا وبالفعل هو واصحابه عملو الحركه ديه .. لكن الاكونت مش بتاعه لواحده انا ليا فيه ..

عشان كده مردتش اخليه هو اللى يطلبه .... اما ان كنت استطيع ارجع الاكونت تاني يبقى مشكــووور ..

ولو مش في الامكان ان الاكونت يرجع .. انت ممكن تديني الحاجات اللى فيه .. وبرضوو تبقى مشكووور ..

اما ان كان ده كله استحاله .. يبقى خلاص خيرها في غيرهاا ... لكن لو سمحت لما اكلمك عشان مشكله

تعبرني .. احنا مصريين ومش بنحب حد ميقدرناش .... ولا ايه يا حج ؟؟؟

سامح المصري 13-01-2013 01:18 AM

انا من رأي ان الجيم ده فاشل اقسم بالله كله bugs بس والله انا داخل علشان صحبي فيه بس مش اكتر
و ال Gm's كلهم فرحنين انهم Gm's و مش بيعملو المطلوب منهم هما عملين يعملو افينتات للناس ال Sod
و سيبين السيرفير و Admin الجيم دي مش مهتم بيها خلالالالالالالالاص و انا اسف يا Protect بس انا بقول وجه نظري و لو عايز تعرف البجات كلمني في الجيم لم تفتح و اقولك bugs كتيرررررررر و كلمت مليون جي ام و مفيش حد عمل حاجه لسه زي ما هيا و هيفتح سيرفير جديد و هو اصلا مش مظبط الاول
:dizzy1:

!Magician! 13-01-2013 01:24 AM

السيرفر مافهوش bugs فيه lag بس عشان الناس كترت فى السيرفر وهو اخرو 1500

bugs ديه مالقتش

وعلى فكرة مش هتلاقى تيم زيهم ابدا الناس ديه عارفه هى بتعمل ايه

ولو وحشين مكنش السيرفر يبقى 1500/1500

nader95 14-01-2013 02:26 PM

هوا السيرفر اتقفل للابد كدة خلاص ؟
و يا ريت ترد عليا بسرعة عشان هتجنن

Protect 16-01-2013 04:15 AM

ياريت الي يلاقي Bugs في الاوروبي يكتبهالي هنا

شكرا :)

احمد الفا 21-01-2013 07:50 AM

انا كانت فاتح الاكونت بتاع و جالي دي سي جات اخوش تانى بيقولي الاكونت غلط اعمل ايه هو لفل 80 اسمو dtl

Sexy4Rexy 22-01-2013 10:19 PM

على فكرا بردو لسه فى ناس بتغش ومحدش يعلاف انا اعرف ناس ملهمش فى سيلك رود اصلا ولسه نازلين الجيم وفجاة بلاقيهم مسكين ديفايس ازاى مش عارف

solom008 22-01-2013 11:28 PM

i have bug in webiste my tickets are not the same tickets on the game please help me icant get silver coins in thise way

solom008 23-01-2013 08:02 PM

please help me please SSSSSSSS

الساعة الآن 02:09 AM.