الموقع العربي الاول للعبة Silkroad Online

الموقع العربي الاول للعبة Silkroad Online (https://silkroad4arab.com/vb/index.php)
-   Minerva (https://silkroad4arab.com/vb/forumdisplay.php?f=46)
-   -   (» أخبار الـ Fortress War لسيرفر Eridanus «) (https://silkroad4arab.com/vb/showthread.php?t=178478)

SNIBER10 25-12-2009 05:57 PM

(» أخبار الـ Fortress War لسيرفر Eridanus «)

انا عملت الموضوع ده عشان نعرف اخبار الفورتريس

و الجديد الحيحصل فيها كل اسبوعين عشان المش بيفتح كتير الجيم يعرف من الموضوع ده

يا ريت نبلغ بعض اخبار الفورتريس علطول باستمرار في سيرفر روما و بس

و الاسبوع ده عرفت ان الفورتريس حصلت فيها تغيرات جامده اوي و كل ده عشان فورتريس Hotan

ولاني كنت في جيلد Japan فا انا كنت من اكتر الناس الزعلت على الفورتريس الراحت وكمان محدش دخل الفورتريس

ده حتى مستر الجيلد كان قافل و للاسف اكيد راحت الفورتريس من Japan و هيا كانت وخده فورتريس (Bantid)

و نيجي عند فورتريس jangan كانت مسكاها جيلد Pirats وديه من اقوى الجيلد الموجوده في سيرفر Rome

و كانت و خده الفورتريس و محدش كان عارف يخدها منها من وماااااااان هيا قدمت مجهود جامد في الفورتريس
و اكيد كان حيجي اليوم و تخسر فيه الفورتريس

نيجي عند فورتريس Hotan وديه تعتبر اهم فورتريس ناو وديه العملت تغير جامد في الفورتريس بشكل كامل 180 درجه

و ربنا عوض Union pirats عن الخسارف في فورتريس Jangan و اخدت فورتريس Hotan جيلد Fri3nds

و هي وحده من union pirats و جيلد Fri3nds ادمة مجهود جامد جدا لانها اخد فورتريس Hotan و من اول الفورتريس للاخر

محدش عرف يخدها منها

GZZZZZZZZZZ Frie3nds

يعني كده ناو الوخده فورتريس (Hotan~Frie3nds/jangan~__WarCrew__/Bantid~Death_Agent)

AyMaN_ArEf 25-12-2009 09:28 PM

اولا: موضوع جامد فعلا وكان نفسى يتعمل من زمان لانى زيك تمام مبدخلش الا قليل و لو بخش بعمل فارم للاكونت و اسيبوا يعيش
ثانيا: طبعا كده ال 3 FTW الى وخدنهم جلدات عربيه و دى اهم حاجه

( Janjan FTW : __WarCrew__ ( Union Stars
( Hotan FTW : Fri3nds ( Union Pirates
( Bandit FTW : Death_Agents ( Union My_Colombian

ودى احسن حاجه مش هنقول زعلنا ولا مزعلناش على janjan FTW المهم انها فى ايد عربيه

وكده تكون انتهت نشره اخبار سيلك رود كان معكم ايمن عارف من امام El-FTW :P

:)

Night_Team 25-12-2009 11:20 PM

الفكرة ان بعد كدة خلاص جوى ماكس بالنظام الجديد مش هاتخلى حد يمسك الفورتريس اكتر من مرتين ورا بعض
لانهم لغوا نظام الهامر وبقى اتلال القلعات والابراج اسهل بكتير علشان بيكون بالويبون عادى
ودمج اقوى بكتير من الهامر
بس يا ايمن هوا Death_Agents ساب يونيون Basch__FF واللة فرحتنى خلية بقى يعمل يونيون لوحدوا :P

the_expldde 25-12-2009 11:58 PM

ايوه يا بو حميد ولا هشام اسخنوا كده معانا انا شخصيا معرفش حاجه عن الجام و انتا عارف كده

prince 26-12-2009 12:57 AM

jangan راحت بس بصفة مؤقتة وبسبب شوية اهمال من بعض الجيلدات اللي معانا في اليونيون وهيتم معالجة الامر واستبدال الجيلدات

اللي نامت بغيرها افضل منها ان شاء الله

والنتظام الجديد احب اقول انو سيء سيء للغاية وعبارة عن فوضي ومبقاش فيه شغل ونظام زي الاول وبقي سهل جدا اي جيلد اكتف

ياخد فورتريس وار وهوتان احنا حميناها بي اعجوبة من انها تقع بالرغم ان Fri3nds & the_angles & Arabian_Hero كانو بيحموها

وكان معانا Hell كمان يعني جيلدات لها ثقلها وللاسف jangan مكنش فيها غير فيها جيلد pirates قصاد يونيون ستارز +

legendary

فا اكيد المهمة كانت صعبة جدا بس هنشوف المرة الجاية ان شاء الله هيحصل ايه واكيد مش هنسكت علي jangan FW

وانتظرونا ...........

Night_Team 26-12-2009 01:05 AM

عندى سوال صغير
مش كان الاول الجيلد ماستر اليونيون هوا اللى بيكون حامل شعار الlarge FW لما يفوز
ولا النظام دا اتغير
ولا ماكنش موجود اصلا
ارجوا حد يفسرلى
علشان اول مرة اللاقى جيلدين جوة يونيون يكونوا حاملين شعار ال large FW

prince 26-12-2009 01:11 AM

ميين قالك كدة لا مكنش عادي جدا اي جيلد يقدر ياخد فورتريس وار سواء في يونيون او لا وافتكر اول مرة حصلت كانت مع اربيان هيرو

لكما كنا مع ستارز وخدنا الباندت وستارز كانت الماستر

لكن الغالب ان ماستر اليونيون بيكون اقوةي جيلد عشان كدة الفورتريس بتكون من نصيبو في الغالب مش اكتر انما مش نظام ولا حاجة

Night_Team 26-12-2009 01:13 AM

ال باندت small FW انا قصدى ال large FW اللى هيا جانجان

prince 26-12-2009 01:15 AM

عااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااادييييي ييييييييييييييييييييييييييييييي

ملهاش دعوة كلو نظااام وااااحد كلو زي بعضو

SNIBER10 26-12-2009 01:30 AM

بس انا المزعلني ان JAPAN ضاعت منها و انا فيها اصل Siego_Legio&Scary تلعو من الينيون و Yamamoto كانت افلة و انا شكلي هتلع منها ولا اية :D

SNIBER10 26-12-2009 01:32 AM

بس الحمد اللة HotanFTW في ايد جيلد مصري و جامد و انا بدعي انها تكون معاها او مع STARS مش فارقة

Lord_0F_Arab 26-12-2009 01:43 AM

good luck for all

وبجد انا زعلان منك يابو صلاح عشان عملتلى بان من الجيلد

prince 26-12-2009 01:46 AM

looooooooooooooooooorrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrddddddddd dd of araaaaaaaaaaaaaaaab

انت فييين ياعم والله انا سألت عنك قالو ليا انك سبت الجيم وبعت الاكاونت كماان انا مقدرش ادييك بان كدة وانت عارف غلاوتك عندي اد

ايه انا مستنيك واكيد انت معانا مفهاش كلام بس والله ما اعرف انك لسه بتلعب ومتزعلش ياحج حقك عليا

SNIBER10 26-12-2009 01:48 AM

تحذيرررررررررررر!!!!

خلي بالكو ال FTW الجاية علشان انتو عايزين FTWJangan و دلوقتي المفروض تقسموة الينيون علشان تاخدوFTW Jagan و تحافظو علي HotanFTW

سوري علي الاطالة

prince 26-12-2009 02:11 AM

تعيق بسيط بس FTW دي شتيمة اختصار لي F*** The world اما FW = Fortres war

الساعة الآن 02:47 AM.